Реферат по предмету "Разное"


1. Постмодерн як світовідчуттєва І стильова домінанта кінця ХХ ст

СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА (для факультету російської філології)Змістові модулі: Модуль 1. Періодизація української літератури кінця ХХ століття. Модуль 2. Постмодерні риси у творчості вісімдесятників, дев’яностівців та міленіумного покоління.Теми лекційних занять: Тема 1. Постмодерн як світовідчуттєва і стильова домінанта кінця ХХ ст. Тема 2: Літературні генерації в українській літературі останньої чверти ХХ століття. Оновлення художнього простору письменства поколінням сімдесятників Тема 3: Критичний дискурс вісімдесятництва Тема 4: Літературна генерація дев’яностівців: тотальна безпритульність людини та апокаліптичні рефлексії Тема 5: Постдев’яностівці або “міленіумне” покоління в сучасній українській літературіПлани семінарських занять:^ Семінар №1 Тема: Постмодернізм як культурно-історична доба та мистецький напрям Світоглядово-філософські передумови появи постмодерну. Естетична система напряму. Основні стильові риси. Специфіка гри, її художні вияви у постмодерні. Проблема присмерку постмодерну та подальших літературних перспектив.Література: Андрусів С. Модернізм / постмодернізм: ланки безконечного ланцюга історико-культурних епох // Світо-Вид. – 1997. – №1 – 2. – С.113 – 116. Кравченко Т. Постмодернізм – це принципово не модернізм // Слово і час. – 1999. – №3. – С.60 – 61. Павлишин М. Українська культура з погляду постмодернізму / Павлишин М. Канон та іконостас. – К., 1997. – С.213 – 222. Пахаренко В. Українська поетика. – Черкаси, 2002. – С.277 – 291. Сиваченко Г. Зрушення кордонів: постсоцреалізм чи постмодернізм? // Слово і час. – 1991. – №12. – С.55 – 62. Слово і час. – 1999. – №3. Слово і час. – 2002. – №4. Сокол Л. Гіпертекст і постмодерністський роман // Слово і час. – 2002. – №11. – С.76 – 80. Яровий О. Постмодернізм не пройшов. Крутіть хлопці назад // Літературна Україна. – 2000. – №25 – 26. – 9 листопада.Семінар №2 Тема: Герметизм поетів Київської школи Виникнення Київської школи і її представники. Спільні поетикальні риси. Безпунктуаційна форма поезії. Системний художній аналіз однієї поезії представника школи. Література: Гаджієв Ю. Рання поезія повні // Слово і час. – 1994. – №6. – С.85 – 86. Дмитренко Ю. Орнітоморфні символи поезії Василя Голобородька // Слово і час. – 2002. – №7. – С.71 – 74. Каплюк Г. Стильові особливості поетів Київської школи // Слово і час. – 2002. – №4. – С.70 – 72. Кузьменко О. Поетична збірка Василя Голобородька // Сучасність. – 2003. – №6. – С.152 – 154. Найден О. Микола Воробйов – поет і художник // Слово і час. – 1992. – №9. – С.73 – 74. Підпалий А. Безпунктуаційна несегментована нова поетична форма // Слово і час. – 2002. – №11. – С.81 – 82. Тарнашинська Л. “Епоха світання” постшістдесятників: поезія Віктора Кордуна на лезі “між” // Слово і час. – 2002. – №1. – С.27 – 34. Харчук Р. “Хто єси? Живий чи мрець?” // Слово і час. – 1993. – №5. – С.22 – 27. Штонь Г. Історична асоціативність сучасної української поезії // Слово і час. – 1997. – №9. – С.14 – 15.Семінар №3 Тема: К.Москалець – лірик у поезії і прозі Мотиви збірки “Нічні пастухи буття”. Художні особливості поезії Москальця (на прикладі одного вірша). Проблематика роману “Вечірній мед”. Символічний рівень роману.Література:Інтерв’ю // Книжник-rewiev. – 2002. – №8. – С.1, 4.Кочевих О. Пару слів про пари “Ковчегу” // Книжник-rewiev. – 2002. – №4. – С.10. Моренець В. Що робити Сізіфу? (Роздуми над поетичними збірками 1989 року) // Слово і час. – 1990. – №8. – С.78 – 86. Поліщук В. Наративні структури малої прози (новелістика К.Москальця) // Слово і час. – 2002. – №11. – С.45 – 49.Слапчук В. Вино та хліб поезії // Книжник-rewiev. – 2002. – №9. – С.12.Стус Д. Світ зловив його, але не втримав // Український best. Книжка року’2001. – К., 2002. – С.21 – 24.Семінар №4 Тема: Риси постмодернізму в “Рекреаціях” Юрія Андруховича Особливості композиції твору. Карнавал і зривання масок у романі. Персонажі Ю.