Реферат по предмету "Философия"


Сократ 2

--PAGE_BREAK--Беттің 18 20 жыл эфебами аталған. ішінде бұларды екі жылдың олар әскери-соғыс ісімен шұғылдануға тиісті болды-әскери-физикалық дайындаумен, мемлекет шекараларының күзетімен, кезекшілікпен күзетшілерді күзет орн және т. п. мемлекет қарумен және киіммен эфебовты қамсыздандырған. Күн сайынды олардың ұстауы бөлінген 4 обола. халық жиналыста (экклесии) афиналық азаматтар қатысуға бастаған 20 жыл. Мемлекеттік лауазымдардың жұмысы талап еткен, ереже сияқты, жетудің 30- жазғы жастың.
Сократа бірінші жұмыстарына, ол эфебов жасын аттап өткен соң және жиырма жылдықтың жетті, бірнеше болжаманың бар болады. Барлығы, ол әке мамандық істерімен шұғылданды, және қайсыбір уақыт тастар да өңдеген. Маңызды физикалық жігерлер басқа, мынау еңбек-несіз орта аралық кәсіппен және өнермен-үлкен шеберліктер талап еткен және уменьямен жіңішкені.
Кескішке Сократамен жасты ертедегілер мүсінді қосымша жазады үшеудің Харитпен киінгендердің, қайсысыз уақыт афиналық акропольде ұсынылған. Мүсінші мамандығына Сократамен жас назар, оның авторлығы үшеу Харит бұл жағынан алғанда, қалай, дегенмен, және көптеген басқа мәлімдеудің туралы оған, орнатылады аңыздардың разы қалтылдақ топырағына, болжамалардың және болжаулардың. Бірақ, өзі Харит бейнесі- достық құдайларының және жастық шақтың-шамаланған жас, адамға үйір және жарқын автор мінезіне іштей таяу. Харит атымен ант Сократасы ауыздарда әдеттегі осыған байланысты аңғарымпаз, қайсысыз қайнарлармен сенімді куаланғандар. Себеп авторлық сократовскогосы алыс дыбыс шығарады және Диогена Лаэртского хабарлауында томға, не Платона академиясында оның жанында Спевсиппе ізбасарында Харит мүсіні ұсынылған.
Сын Сокртамен жас өмір басқа болжамасын берген оған перипатетик Аристоксенмен көңілін түсірген. өмір салтымен разы ретсіз оның хабарлауымен, жас жылдарға Сократ жүргізген. Содан соң ол қарапайым тас қашаушымен болды. Бірақ бірде ол Архелаю философына ұнады, ауыр жұмыстың дарын жас адамын құтқарды, кейін ненің Сократ оқушымен және Архелая сүйіктісімен бірқатар жылдар ішінде болды.
Басқа қайнарлар хабарлайды, сияқты Сократа тас қашаушысы жұмысынан Критон, оның құрбысы және жолдас құтқарды. Екеудің олар бір демадан болды. Ғашық Сократа елгезек сапалары, және ие бола, досқа мүмкіншілік философияда жетілдірілу өзінің Критон жеткілікті байлығымен пайдалануына берді. Мынау белгілі өлшемге болжама азықтанады ананың ең анық қайнардың, Критонмен сәйкес қайсыға піскен жылдарға жан қияр доспен, тыңдаушымен және Сократа ізбасарымен, дайынмен оған көмектесті тіршіліктерді бақытсыздықтарда орынды, нақ ол, қалай Платон хабарлайды, түрмеден Сократа қашуы істеуге ойлады.
Қалай болғанда да, жұмыстың әке мамандықпен-кім, не ретінде тас қашаушының немесе мүсінші бастаушы-іспен болаттар емес айқын Сократа өмірлері. анағұрлым оның рухани тағдырында үлкен роль Фенереты мамандығын ойнады — «кіндік шеше өте қадірлі және қатал», оның атақты адам ұлы мінездемесімен. Өйткені нақ майевтикой кеңестері ұқсастықпен родовспомогательныммен Сократ өз анасы өнерімен жүруде шындық тууысына көмектесу өз философиялық қабылдауы атаған. адамға арналған, туғанды аполлон күніне және Артемиды, майевтикамен философиялық іскерлік сияқты және қалау құдайшыл сый тарту мінез-құлығын ие болған: барлық кіндік шеше өнер, мифке сәйкес, Артемиды жоғарғы басқаруы астында орнында болған. барлығына көрініп тұр, не Сократ Фаргелииде бекер емес дүниеге келді. Оның қалауы .
