Анотований список Дисципліна “Філософія наукового пізнання“ Спеціальність “Інтелектуальні системи прийняття рішень” Тема роботи: «Створення веб-сайтів». «Современная цивилизация: ее проблемы и перспективы» Автор в даній статті описує, що розвиток інформаційної революції дозволить відвести термоядерну та екологічну загрозу. Так як з розвитком інформаційних мереж, таких як
інтернет людство буде попереджене про можливу війну та буде в змозі її відвести. Також автор пише, що за допомогою інформаційних технологій людство змішує релігії та культури та зменшує їхні протиріччя. О. Владимирова: «Компьютеры будущего» У даній статті автор розглядає проблеми розвитку технологій, можливі шляхи подальшого розвитку та готовність людства до відповідних змін. Автор розглядає як майбутній прогрес може вплинути на наш спосіб спілкування,
на об’єм інформації, з якою доведеться мати справу, та навіть на вплив природних здібностей людини. Автор наводить приклад, згідно з законом Мура, щодо технології мікропроцесорів. Якщо на початку нового століття ріст продуктивності мікропроцесорів припинеться та в обчислювальній техніці наступить стагнація. Можливим є, що замість цього відбудеться технологічний скачок з багатократним підвищенням потужності комп’ютерів. Далі, автор розглядає розвиток таких технологій майбутнього, як:
- квантові комп’ютери; - оптичні комп’ютери; - біокомп’ютери; - молекулярні комп’ютери. Автор наводить можливий подальший розвиток, пов’язаний в Інтернетом (наприклад, віртуальна реальність), поширення вживлених пристроїв, що прямо контактують з нейронами та дослідження на біологічному фронті стосовно здатності заміни тканин та органів, включаючи нейрони. Отже, враховуючи швидкий темп технологічного розвитку, дана стаття
є актуальною та чудово демонструє можливий взаємозв’язок людини і технології в майбутньому. А. Н. Барбараш: «Что есть информация, что есть жизнь?» В даній статті автор порівнює об’єм можливої інформації комп’ютерів, та об’єм інформації, який зберігає розум людини. Автор порівнює логіку зберігання інформації в комп’ютерній сфері та в біології, способи кодування та представлення, кількість необхідної
та корисної інформації. Що до зв’язку з веб розробленням то можна провести зв'язок з доцільністю та необхідністю зберігати інформацію та надавати до неї доступ різним людям. О. Д. Величкин: «О проблемах» Автор описує мінуси комп’ютеризації та автоматизації суспільства. Описує можливі наслідки та сторони послаблення людства у зв’язку з розвитком комп’ютерних технологій. Автор пише, що людство своїм стремлінням до комфорту жене себе в куток з якого немає виходу, а точніше
вихід це зникнення людства. Автор пише як люди стали залежати від своїх винаходів і знищення деяких з винаходів призведе до знищення людей. «Понятие общества : компоненты и их взаимоотношения» В даній статті автор описує поняття суспільства як одного цілого. Він дає опис соціальних мереж та груп. Описує необхідність їх створення. Так це все можна пов’язати з інтернетом як найбільш великою соціальної мережею, де багато
людей з різних територій можуть об’єднуватися за інтересами. З цього можна зробити висновок, що інтернет потрібен людству як один з способів організації та підтримки суспільства в цілому. «Насилие и ненасилие» Автор описує насильство як спосіб «господства» людини над людиною. Рушійні сили які підштовхують людину до насилля та опис насильства як поняття. Порівнюючи поняття насильства в сучасному світі, можна побачити, що більшість насильства йде до нас
з інтернету та телебачення. Воно не приховується та відображається в усій красі. Тому необхідно координально змінювати інформацію та спосіб представлення інформації в інтернеті. Використовувати нові методи які не позволятимуть відображати інформацію, що може негативно впливати на людей чи обмежувати доступ до такої інформації дітям та психічно хворим людям. Глазунов