Андруховича: позитивні чи негативні? Ознаки масової й елітарної літератури у романі.Література: Гундорова Т. Постмодерністська функція Андруховича з постколоніальним знаком питання // Сучасність. – 1993. – №9. – С.79 – 83. Калинська Л. Синтез масового й елітарного (на матеріалі прози Ю.Андруховича) // Слово і час. – 1998. – №2. – С.18 – 21. Ключковська Я. На “святі воскресаючого духу” // Слово і час. – 1997. – №11 – 12. – С.107 – 108. Міщук В. І прийде свято Воскресаючого Духа // Слово і час. – 1993. – №6. – С.86 – 87. Несисюк О. “Енеїда” І.Котляревського та “Рекреації” Ю.Андруховича як знакові твори української літератури // Українська мова та література. – 2000. – №42. – С.1 – 2. Павлишин М. Що перетворюється в “Рекреаціях” Юрія Андруховича? // Сучасність. – 1993. – №12. – С.115 – 127. Поліщук О. Позиція персонажа в українській постмодерній прозі // Слово і час. – 2003. – №2. – С.70 – 74. Сулима М. Роман-учта // Слово і час. – 1993. – №10. – С.51 – 54. Шерех Ю. Го-Гай-Го. Про прозу Андруховича і з приводу // Сучасність. – 1996. – №10. – С.123 – 129.Семінар №5 Тема: Світ дитинства у книзі Ю.Винничука “Вікна застиглого часу” Єдність реального й потойбічного світів у циклі “Вікна застиглого часу”. Реалізація абсурдности буття через чорний гумор (на прикладі одного оповідання). Повість “Королевич-машкара”: сюжет, композиція. Образи-персонажі повісти.Література: Карвацький В. Юрій Винничук як дзеркало “модерного галичанства” // Кур’єр Кривбасу. – 2003. – №165. – С.200 – 204. Лук’янів Б. “Чемоданні” твори Юрія Винничука // Березіль. – 2003. – №9 – 10. – С.180 – 182. Мельник Н. Проникнення в іншу реальність (українська магічна новела наприкінці ХХ ст.) // Слово і час. – 1998. – №11. – С.46 – 51. Мориквас Н. Туга за яснобаченням: “Вікна застиглого часу” Ю.Винничука // Слово і час. – 2003. – №6. – С.61 – 63.Семінар №6 Тема: “Я, Мілена” О.Забужко: жінка у чоловічому світі Сюжет твору. Інтерпретація “роздвоєння особистости” героїні. Проблематика повісти.Література: Білоцерківець Н. Бу-Ба-Бу та ін. Український літературний неоавангард: портрет одного року // Слово і час. – 1991. – №1. – С.42 – 52. Бондаренко А. Українська еліта: патогенез самотності // Слово і час. – 1998. – №11. – С.42 – 45. Зборовська Н. Повість “Я, Мілена” О.Забужко у “феміністичному” дзеркалі // Зборовська Н. Феміністичні роздуми. На карнавалі мертвих поцілунків. – Л., 1999. – С.127 – 133. Монахова Н. “Підпорядковане” в українському контексті // Сучасність. – 2003. – №4. – С.124 – 142. Поліщук О. Позиція персонажа в українській постмодерній прозі // Слово і час. – 2003. – №2. – С.70 – 74.Семінар №7 Тема: Художні особливості роману Є.Кононенко “Імітація” Визначення жанру твору. Семантичні рівні образу “імітація” в романі. Екзистенційні проблеми у творі. Образи національної інтелігенції.Література: Брайко О. Екзистенційні проблеми крізь призму детективного жанру (романи Євгенії Кононенко) // Слово і час. – 2003. – №2. – С.48 – 57. Інтерв’ю // Березіль. – 2002. – №7 – 8. – С.165.Інтерв’ю // Книжник-rewiev. – 2002. – №9. – С.15.Кокотюха А. Чорна мітка для національної інтелігенції // Книжник-rewiev. – 2002. – №7. – С.4. Сидор-Гібелинда О. Чим пахнуть “бідні люди” // Кур’єр Кривбасу. – 2002. – №152. – С.159 – 162. Соловей О. Романи Євгенії Кононенко: бестселери для “елітаріїв”? // Слово і час. – 2003. – №2. – С.58 – 62. Тебешевська Т. Пошуки істини як викриття імітацій. Художні особливості прози Євгенії Кононенко // Українська мова та література. – 2002. – №5. – С.8.Семінар №8 Тема: Екзистенційні мотиви повісти С.Процюка “Репортаж із царства нелюбови” Реалізація у повісті проблеми людської самотности. Любов у житті Свирида Кирилка. Особливості композиції твору, функції “трактатів”.Література: Баран Є. Екзистенційна мелодрама від Степана Процюка / Баран Є. Зоїлові трени: Літературно-критичні тексти. – Львів, 1998. Баран Є. Репортаж із царства мелодрами // Кур’єр Кривбасу. – 1998. – Квітень. – С.162 – 165. Бондар-Терещенко І. Як метлялася душа // Літературна Україна. – 1998. – 25 червня. – С.4. Боронь О. “Філологічна” проза Степана Процюка // Слово і час. – 2002. – №5. – С.59 – 61. Буткевич І. Екзистенційні мотиви у прозі С.