Сократ өз өте маңызды қалауымен есептеді “адам тәрбиелеуі” мән, ол пікірсайыстарда және кеңестерде көрген, ал жүйелі баяндауда емес қайсыбір білімдердің облыстары. Ол өзінені ешуақытта есептемеді “данамен”(софос), ал философпен “даналық сүюш” (фило София), дана атағы, оның пікірімен, құдайға әдеп көрсетеді. Егер адам паң ойласа, не барлық ол дайын жауаптар біледі, анау философияға арналған сондай адам қаза тапқан, оған негесіз ло ­ ана іздеулерде басты дұрыс ұғымдар ең, негесіз жаңа шешімдердің іздеулерінде алысырақ қозғалу ана немесе басқа проблеманың. Нәтижесінде ненің дана “қорқытып қояды” жаттағанда бірнеше сөйлемнің және тап беретінмен олармен жиынға.   Философия заты.
Сократа назары орталығында, қалай және қайсысыз софисттердің, адам. Бірақ ол тек қана Сократомды анықтап қаралады өнегелі мән сияқты. Сократа философиясы сондықтан-мынау антропологизммен этикалық. мифология сияқты Сократа назарларына бөтен болатын, дәл осылай және физика. Ол есептеді, не аз эффектті мифология түсіндірушілері еңбек етеді. Сократа сонымен қатар ынталандырған жоқ және табиғат. Өткізу ұқсастықты замандастармен оған қытайлармен, бекітуге болады, не Сократ конфуцианцамға жақынырақ, немен даосцамға. ол сөйлеген: «үйрету мені жерлер және ағаштар ештемеге қаламайды, қалада адамдар емес» бірақ келекемен Сократу тағдырлары борыштан құтылуға тура келді үшін Анаксагора физигіне. өйткені Афиныларда оның көзқарастары артынан заң қабылданған, жариялаушы болатын «мемлекеттік қылмыскерлермен аналардың, кім анықталған әдетпен құдайларды оқымайды немесе аспан құбылыс ғылыми бейнесімен түсіндіреді». Сократа ғой томға айыптады, не ол сияқты оқытқан, не күн-тас, ал ай-жер. Және Сократ сияқты дәлелдеген жоқ, не мынаға оқытқан емес ол, ал Анаксагор, оны тыңдаған жоқ. Мән ғой Сократ өз философиялық қамқорлықтарының бір күні қайсысызбен өкінішпен Федру айтты: «Мен ешбір тағы жасай алмаймын, сәйкес дельфийлік жазудың, ең білу өзінені» томға іс, не Дельфахте аполлон храмына кірудің үстінде сурет салынған болатын: ең біл өзінені! Ұран «ең біл өзі нені!» Болу Сократаға арналған келесі ұранмен бекітуден кейін: «Мен білемін, не мен ештеңе білмеймін». философияның екеудің олар оның мәнді анықтады.
Айқын мән әбден өзін-өзі тану Сократа үшін болған. Ең білу өзінені-қоғамдық және өнегелі мән сияқты өзінені білуге бір мәнісі болады, сонымен бірге тек қана емес және сонша емес лич сияқты ­ ность, ал адамды сияқты жалпы. Негізгі ұстау, Сократа философия мақсаты-этикалық сұрақтар. Кешкі Аристотель «метафизикте» Сократе туралы айтады: «Сократ адамгершіліктік сұрақтарымен шұғылданған, табиғатты ғой бүтінде зерттеген жоқ»
Диалог шеберлігі Өзінікін жазбаша түрге Сократ философиялық оқулары кигізген жоқ, бірақ түрде ауызша кеңес жолымен оның таратқан өзіне тән, методологиялық бағытталғанды талас айқын мақсаттары. Сапты аяқ, Сократ Афинылармен ілпкен философско-саяси өзінікін шектерде басқаратын рольмен шектелмей және барлық жерде-аудандарда, көшелерде, қоғамдық жиналыстардың орындарында, қала сыртындағы көгал жерде немесе мәрмәрдән істелген портик астында-жүргізген «кеңестің» афинянамимен және қонақ жат елдік адамдармен, философиялық, діни-өнегелі проблеманың олардын алды қойған, жүргізген олардын ұзақ таластар, көрсетуге талаптанған, немен болады, оның сенімімен, нақты адамгершілік өмір, материалистеулердің және софисттерге қарсы алға шыққан, этикалық идеализм өзінікін арымайтын ауызша насихатты жүргізген.