В.А: «Влияние малых социальных групп на формирование мировоззрения молодежи» Автор описує розвиток молодих людей та впливи які на них впливають. Автор відокремлює особливості та направлення молодих людей, такі як: 1) Розважальні інтереси; 2) Інтереси культурних потреб; 3) Інтереси творчих потреб; 4) Слабка індивідуальність;
5) Культурна самореалізація; 6) Відсутність самоіндитифікації. З усього цього можна дійти до висновку о необхідності впливу на сучасну молодь с самого раннього періоду. І в даний час максимально ефективний вплив можна здійснити за допомогою інформації викладеної в інтернеті. Адже відсутність корисної інформації або наявність великої кількості непотрібної
інформації можуть негативно сказатися на розвитку людства в подальшому. «Витуализация общества» Автор порівнює «інформаційне суспільство» та інтернет. Автор пише що: 1) Начальним чинником суспільного життя в цілому стане теоретичне знання. 2) Рівень знань, а не власність, стане визначальним чинником соціальної диференціації. 3) Інфраструктурою інформаційного суспільства стане нова "
інтелектуальна", а не "механічна" техніка. Інформація в сучасному світі практично звелася до комунікації, яка стала майже "самодостатньою". Якщо ми так визначимо інформацію, то стає зрозумілим, чому головним феноменом нашої епохи став Інтернет, а не гігантські електронні банки даних або штучний інтелект. У Інтернеті не створюється ніякого знання, але зате він багаторазово збільшує можливості здійснення
комунікацій. Алeксaндр Болонкин: «Посeлим Богa в компьютeр-интeрнeтовскую сeть» У даній статті автор розглядає: - людину з точки зору комп’ютерних наук, як біологічний, логічний пристрій для обробки інформації, в якому голова виступає сховищем інформації, мозок – логічний пристрій, а органи чуттів – датчики інформації. - появу релігій, як тільки людина стає мислячою,
Бог - «сверхразум». - відкриття першого комп’ютера та місце комп’ютерів у сучасному світі. - взаємозв’язок людини і комп’ютера. Далі автор припускає, що в даний час людство володіє такими комп’ютерними потужностями, пам’яттю та сховищем людських знань, необхідних для створення «сверхразума» або Бога. Припускається створення само розвиваючої програми. Отже, дана стаття розглядає взаємозв’язок релігії та комп’ютеризації, наскільки
є вигідним людству чи окремим людям існування реального Бога, представленого Інтернет-мережею та можливі недоліки впровадження такої системи. Дмитрий Галковский: «Философия компьютерных игр» В даній статті автор розглядає розвиток комп’ютерних ігор та проблеми пов’язані з цим розвитком. Спочатку на своєму прикладі автор розглядає розвиток комп’ютерних ігор, починаючи з кінця 80-х років, та закінчуючи теперішнім часом.
В сучасному ігровому світі, як стверджує автор, відбувається швидка трансформація психіки і образу життя людей, на рівні підлітків, тобто в той час, як починають закладатися стереотипи соціальної поведінки, вони вже інші. Як правило, людина у грі перетворюється в карикатуру самого себе, тобто на певному рівні людина поводить себе точно так, як і в реальному житті. Якщо людина не вміє спілкуватися в реальності, то він
і не буде спілкуватися в грі. Отже комп’ютерна гра, певним чином, стає відображенням реальної сущності людини.
! |
Как писать рефераты Практические рекомендации по написанию студенческих рефератов. |
! | План реферата Краткий список разделов, отражающий структура и порядок работы над будующим рефератом. |
! | Введение реферата Вводная часть работы, в которой отражается цель и обозначается список задач. |
! | Заключение реферата В заключении подводятся итоги, описывается была ли достигнута поставленная цель, каковы результаты. |
! | Оформление рефератов Методические рекомендации по грамотному оформлению работы по ГОСТ. |
→ | Виды рефератов Какими бывают рефераты по своему назначению и структуре. |