Процюка: Дипломна робота (рукопис). – Черкаси, 1997. – 50 с. Дякунова Л. Страсті по чистоті // Кур’єр Кривбасу. – 2001. – №142. – С.182 – 183. Малащук А. З-під завалів псевдоестетики // Кур’єр Кривбасу. – 2001. – №142. – С.180 – 182. Ординець Гр. Зріє заколот у царстві нелюбові // Кур’єр Кривбасу. – 1998. – №99 – 100. – С.165 – 167. Терлецький В. Підручник української психіатрії // Кур’єр Кривбасу. – 2001. – №142. – С.177 – 179.Семінар №9 Тема: Роман-попередження “Щоденний жезл” Євгена Пашковського Концептуальна проза Є.Пашковського: особливості стилю. Національна проблематика у романі. Тема мистецтва у творі. Головний герой роману “Щоденний жезл”. Мова роману – новий художній вимір.Література: Базилевський В. Вижити і написати // Літературна Україна. – 2001. – 26 червня. – С.5. Гавласа Л. “Щоденний жезл”: постмодернізм як невма // “Ї”. – 2002. – №8. – С.184 – 200. Зборовська Н. Романи Євгена Пашковського // Зборовська Н. Феміністичні роздуми. На карнавалі мертвих поцілункців. – Л., 1999. – С.144 – 148. Яровий О. Двоє слів про Пашковського // Літературна Україна. – 2001. – 22 лютого. – С.3.Семінар №10 Тема: Короткий роман В.Медведя “Льох” Жанрова специфіка твору. Відображення у творі українського селянства 30-х років. Проблематика роману.Література: Бондар-Терещенко І. Впроти ночі до вітру (Про жанровий диморфізм В.Медвідя) // Кур’єр Кривбасу. – 2001. – №136. – С.172 – 175. Бриних М. В’ячеслав Медвідь і свобода невдоволення (український письменник – есеїст) // Україна молода. – 2000. – 15 лютого. – С.12. Ільницький М. Із ріки найдення – факт (Про сучасну українську новелістику) // Жовтень. – 1975. – №10. – С.126 – 139. Тубальцева Н. Дух під напругою: (Творчість В’ячеслава Медвідя) // Кур’єр Кривбасу. – 1997. – №85 – 86. – С.155 – 157.Семінар №11 Тема: Повість-новела М.Матіос “Просили тато-мама...” Особливості композиції повісті-новели. Проблематика твору. Образна система: Корнелія, Коляй, Богдан, Василинка. Особливості жанру.Література: Жила С. Художньо-творча діяльність у процесі вивчення повісті-новели М.Матіос “Просили тато-мама...” // Українська література в загальноосвітній школі. – 2003. – №2. – С.48 – 52. Сущенко Н. Про феномен прози Марії Матіос // Літературна Україна. – 2002. – 31 січня. – С.3.Семінар №12 Тема: Поетика повісти В.Шевчука “Місяцева зозулька із Ластів’ячого гнізда” Сюжетні лінії твору. Композиція повісти. Проблематика. Особливості змалювання персонажів.Література: Багрій Р. Мотиви екзистенціалізму і абсурду у творах В.Шевчука та М.Осадчого // Сучасність. – 1988. – №11. – С.21 – 29. Даниленко В. У пошуках демонічної жінки (архетип Аніни в пізніх повістях Валерія Шевчука) // Слово і час. – 2000. – №2. – С.21 – 24. Медвідь В. Поєднав традиційну оповідь з модерном... // Літературна Україна. – 1997. – 30 січня. Мітологічне, релігійне та філософське у прозі Валерія Шевчука /Павлишин М. Канон та іконостас. – К., 1997. – с.143 – 156. Тарнашинська Л. Художня галактика Валерія Шевчука. – К., 2001. – 224 с. Шпильова Н. Вивчення творчості Валерія Шевчука в 11-му класі // Українська мова та література. – 2003. – №20. – С.8 – 21.Самостійна робота студентів:1. Вивчити напам’ять по 1 поезії двох авторів (на вибір) Римарук І. Діва Обида. – Івано-Франківськ, 1998. Москалець К. Нічні пастухи буття. – Львів, 2001. Герасим’юк. Серпень за старим стилем. – Львів, 2000. Вишенський С. Перевтомлені скафандром. – Львів, 2001. Воробйов М. Срібна рука. – Львів, 2000.