Сократ белгілі саяси қайраткерді немесе қарапайым белгілі адамды таңдаған, соң анау сөйлеу өзінікін оқып шықты, және Сократ өз атақты адам сұрақтарым сұрау қоюға бастаған. Әңгімелесуші өзінікін Сократ және де басында ұстамсыз мақтаған, сөйлеген, не ол қалада сондай ақылды, белгілі адам, және не оған сондай элементарлық сұраққа түк қиындығы жоқ жауап беру. Сократты өз нақты элементарлық сұрағым сұрау қойған (бірақ тек қана бір қарағанда). әңгімелесуші дөкір және кезек сұрақты өз кезегінде сұрау қойған оған, Сократ жауап беруге ықылассыз, тиген барлық ананы ғой сұрақтың, әңгімелесуші тағы да жауап берген, Сократ сұраған, және мынау жетті ананың, не әңгімелесуші, ақыр аяғында, бірінші жауапқа өзінің өз соңғы жауабыммен қарсы сөйлеген. Анада қатты кейіген әңгімелесуші Сократаны сұраған, ал өзі анау ол жауапты біледі мынауды сұрақ, Сократ ғой жетілген тынық жауап берген, не білмейді, және тынық алыстатылған. Және мынаның өз ерекшелігіммен, данышпандықпен, Сократ таңдап алғандығымен және даңқы шықты.
“ Сократ” әдісі..
«Сократический» әдіс, оның мақсаты табылу «шындықтың» кеңес жолымен, таласты, қақпайласудың, идеалистік қайнармен келді
«диалектиканың» "өнер дұшпан пікірінде қайшылықтардың жазып жіберу жолымен шындықтар жету диалектика астында көнелікте түсінген және жеңудің бұларды қайшылықта. Көнелікте қайсысыз философтар есептеді, не ойлауда қайшылықтардың жазып жіберу және яв қарама-қарсы тұрған пікірлерінің қағысуы ­ ляется шындық табылуы жақсы құралымен".
Егер Гераклита оқулары қарама-қарсылықтардың күресі туралы, қалай табиғат дамуы қозғалушы күші туралы, шоғырлау назар өзінікін, ең алдымен, объективті диалектикада, Сократ, мектепті элейскуюге сүйене (Зенон) және софисттердің (Протагор), субъективті диалектика туралы, ойлау диалектикалық тәсілі туралы сұрақ алғашқы рет айқын қойды. Негізгі құрама бөлімнің “сократического "әдістің: " келеке " және " майевтика” — түрмен,
" индукция" және «анықтама» — ұстаумен.
«Сократический» әдіс-мынау, жүйелі және жүйелі сұрау қойылған сұрақтардың әдісі ең алдымен, қайшылыққа әңгімелесуші келтіруі өз мақсатыммен бар болушылардың өздері өзімен, өзіне меншікті білімсіздік мойындауына. Не және сократовской келеді «келекемен». бірақ ол тек қана өз мақсатыммен қоймайды “кекесін” әңгімелесуші бекітулерінде қайшылықтардың жазып жіберуі, сонымен қатар жеңу бұларды қайшылықтардың мақсатпен ­ соғысу" шындықтың". жалғасымен және қосымшамен «келекенің» қызмет еткен «майевтика» — «кіндік шеше өнер» Сократа (өз анам мамандығына ишара). ол сөйлеген, не қалай жаңадан дүниеге келу өз тыңдаушыларыма көмектеседі, тануға “жалпыға бірдейді” негіздер сияқты нағыз адамгершіліктің. Сократ мыналарға айтуды қалау, не ол негізгі мақсат өз тыңдаушыларыма көмектеседі «сократического» әдістің — табу «жалпыға бірдей» адамгершіліктікте, бөлек, жеке рақымшылдарды негіз жалпыға бірдей өнегелі орнату. Мынау өзіне тән көмек жанында мақсат тиісті рұқсат етілген болу «индукцияның» және «анықтаманың». «индукция» және «анықтама» Сократа диалектикасында дос досын өзара толықтырады.
1.«индукция»-мынау жалпы іздеп табу жекелерді рақымшылдарда жолмен олардың талдауды және салыстырудың
2.«анықтама»-мынау рулардың құру және түрлердің, олардың арақатынастың.