Федюк Т. Тайна ложа. – Львів, 2002. Павлюк І. Поезії // Сучасність. – 1998. – №10. Павлюк І. Поезії // Березіль. – 2002. – №1 – 2. Павлюк І. Поезії // Кур’єр Кривбасу. – 2000. – №129. Софієнко О. Поезії // Дзвін. – 1998. – №10. Ірванець О. Вірші останнього десятиліття. – Львів, 2001 Бедрик Ю. Поезії // Березіль. – 1994. – №7. Бедрик Ю. Поезії // Березіль. – 1996. – №9 – 10. Бедрик Ю. Поезії // Березіль. – 1998. – №1 – 2. Вольвач П. Поезії // Кур’єр Кривбасу. – 2000. – №132. Слапчук В. Поезії // Сучасність. – 1999. – №10.2. Прочитати такі художні твори: Лишега О. Квіти в темній кімнаті / Квіти в темній кімнаті. – К., 1997. Москалець К. Вечірній мед // Сучасність. – 2003. Пагутяк Г. Записки Білого пташка // Кур’єр Кривбасу. – 1997. – №87 – 90. Яворський В. “Напівсонні листи...” // Сучасність. – 1999. – №7 – 8. Андрухович Ю. Московіада // Сучасність. – 1993. – №132. Андрухович Ю. Рекреації // Сучасність. – 1992. – №1. Винничук Ю. Вікна застиглого часу. – Львів, 2001. Винничук Ю. Ласкаво просимо у Щуроград // Сучасність. – 1992. – №2. Діброва В. Бурдик / Опудало. – К., 1997. Забужко О. Польові дослідження з українського сексу. – К., 2003. Забужко О. Я, Мілена // Кур’єр Кривбасу. – 1998. – №95 – 96. Кононенко Є. Зрада // Березіль. – 2002. – №3 – 4. Кононенко Є. Імітація // Сучасність. – 2001. – №5, 6. Іздрик Ю. Воццек. – Львів, 2002. Матіос М. Просили тато-мама... / Натіос М. Нація. – Л., 2000. Медвідь В. Льох. – Л., 2000 або журнал “Київ”, 1993. Пашковський Є. Щоденний жезл // Кур’єр Кривбасу. – 1998. – №99 – 100. Процюк С. Інфекція. – Львів, 2002. Процюк С. Репортаж із царства нелюбові. – К., 1998. – №93 – 94. Ульяненко О. Сталінка // Сучасність. – 1994. – №9.Weba. Трохи листів у місяць рамадан // Четвер. – 2002. – Проект №16 “М і Ж”. – 396 с. Дереш Л. Культ. – Львів, 2002. Карпа І. 50 хвилин трави // Четвер. – 2002. – Проект №16 “М і Ж”. – 396 с. Пиркало С. Зелена Маргарита. – К., 2002. Скляренко І. Серпень самурая // Четвер. – 2002. – Проект №16 “М і Ж”. – 396 с.Індивідуальні навчально-дослідні завдання:Завдання № 1. Підготувати порівняльну таблицю „Модернізм /постмодернізм”. Зробити повний аналіз 1 поезії (на вибір) одного з поетів Київської школи. Дати характеристику образів-персонажів повісти Ю. Винничука „Королевич-машкара” (книга „Вікна застиглого часу”).Завдання № 21. Підготувати доповідь на тему: „Художні особливості роману Є. Кононенко „Імітація”.2. Визначити проблематику повісти М. Матіос „Просили тато-мама...”.3. Зробити повний аналіз однієї поезії (на вибір) В. Слапчука.Теми курсових робіт: 1.Сучасний детективний роман ( В.Шкляр, А.Кокотюха, Л.Кононович) 2.Розвиток і перспективи сучасної фантастичної прози. 3.Образ сучасної жінки у прозі Є.Кононенко ( “Імітація”, “Зрада”, оповідання). 4.Модель світоустрою у романі К.Москальця (на матеріалі повісті “Келія Чайної троянди”) 5.Мотиви поезії Ігоря Римарука (зб. “Діва Обида”). 6.Сучасний етнопростір у романі С.Процюка “Інфекція”. 7.Тема генетичної пам’яті у романі О.Ульяненка “Сталінка”. 8.Постмодерні прикмети у творчості В.Стуса. 9.Історія української нації у прозі Марії Матіос (на матеріалі зб.”Нація”). 10.Тема голодомору в повісті К.Мотрич “За таїною неба”. 11.Поетична творчість П.Вольвача. 12.Буттєвий простір роману Ю.Винничука “Мальва Ланда”. 13.Конфлікт духовного й тілесного у прозі Ю.Покальчука. 14.Необарокові мотиви у творчості В.Шевчука. 15.Основні тенденції сучасної української прози (2000-2003 роки). 16.Роль художньої деталі у повісті “Місяцева зозулька із Ластів’ячого гнізда”. 17.Трансформація жанру казки Е.Андієвською 18.Художні функції позасюжетних елементів у “нібито романі” О.Ірванця “Рівне/Ровно”. 19.Засоби характеротворення у романі В.Шевчука “Кросворд”. 20.Майстерність відтворення світовідчуття дитини у творах Ю.Винничука “Граната на двох” і В.Мастєрової “Сиродій”. 21.Готичні елементи у фантастичних оповіданнях В.Шевчука “Голос трави”. 22.Тропи в поезії О.Забужко. 23.Зоропоезія в українській літературі. 24.Засоби комічного у літературних пародіях І.Дубініна. 25.Антологія драматургії “У чеканні театру”: формо-змістові пошуки. 26.”Зелена Маргарита” С.Пиркало як зразок “стильної прози”. 27.Традиції сентименталізму в сучасній українській літературі (на матеріалі роману Н.Лапіної і С.Горбань “Ловці чарівного світу”). 28.Проза С.Стеценка: ознаки масової літератури. 29.Змістові складники у повісті Є.Кононенко “Нема раю на землі”. 30.Прикмети постмодерну у творах Б.Жолдака. 31.Мотиви лірики Т.Федюка. 32.Тропи в поезії Ю.Бедрика. 33.”Плин свідомости” як наративна домінанта прози Т.Прохаська. 34.Особливості композиції роману В.Кожелянка “Дефіляда в Москві” 35.Метафора у поезії Валентини Коваленко (зб. “Трунок Сварожого рога”). 36.Мотиви поезії О.Софієнка (зб. “Terra incjgnita”).Завдання модульної контрольної роботи (зразок) Поетика “мішеніумів” у романі С.Пиркало “Зелена Маргарита”. Підривний потенціал і самобутність івано-франківського часопису “Четвер”.Тестові завдання (зразок): Костик і Андруся – головні герої твору: а) П. Вольвача «Південний схід»,б) С. Процюка «Шибениця для ніжності», в) К. Москальця «Вечірній мед».Питання до заліку: Постмодернізм як культуротворчий феномен. Постмодерні ознаки у творчості Нью-Йоркської групи. Спільні поетикальні риси сімдесятників. Київська школа поетів у контексті 70-х: виникнення школи, поетика, особливості стилю. Характерні риси сімдесятництва у поезії І.Римарука, В.Герасим’юка, Т.Федюка, К.Москальця. Роздуми про творчість сьогодення у прозі К.Москальця (роман “Вечірній мед”). Проблематика прози Г.Пагутяк. Естетичні орієнтири вісімдесятників. Ознаки вісімдесятництва у творах Ю.Винничука. Повість Ю.Винничука “Королевич-машкара”: сюжет, композиція, образи-персонажі. Роман В.Діброви “Бурдик” як втілення класичної теми про пропащу силу. Художні особливості роману Є.Кононенко “Імітація”: жанр, проблематика, образи. Творчість літературного гурту “Бу-Ба-Бу”. Риси постмодернізму в “Рекреаціях” Ю.Андруховича. “Я, Мілена” О.Забужко: жінка в чоловічому світі. Проблематика повісті. Спільні поетикальні риси дев’яностівців. Творчість літгурту “Нова дегенерація”. Екзистенційні мотиви повісті С.Процюка “Репортаж із царства нелюбови”. Відображення українського селянства 30-х років у короткому романі В.Медведя “Льох”. Тема генетичної пам’яті у романі О.Ульяненка “Сталінка”. Повість-новела М.Матіос “Просили тато-мама...”: особливості жанру, композиції, проблематика, образи-персонажі. Роман Л.Дереша “Культ”. Роман С.Пиркало “Зелена Маргарита”.Рекомендована література:Основна література Баран Є.Звичайний читач: літературно-критичні тексти. – Тернопіль, 2000 Баран Є.Зоїлові трени... – Львів,1998 Даниленко В.Історія одного ісходу //Квіти в темній кімнаті. – К.,1997 Зборовська Н.Феміністичні роздуми. На карнавалі мертвих поцілунків. – Львів,1999 Мала українська енциклопедія актуальної літератури. – Івано-Франківськ,1998 Новітній філософський словник. – Мінськ, 1999. – С.834 Павлишин М.Канон та іконостас. – К.,1997 Пахаренко В.Українська поетика. – Черкаси, 2002. Рябчук М.Кінець однієї епохи //Березіль. – 1999. – №9-10 Ткаченко А.Мистецтво слова. Вступ до літературознавства. –К.,1997. Харчук Р.Покоління постепохи //Дивослово. – 1998. –№1Додаткова література Астаф’єв О. “Нью-Йоркська група”: до генези назви // Слово і час. – 1998. - №2. – С.14-18. Астаф’єв О. Лірика української еміграції: еволюція стильових систем. – К., 1998. Базилевський В. Прожити й розповісти // Літературна Україна. – 1998. – №7. – С.3 – 6. Баран Є. Essai de reconstruction // Літературна Україна. – 1999. – 22 квітня. – С.3. Баран Є. В одній літературній шерензі // Слово і час. – 1996. – №7. – С.12 – 14. Баран Є. Літературна ситуація 99-го: час єзуїтів // Кур’єр Кривбасу. – 1999. – №111. – С.3 – 6. Баран Є. Літературне дев’ятдесятництво. Істерія й історія // Березіль. – 2000. – №3 – 4. – С.182 – 185. Баран Є. Літературні дев’яностівці: підсумки і перспективи // Кур’єр Кривбасу. – 1999. – №116. – С.3 – 7. Бедрик Ю. У сяйві песимізму // Слово і час. – 1994. – №8. –С.3 – 6. Бойчук Б. Два штрихи. 2. Штрих до “Празької групи” // Сучасність. – 1980. - №1. – С.7-15. Бойчук Б. Декілька думок про “Нью-Йоркську групу” і декілька задніх думок // Сучасність. – 1979. – №1. – С.21-25.Бойчук Б. Поезії про ніщо та інші поезії на цю саму тему // Сучасність. – 1971. – №7-8. – С.40-49. Бойчук Б.Споруджений храм Михайла Григоріва //Світовид. – 1994. – №1. – С.111.Бондаренко а. Мовні знаки темпорального змісту в філософсько-поетичному дискурсі Б.