Үлгі:
Әңгіме Евтидемоммен, дайындалғанмен мемлекеттікке
Қызметтің және тілек білдіргенмен білу, не сондай әділеттілік
Және емес ­ әділеттілік.
Сократ қолдану өз «диалектикалық» ойлау әдісі:
Графта киіп тоздыру ол әділеттілік істері ұсыныс жасады «атырау»,
Ал әділеттіліксіз істері-графта «альфа».
Және Евтидему сұрақтары сұрау қоюға бастады, қайда, не әкеліп бере кету:
Сократ сұрағы                                         Евтидеманыңжауабы
Жалған                                                     «альфа»
Алдау                                                       “альфа”
Ұрлық                                                        “альфа”
Адамдардың ұрлап кетулері үшін
Құлдыққа сатылудың                    “альфа”
Болады бірдеңе
Саналғанды әкеліп бере кету
Графқа " атырау "                                   жоқ
Сократ жақсы айтты және Евтидему сондай ру сұрағы берді:
Әділ айналдыру
Неспра тұрғындарының құлдығына —
Достықсыз ведливогоның
    продолжение
--PAGE_BREAK--Қаланың                                                  “атырау”
Таныссыз алдауының және отно —
Ұрлық сительно және тонаудың
Тұрғындарға жақсылықтың
Достықсыз қаланың              “атырау”
Әділ ұқсас қылықтар қабылданған болатын. Евтидем первона ­ чально ойлаған, сияқты достар тек қана Сократа сұрақтары тийді. Жақсы, бірақ анада барлық бұлар қылықтар ерте енгізілінгендер графта “әділеттіліксіз” графта әкеліп бере кетуге ереді “әділеттілік”. Евтидем келісті. Демек, бұрынғы
«анықтама» дұрыссыз және жаңа итеріп шығаруға ереді «анықтама»:
«дұшпандарға көңіл болумен сондай қылықтар әділ, ал достарға көңіл болумен әділсіз, және көңіл болумен оларға, напро ­ тив, әділ болады қалай ереді».
Сияқты ол жіңішке және дәл осылай көптеген іспен көрсетті, бірақ Сократпен сондай. ол тоқталмады және, қайтадан жүгіріп келе " индукцияның ", көрсетті, не және мынау " анықтама " дұрыссыз және басқа оның ауыстырулар талап етеді. Сократ мына нәтижесі жетуіне арналған жайда қайшылықтар қайтадан білдіреді, әңгімелесушімен ұнағанда шындықтарға арналған ­ ное, атап айтқанда тезисте томға, не шынды тек қана достар бұл жағынан алғанда сөйлеуге ереді.
Дұрыс түседі
Қолбасшы, егер ол,
Үшін ананың көтеру үшін
Әскер рухі, өз өтірік айтады                                    “ атырау ”
Соғыстарға, сияқты приб —
Лижаются одақтастар.
Әділ емес болады,
Егер өзінікін әке алдаса
Ауырған ұлдың, емес ғой -                    Евтидем келіседі
Ле үретінді қабылдау -                            және мақұлдайды, не мынау
Карство, және азық түрі астында                              алдау мақұлдауға ереді
Дәрі мынау оның мәжбүр етеді                        әділмен
Қабыл алу, және анамен еңмен
Өз жалғандығыммен ұлға қайтарады
Денсаулық.
Қалай ананы қылық ат қою
Адамның,, көре отырып
Күй-жағдайда дос өзінікін
Үміт үзудің және қорқи, қалай                        Және мынау тонау ол
Ол само өмірін бітірмеді -                      графта киіп тоздырады
Өлтірумен, ұрлап алады немесе                      әділеттіліктің.
Онда қаруы қарапайым тартып алады.
Алдындағы Евтидем нәтижесінде өзінікі бұзады “ анықтама ” және шығаруға келеді, шыншыл не және достармен әрқашан керек емес болу.
Ерікті Сократ онан әрі ерекшелік туралы сұраққа кешіп өтеді және недоброволь ­ қылық ногосы, өзінікін жалғастыра " индукцияны " және жаңа жете, тағы көбірек дәлдің " анықтаманың " әділеттіліктер және әділеттіліксіздің. Анықтама емес ­ әділ қылықтардың Сократумен, сондай қылықтар, оймен достар бұл жағынан алғанда іске асырылады оларға зиян келтіру.
Сократ — табиғат зерттеу принципшіл дұшпаны. Мына бағытта адамдық ақылы жұмысын ол құдайлардың ісіне діңге сенбейтін және бедеу қол сұғумен есептейді. Әлем құдай жасауымен Сократуды өзін таныстырады ,« сонша ұлы және кұдіреттінің, не ол барлық лезде және көреді, және естиды, және жаппай қатысады, және бәріне қамқорлық ". бал ашулар керек болады, ал ғылыми зерттеулер емес, салыстырмалы құдайлардың нұсқаулары алу үшін олардың еріктің. Және Сократ мына көңіл болуында Афинылардың кез келген білімсіз тұрғынынан ештеме құйып алған жоқ. Ол дельфийлік киіз кітапша нұсқауларына ерген және өз оқушыларыма мынау істеуге кеңес берген. Сократ құдайларға құрбандар ұқыпты әкелген және діни ырымдар барлық жалпы талапты орындаған.
Мақсатпен ең басты Сократ философиясының діни — өнегелі дүниетану негіздеу, тану мақұлдаған ғой табиғаттың, натурфилософияны керексіз және құдайсыз іспен есептеді.
Шүбә (" мен білемін, не ештеңе білмеймін ") тиісті болды, Сократа оқуымен, өзін-өзі тануға ертіп әкелу (" ең біл өзінені "). тек қана сондай индивидуалистікпен, жолмен, ол оқытқан, әділеттілік түсінуіне келуге болады, құқықтар, заңды, тақуалықтың, жақсылықтың және жауыздықтың. Материалистеулер, табиғатты оқи, әлемде құдайшыл ақыл мойындамауына келді, софисттер шүбәге ұшыратқан және бұрынғы көзқарастар барлық мазақ етті ,- Сократу қажетті сондықтан, сәйкес, ең тануға бұрылу өзінені, адамдық рухінің және оған дін негізін табу және адамгершіліктің. Сайып келгенде, идеалист сияқты Сократ ең басты философиялық сұрағы шешеді: алғашқымен ол үшін рух келеді, сананың, табиғат ғой — мынау несіз екінші қайтара және тіпті маңыздысыз, философ назарының тұратын емес. Мен өзіне меншіктіге шүбә айналдыруға арналған алғы шартпен Сократуды қызмет еткен, субъективті рухке, үшін қайсының онан арғы жол объективті рухке жүргізген — құдайшыл ақылға. Сократа идеалистік әдептануы теологиялыққа өседі.
Дамыту өзінікі діни — өнегелі оқу, қарама-қарсылыққа Сократ материалистеулерге, шақырушымен " табиғатқа тыңдау ", ерекше ішкі дауысқа сілтеу, наставлявший сияқты оның өте маңыздыларды сұрақтарда ,- атақты адам " әзезіл " Сократа.
Сократтың« Даймоны » Не сондай « әзезіл »,« демоний », немесе « даймон » Сократа, қандай маңыз оның « даймониона », оқушыларға және философ достарына анықсыз болды, сөйлемей туралы көбірек кешкі көнелердің авторларда — Цицероне, Плутархе, Апулее, высказывавшихся мынауды шот. Демонии Сократа Туралы сөйлеген және шіркеу әкелері.
Метафораны бір зерттеуші Сократа әзезілінде көреді, намыс, ақыл немесе дұрыс мән ол өзіне меншікті өз кекесін жапқан; басқалар — жарықтанылған сезім, жарықтанылған ішкі сезгіштік немесе ырықсыз сезім; үшіншілер — ішкі ашып айту айтылу немесе діни энтузиазм көрінуі; төртіншілер —« адам шошырлық » феномен, қайсыда ырықсыз сезім және сана ( олардың функциясы ) дос досын ауыстырады; бесіншілер — куәлік ананы, не ішкі әлемге әрбірді трансцендентность тән.
Жас Маркс сонымен қатар Сократа әзезілі Туралы жазған. Азат болу ол философ тенденциясы туралы ойды айтқан барлығы мистикалық және жұмбақ — әзезілді ( құдайшылды ). Маркс жазған, не Сократ, даймония сақтаушысымен өзінені ұғына, тұйықталған жоқ өзіме :«… ол сақтаушы емес құдайшылды, ал адамдық бейнесінің; Сократ болады емес құпиямен, ал анық және жарықпен, пайғамбармен емес, ал адамға үйір адаммен ».