Бойчука // Слово і час. – 2000. - №12. – С.47-51. Бондар-Терещенко І. Двері до себе // Кур’єр Кривбасу. – 1997. – №9. – С.10 – 12. Бондар-Терещенко І. Конвой стомився. Чи вільна сьогоднішня література від ідеології? // Літературна Україна. – 2000. – 11 травня. – С.3. Бондар-Терещенко І. Прощавайте ви! Коротка історія апологійного буму 90-х // Літературна Україна. – 2001. – 20 серпня. – С.4. Бондар-Терещенко І. Світ як текст // Слово і час. – 1996. – №3. – С.31 – 32. Бондар-Терещенко І. Український симулякр // Про дві парадигми сучасної літератури // Іменник: Антологія. – К., 1997. – С.229 – 246. Бондар-Терещенко І. Чао, Андрухович?! Сучасний роман в лабетах постмодерністського мейнстріму // Кур’єр Кривбасу. – Травень,1997. – №77 – 78. – С.167 –169 Бриних М. Шоколадний апокаліпсис або Кінцесвітні паразити свідомості завмерлого тисячоліття // Україна молода. – 2000. – 5 січня. – С.10. Вовк В. Іконостас України // Сучасність. – 1989. – №12. – С.5-9. Вовк В. Про технологічний і метафізичний кшталт мислення // Сучасність. – 1970. – №12. – С.73-86. Гамалій Г. Нова література нової України // Кур’єр Кривбасу. – 1997. – №9. – С.8 – 10. Грабович Г. Від мітів до критики. Дещо про аналізу Рубчака та поезію Патриції Килини // Сучасність. – 1969. - №5. – С.83-87. Грабовський С. Самовизначення людини як проблема сучасної доби // Сучасність. – 1998. – Ч.9. – С.25 – 28. Гундорова Т. Декаданс і постмодернізм: питання мови // Світовид. – 1995. – Ч.1. – С.64 – 75. Гундорова Т. Постмодерна фікція Андруховича // Сучасність. – 1993. №9. – С.14 – 22. Гундорова Т.Український постмодернізм: питання критики й культури // АВЖЕЖ. – Січень-березень 1993. – Ч.26. – С.39 – 46. Даниленко В. Коли Пашковський одержить Нобеля // Літературна Україна. – 1998. – 12 січня. – С.6. Даниленко В. Покоління національної депресії // Іменник: Антологія. – К., 1997. – С.248 – 262. Даниленко В. Суспільство у сучасному дзеркалі новелістики (Психологічні тенденції української малої прози 80 – 90-х рр. ХХ ст.) // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2000. – №5. – С.46 – 53. Даниленко В. Туга за втраченим смислом (Проблема екзистенційного вакууму в сучасній українській малій прозі) // Слово і час. – 2000. – №3. – С.32 – 34. Даниленко В.У пошуках демонічної жінки (архетип Аніми в пізніх повістях В.Шевчука //Слово і час. – 2000. – Ч.2. – С.21 –24. Дмитренко Ю.Орнітоморфні символи в поезії В.Голобородька //Слово і час. – 2002. – №7. – С.71 – 74. Дусова Ж. Література селяві // Слово і час. – 1994. – №11 – 12. – С.24 – 25. Дятчук В. Мовні характери у прозі молодих // Українська мова і література у школі. – 1990. – №10. – С.3 – 4. Дячков В. Протистояння полярних начал // Київ. – 1997. – №12. – С.36 – 39. Жежера В. Недописана рецензія // Голос України. – 2000. – 31 березня. – С.10. Жулинський М. Прологомени до деміургів (Про сучасний стан українського літпроцесу) // Кур’єр Кривбасу. – 2000. – №128. – С.99 – 108. Жулинський М. Українська література на межі тисячоліть // Світло. – 1999. – №3. – С.141 – 144. Жулинський М. Чи відчуваємо ми катастрофу в простій українській душі? (Бесіди про сучасну літературу) // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2001. – №2. – С.50 – 64. Забужко О. Мова і влада // Дніпро. – 1990. – №11. – С.94 – 104. Забужко О. Філософія української ідеї та європейській контекст. – К., 1993. – С.100 – 125. Зборовська Н. Завершення епохи, або українська літературна ситуація кінця 1980 – 90 рр. // Кур’єр Кривбасу. – 1996. – №61 – 64. –С.76 – 79. Зборовська Н. Романи Євгена Пашковського // Слово і час. – 1993. – №7. – С.16 – 18. Зборовська Н.Михайло Семенко і Юрій Андрухович: футурист і постфутурист – з масками і без масок // Українські проблеми. – 1997. – №1. – С.134 – 141. Ірванець О. “Йде ґенерація нова” // Сучасність. – 1994. – №6. – С.18 – 20. Каплюк Г.Стильові особливості поетів Київської школи //Слово і час. – 2002. – №4. –С.70 – 74. Клочек Г.Чотири закони духовності. Про “Маленькі повісті” Валерія Шевчука //Жовтень. – 1988. – Ч.12. – С.110 – 117. Коваль Р.”Кров зухвала” Павла Вольвача // Літературна Україна. – 11 лютого. – 1999. – С.4. Кодак М. Душа під вантажем доби // Дніпро. – 1997. – № 3 – 4. – С.21 – 24. Кокотюха А. Почерк дев’яностих // Іменник: Антологія. – К., 1997. – С.5 – 7. Кокотюха А. Спроба узагальнення невідомого. Два погляди на сьогодення літератури // Літературна Україна. – 7 серпня. – 1997. – С.5. Колісник Ю. Національна сутність поезії Ігоря Павлюка // Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки. – Вип.36. – С.97 – 103. Кордун В.Київська школа поезії – що це таке? //Світовид. – 1997. – №1-2. – С.9 –16. Логвиненко О. Євген Пашковський: “І мовби й нас нема” // Літературна Україна. – 2001. – 8 лютого. – С.6. Логвиненко О. Розмова тіней або куди веде читача клубок хитросплетінь сьогочасної української прози // Літературна Україна. – 2000. – 24 лютого. – С.5. Логвиненко О. Художня проза на грані миті й вічності // Критика. – 1996. – №10. – С.124 – 128. Майдаченко П.Комічне в сучасній українській прозі. – К.,1991. – 190С. Медвідь В. Культура в собі // Слово і час. – 1992. – №7. – С.36 – 38. Міщук В. “І прийде свято Воскресаючого Духа” // Слово час. – 1993. – №6. – С.13 – 16. Мовчан Р.Валерій Шевчук //Слово і час. – 1999. – Ч.8. – С.57 –58. Могильний А.Пасовиська міфів Ігоря Павлюка //Кур’єр Кривбасу. – 2001. – №143. – С.210 – 212. Моренець В. ”Слово,що випало з мовчання філософів...” //Григорів М.Сади Марії. – К.,1997. – С.5 – 33. Москалець К. Шукаючи іншої дійсності. Література твориться сьогодні // Літературна Україна. – 1999. – 31 грудня. – С.4. Надточій О.До проблеми специфіки асоціативного мислення у сюрреалізмі (на матеріалі прочитання метафорики М.Воробйова) //Літературознавство. Фольклорпистика. Культурологія: Наукові записки кафедри української літератури. – Вип.1. – Черкаси,2000. – С.47 –55. Неборак В. Введення до Бу-Ба-Бу // Березіль. – 1995. – №11. – С.34 –35. Неборак В.Займенники або виданий ЛуГоСад // Сучасність. – 1997.– №12. – С.12 –18. Павлишин М. “Воццек” Іздрика // Сучасність. – 1998. – №9. – С. 56 –57. Павлишин М. Що перетворюється у “Рекреаціях” Андруховича // Сучасність. – 1993. – №2. – С.23 – 25. Павлюк Я. Каскадери і гладіатори (Українська література останніх років) // Українська мова та література. – 1997. – №9. – С.11 – 12.. Панченко В.Маленькі свята серед буднів //Вітчизна. – 1988. – Ч.2. – С.180 – 183. Пастух Т.Ключ у світі метафори Ігоря Калинця, або одна поетична сторінка українського постшістдесятництва //Слово і час. – 2002. – №7. – С.66 – 69. Пахаренко Н. Особливості сюжетотворення в сучасній українській новелістиці // Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки. – Вип.36. – С.30 – 34. Проценко О. “Земля з незгойною тугою безвір’я і звірства...” (модель світу в романі Є.Пашковського “Щодннний жезл”) // Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки. – Вип.31. – С.163 – 170. Проценко О. Мандрівка у свято безнадії і самотності (проблема духовного змертвіння особистості в романі Є.Пашковського “Свято”) // Вісник Черкаського університету. Серія Філологічні науки. – Вип.36. – С.64 –70. Процюк С. Есеї про дев’ятдесятників // Слово і час. – 1995. – Ч.4. – С.13 – 18. Процюк С. Покоління дев’яностих: кон’юктурні теми і риторичні запитання // Літературна Україна. – 15 жовтня 1992. – №41. – С.5. Розумний М. Теологія сну (Нова українська проза 90-х рр. ХХ ст.) // Тексти. Антологія прози. – К., 1995. – С.289 – 290. Рубан В. Міф про міф, або про втікачів з резервації // Літературна Україна. – 1998. – 3 грудня. – С.6. Рута О.Літературна казка Валерія Шевчука //Слово і час. – 1999. – Ч.11. – С.54 –56. Рябчук М. У пошуках “українського Маркеса”. До підсумків літературного року // Критика. – 1998. – №7. – С.4 – 6. Скаліцкі М. Місце для “Авангардиста” // Сучасність. – 1992. – №2. – С.66 – 68. Слапчук В. Міф про вічного Українця (про Процюка) // Березіль. – 2002. – №5-6. – С.171. Соловей Е. Філософське начало в сучасній літературі // Художня література і духовне життя суспільства. – К., 1989. – С.198 – 201. Старовойт І. Український постмодернізм у критичному та художньому дискурсах кінця ХХ століття. – Львів, 2001. – 18 с. Стріха М.