Нақты, Сократ шабытты болжағышпен емес, ашулы пайғамбармен емес, нұрға бөлеу дапышпанымен емес болмады. Бірақ сондай несіз Сократа адамында болды, не оның жақындатқан, ұсынулармен оның замандастардың, болжағышпен және пайғамбармен немесе, қандай жағдай болса да, рұқсат еткен ( және рұқсат етеді ) сөйлеу туралы оған қалай бірегей пішін туралы.
Сократтың феноменальдігіі ыстық жүрек аса сирек бақылайтын қосуында түзелу және салқын ақылды, өткірленген сезімдер және мас емес ойлаудың, фанатизмді және шыдамдылықтың — фанатиктік жан қиярлықтың ойға, өз өмірімнің оған бағындыру всецелогосына дейін жетушінің, және қабілеттіліктер бөтен көзқарастар және көзқарастар түсіну. Сократ — мынау қосуда аналитикалық ақыл іске асыруы вдохновенностью пайғамбарлығымен; мынау сын ойлау қорытпа, азат зерттеудің ыстық энтузиазммен, мистикалық желігумен шектесетінмен. Сондықтан жоқ ештеңе таң қалатынның томға, не адамдар және оның оның Сократа оқушылары мінездемеде  кеткен « даймониона ».
Ксенофонта сөздерімен ,« құдайшыл дауыс »( даймонион ) салыстырмалы нұсқау Сократуы берген ананың, не оған істеуге ереді және ненің ермейді. Құрыла мынада « дауыста », Сократ сияқты достарға кеңес берген, әрқашан ақталған. Сайып келгенде, Ксенофонтумен, Сократ келешек және мақұлдауға күні бұрын білген үшін пайғамбарлық сый тартуы өзімен. Басқа даймонионе Сократа туралы Платон хабарлайды. соңғының құдай күні бұрын айтулар туралы емес, бұйрықтар туралы емес ештеңе айтылмайды ­ ства, айналғандардың Сократуға, емес туралы қандай болмасынды кеңестерде достарға. Платона сократовский даймонионда — құбылыс көбірек күрделі және сирек .« Балалық шақтан мынау менде басталды ,— Сократ мәлімдейді « мадақтың » Платона ,— қайсыбір дауыс көрінеді, мені әрдайым қисайтады себебі мен, істеуге әдейілеп боламын, ал септеу неге — біреу ешуақытта септемейді. Міне мынау дауыс және мемлекеттік істермен шұғылдану маған тыйым салады ».
Ксенофонта сократовский даймонионда және болдырмау бірдеңенің, және түрткі болады ( септейді ) неге — немесе. Платона даймонионда тек қана болдырмайды ( айнытады ), бірақ ешуақытта септемейді. Намыстың және ақылдың дауыстар сияқты Ксенофонта хабарлауы даймониона Сократа түсіндіруіне арналған қайсысыз негізді береді, немесе дұрыс мәнді сияқты. Хабарлау ғой Платона, қарама-қарсы, бір қарағанда, қандай жағдай болса да, ұқсас түсіндіруге арналған айқын сылтаулардың қандай болмасын бермейді. Керек ойлау, не сократовский даймонион ( аталатын сонымен қатар « құдайшыл белгімен ») Платонада біреу өткірленген алдын ала сезу білдіреді, біреу « алтыншы сезім », немесе күшті дамыған ырықсыз сезім, Сократа әрдайым болдырмаған барлығы ананы, не зиянды және қабылдауға болмайтын ол үшін болды. Болу, не және әрекетсіздік « дағдылы белгінің » көп мәнді: егер « құдайшыл белгі » Сократа тоқтатпайды және сөйлеу және істеу бірдеңе оған тиым салмайды, анамен еңмен ол мынаға оның сөзге сараң септейді немесе ғой әрекет толық бостандығын пайдалануына береді.
Қорытынды жасау осы арадан болады, не аралық ксенофонтовскоймен және платоновской даймониона Сократа мінездемелерімен жоқ маңызды ерекшелік сонша, әдетінше есептеу. Мынау және рационалистік рухте даймонион Сократа, т түсіндіруге рұқсат етеді. е. намыс өзіне меншікті дауыстары метафора көрсету кім, не ретінде және ақылдың, немесе ғой өзіне меншікті дұрыс мән аллегориялық айтылулары. Әйткенмен, ұқсас түсіндіру дұрыс тек кейбір.