Володимир Діброва після смерті й воскресіння Бурдика // Березіль. – 2000. – №1-2. – С. 34 – 36. Сулима М. На порозі авангардизму (Є.Пашковський) // Слово і час. – 1992. – №7. – С.28 – 34. Таран Л. Два кольори буття // Вітчизна. – 1990. – №6. – С.154 – 159. Тарасюк Г. “І заніміє поруч слово – мій духівник і наглядач” (рефлексії на “Діву Обиду” І.Римарука) // Літературна Україна – 14 березня. – 2002 – С.6. Тарнашинська Л. “Куди мені подітися?”. Нотатки з одного круглого столу // Літературна Україна. – 1991. – 2 грудня. – С.3. Тарнашинська Л. Візія України у постмодерному фокусі, або що на обрії? Спроба звіту з асоціативними відступами й літературними перегуками // Літературна Україна. – 1998. – 12 квітня. – С.8 – 9. Тарнашинська Л.Парадигми “нової реальності” Валерія Шевчука //Слово і час. – 1998. – Ч.6. – С.46 – 51. Тарнашинська Л.Художня галактика Валерія Шевчука. – К.,2001. Ткачук М. Літературний процес 90-х рр. ХХ ст. // Українська мова та література. – 2000. – №22. – С.16. Ткачук М. Метафора, що вивертає світ // Кур’єр Кривбасу. – 1999. – №6. – С.6 – 12. Харчук Р. Покоління постепохи // Дивослово. – 1998. – №1. – С.15 – 16. ХоменкоО. Художня модель //Кур’єр Кривбасу. – 2001. – №145. – С.188. Час несамовитих самітників (розмова Ніни Герасименко з Володимиром Даниленком) // Українське слово. – 23 листопада. – 2002. – С.4. Шкандрій М. Український прозовий авангард // Слово і час. – 1993. – №8. – С.16 – 18. Шпиталь Л. Проза постколоніальної доби // Слово і час. – 1996. – №2. – С.41 – 43. Штонь Г. Коли ж він настане – сьогоднішній день? // Літературна Україна. – 1992. – 6 серпня. – С.8. Яровий О. “Проста мова” дев’яностих. Тенденції й пошуку сучасної прози молодих // Літературна Україна. – 1998. – 14 листопада. – С.6. Яровий О. Двоє слів про Пашковського // Літературна Україна. – 2001. – 22 лютого. – С.3. Яровий О. Покоління найщасливіших (Молода українська література 90-х років) // Дніпро. – 1997. – №1 – 2. – С.24 – 26. Яровий О.Квартали ностальгій. Із казань про дев’яності. // Аrt-line – 1998. – №5-6. – С.84 –86.


Не сдавайте скачаную работу преподавателю!
Данный реферат Вы можете использовать для подготовки курсовых проектов.

Поделись с друзьями, за репост + 100 мильонов к студенческой карме :

Пишем реферат самостоятельно:
! Как писать рефераты
Практические рекомендации по написанию студенческих рефератов.
! План реферата Краткий список разделов, отражающий структура и порядок работы над будующим рефератом.
! Введение реферата Вводная часть работы, в которой отражается цель и обозначается список задач.
! Заключение реферата В заключении подводятся итоги, описывается была ли достигнута поставленная цель, каковы результаты.
! Оформление рефератов Методические рекомендации по грамотному оформлению работы по ГОСТ.

Читайте также:
Виды рефератов Какими бывают рефераты по своему назначению и структуре.

Сейчас смотрят :

Реферат Обработка почвы под посев льна-долгунца
Реферат Alex The Life Of A Child Essay
Реферат Windows'95
Реферат Защита детской кожи от солнца
Реферат Аннотация программы дисциплины «Основы научных исследований» по направлению подготовки (специальности) 036401 «Таможенное дело» Цели и задачи дисциплины
Реферат 1 Управляющая компания и ее маркетинговые функции Основные функциональные задачи работы ук: Управление технической эксплуатацией
Реферат Целительная сила рук
Реферат Гостиничное хозяйство как основа индустрии туризма
Реферат Каспійське море як географічний об'єкт
Реферат Перемена лиц в обязательстве
Реферат The Guilt Of Killing The Innocent Essay
Реферат Ансов РФ и Экспертной группы по финансовому просвещению при фсфр россии будет проходить акция «День финансовой грамотности в школах и высших учебных заведениях»
Реферат Усилительные каскады переменного тока на биполярных транзисторах
Реферат Taoism Vs Buddhism Essay Research Paper Taoism
Реферат Контрольная работа по Предпринимательскому праву