Томға іс, не даймонион Сократа құдайға иррационал сенімде, ішкі тар байланыс жорамалында негізі салынған « дауыстың » сыртында және тәуелдісіз бар болу құдаймен. Мынау жағдай шайтанға жаңа сократовскому даймонионуды қосып береді, жаңа өлшеу және болжауға үйіп-жийді, не даймонион — мынау полумифологическое руы өзінікін және полуметафорическое жалпыға бірдей айтылу ( нағыз және объективтіні ), ұстаушыны адам ішкі әлемінде, оның ақылында және жаңбырлатқышта .« Өйткені және көреген несіз жан бар »,— Сократ сөйлейді « Федре ». Сократ сондықтан қатысу тек қана емес ұғынады өзіме даймониона, сонымен қатар тірі біреу ең жақсы нақтылық сияқты оны ұсынады, сезеді және уайымдайды, құдайшыл белгі сияқты. Сократа феномені жайында шығару осы арадан келіп шығады, оның даймониясы: бірақ Сократ сөзде, орынды анықтамада жалпыға бірдейге айта алмайды, әйткенмен, ол ( қалай және Лахес оның әңгімелесушісі ) сезеді, не ізделіп отырған ұғым жалпы ( мысалы, ерлік ) болады оған. Анау, не анықтамаларда сөздерде және понятийных айту Сократу сәтті болмайды, ол қалай ұстап алады « құдайшыл дауыс », дыбыс шығарған оған тереңдіктерден ең, шығатын оны тұншықтыр, оның ақылды және намыстың .« Құдайшыл » жаңбырлатқышта және бар, Сократудың, даймонион сәйкес.
Рухке сәйкес Сократа оқулары, әрекет бейне таңдау, сообразованного талаптармен өнегеліні заң жалпыға бірдей, өз тағдырым жаратушыларымен адамдарды істейді. Бірақ афиналық философ, діни адаммен қала, талаптанған, Ксенофонта сөздерімен ,« бал ашулар арқылы құдайлардың ерігін білу ». Ксенофонт сонымен қатар хабарлайды, не бал ашуларға бұрылу қажетті Сократ есептеді және сәуегейлерді өтіну ( киіз кітапшалардың ) тек ана оқиғаларда, қашан белгісіз қолданылушы іс нәтижесі қалғанда.
Ксенофонта хабарлауларында назар аударады өзінені назар Сократа ойы анау қажеттілік туралы айырып тану, не ең адамнан тәуелді болады, және анау, не одан тәуелді болмайды. Мынада бостандық шекаралары туралы сұрақ тұтқынға ойла ( және бостандықсыздың ) адамның, мүмкіншілік туралы әрекет бейне дұрыс таңдауы істеу. Сократа сөз сөйлеулерімен, көз алдына келген Ксенофонтом, біреулерін оқиғаларда әрекет бейне таңдауы ең адамнан тәуелді болады, оның білімдердің, күштердің және қабілеттіліктердің, басқаларды — құдайлардан, бағыныңқысыздардың адамға. Адамға бағыныңқы тек анау, немен ол ие болады. Сайып келгенде, адам азат тек ана өлшемде, қандай ол ең біледі өзінені, өз күштерім және қабілеттіліктің, қандай ол күй-жағдайда тауып алынған білімдердің негізінде дұрыс таңдау істеу және тәжірибенің. Және егер іс жүріп жатыр өнегелі мінез-құлық туралы, анау ақылды таңдау білдіреді, не « рақымшыл білім бар ».
    продолжение
--PAGE_BREAK--


Не сдавайте скачаную работу преподавателю!
Данный реферат Вы можете использовать для подготовки курсовых проектов.

Поделись с друзьями, за репост + 100 мильонов к студенческой карме :

Пишем реферат самостоятельно:
! Как писать рефераты
Практические рекомендации по написанию студенческих рефератов.
! План реферата Краткий список разделов, отражающий структура и порядок работы над будующим рефератом.
! Введение реферата Вводная часть работы, в которой отражается цель и обозначается список задач.
! Заключение реферата В заключении подводятся итоги, описывается была ли достигнута поставленная цель, каковы результаты.
! Оформление рефератов Методические рекомендации по грамотному оформлению работы по ГОСТ.

Читайте также:
Виды рефератов Какими бывают рефераты по своему назначению и структуре.