ВСТУП Декоративна косметика відіграє важливу роль і виконує різноманітні функції: вона задовольняє духовні та естетичні потреби людини, має лікувально - гігієнічне значення, впливає на самопочуття та зовнішній вигляд людини. Слово «косметика» означає майстерність прикрашати. Використання косметичних засобів походить з глибокої давнини.
З незапам’ятних часів у всіх народів широко застосовувались різні природні речовини для прикрашання обличчя і тіла. Сучасне поняття косметики значно ширше: косметикою називають і засоби догляду за шкірою, волоссям, засоби для запобігання передчасному старінню шкіри, виведення багатьох дефектів шкіри, для профілактики деяких захворювань. Косметика має свої особливості. Урізні періоди життя людини косметика вирішує різні завдання, тому
методи і склад косметичних препаратів різні. У першій половині життя людини головне місце посідають питання гігієни і профілактики, у другій - запобігання передчасному старінню, тобто лікувальні функції. За загальним призначенням декоративну косметику розподіляють на гігієнічну, лікувально-профілактичну, декоративну, театральну та лікувальну. Декоративна косметика має широкий асортимент, який постійно розширюється, оновлюється під впливом напрямків моди.
Асортимент косметичних товарів значно широкий і більш різноманітний за призначенням Протягом кількох десятиліть демонструється, що творчий процес завжди в русі. Мода в умовах сучасного суспільства виконує важливу роль і трактується усіх сфер діяльності людини. Своєю мінливістю мода відповідає естетичним потребам людей враховуючи напрямки суспільного прогресу. Не існує людини поза модою, або сьогоднішньою або авангардною,
тобто ти або сучасний або старомодний, або випереджаючи час. З кожним роком, століттям, тисячоліттям мода розвивається, удосконалюється як в одязі так і в зачісках, стрижках, макіяжі. Кожна жінка, дівчина і без виключення чоловіки, юнаки хочуть виглядати красиво і привабливо. Перспективні і сучасні напрямки в моді допомагають розвиватися декоративній косметиці
і удосконалювати методи роботи. Декоративна косметика стає настільки потрібною і незамінною, збільшує свій попит, що диктується як окремий вид послуг. Завдяки макіяжу можна підкреслити естетичну красу, витонченість, гармонійне поєднання. Макіяж стає як основа у доповнені індивідуального образу людини, доповнює зачіску та одяг. Найголовнішим напрямком моди є натуральна краса людини,а макіяж служить для підкреслення та відтворення
цієї краси. Темою курсової роботи обрано вечірній макіяж для молодої дівчини. Дану розробку можна використовувати для урочистих подій, зокрема випускний вечір, ювілей. 1 ТВОРЧА ЧАСТИНА 1.1 Аналіз сучасного і перспективного напрямків моди в мистецтві Історичний розвиток стилю, їх зміна обумовлені з одного боку епохою, а з іншого – модою. Як історичний стиль у цілому відзначається своєю цілісністю художніх ознак, так
і мода має власну систему, направлену на виявлення естетичного ідеалу. Зі зміною циклу моди змінюється весь її устрій. Предмети прикладного мистецтва, що входять у загальний устрій моди, характеризується своєю цілісністю форми і змісту, причому, форма залежить від змісту. Під змістом розуміється значення, застосування, естетичні вимоги, пред'явлені до зачіски.
Як свідомість, потреби і культура людини весь час змінюються, змінюється і використання предметів прикладного мистецтва, які пов’язані з діяльністю людини, змінюється і форма. Так протікає процес, сприйнятий як мода. Мода – це тимчасове панування в певному середовищі смаків, що виявляється в зовнішніх ознаках побуту і потребує періодичних змін. Такі зміни відбуваються у різноманітних сферах життя й діяльності людини: мистецтві, спілкуванні, манерах
поведінки, одязі тощо. Мода, як правило, є нетривалою, що пов’язано із невблаганною жадобою новизни, потягом людини до різноманітності. Якщо стиль виражає прагнення до вічного, то мода – до прекрасної миттєвості. Поняття мода існує в межах панівного стилю. Таким чином, змінюється мода на одяг, взуття, зачіски, меблі, посуд та інші предмети побуту. Зміни у моді можуть відбуватися під впливом найрізноманітніших
явищ. Це, зокрема, художні течії, примхи окремих харизматичних чепурух, економічні інтереси текстильників, політичні події доби, конфлікти поколінь або ностальгія за минулим. Мабуть, історія, як і історія мистецтва взагалі найсправедливіше дзеркало, що відбиває через витвори мистецтва костюм, зачіску, макіяж, людську сутність тієї чи іншої епохи. Мода завжди вписується у рамки виникаючих у світі подій.
Вона свого роду є реакційною силою, що інколи протестує, а інколи просто приймає світ таким, яким він є, з усіма його парадигмами. Італійські майстри в 2006 р. запропонували контрасти у кольорі. Наприклад, борода світла каймова, а волосся темне або навпаки. Взагалі початок третього тисячоліття характерний демократичним вибором моделей.
На будь-який смак чоловічі зачіски знайдуть свого прихильника. Сучасні чоловіки намагаються підкреслити свою індивідуальність усіма засобами. Це стосується і спортивних, і романтичних, і класичних, і еклектичних зачісок. Мода 2007 р. продовжує тенденції попереднього сезону. Розмаїття стилів, довжини волосся, кольору дає можливість виявити
індивідуальність. Головні вимоги до зачісок — це дорогий вигляд волосся. Пішли в минуле плоскі зачіски, відроджується об'єм. У стрижках немає ідеальної симетрії. Волосся повинне чітко структуруватися. Головне — це блиск здорового волосся. Стиль «SКА» виник під впливом музики, творцями якої наприкінці 50-х років були вихідці з Карибських островів. Це — поєднання ямайської культури з філософією протесту панків
і хіпі. «SКА» відбиває ідеї вуличної моди, головними образами якої є бритоголові молоді люди. У жіночих і чоловічих зачісках домінує чоловічий стиль — короткі скроні та потилиця. Стиль «МАМВО» бере свій початок від латино - американсько культури, а тому асоціює з російськими мріями про тепло, добро. Образ «МАМВО» - нетрадиційна краса, що поєднує в собі кучеряве волосся. Ідея створення стилю «АВС» прийшла з російського конструктивізму, що був популярним у мистецтві 20-х
років XX ст. Це — графічні лінії, підкреслені білим, червоним і чорним. Художники того часу були захоплені кольоровою психологією й через колір намагалися подіяти на почуття людини. «Модернізм» — стиль, створений у ті ж роки, до цього часу вражає легкістю, простотою і чистотою. Ці риси надають колекції «АВС» простих, чистих форм. А, В, С — це лише перші літери азбуки, але на них тримається весь світ.
Звичайні прямокутники, символи, звуки діють на людську свідомість. Сучасна мода часто поєднує технології чоловічих і жіночих зачісок. Основою чоловічих зачісок 2007 р. є різна довжина; акценти — різне оформлення чілок; нюанси — будь-які варіанти колорування. Одним словом, це природність і легкість, сучасна класика й романтика. 2008 рік - це рік природи, землі та сонця, сезон актуального
руху кольорів дикої природи, Того року набули визнання технології складних стрижок, натуральні локони, майстерно виконані укладки в ореолі золотого блиску медових відтінків. Продовжуючи тему природи землі та сонця, видатний стиліст Гревор Сорбі запропонував колекцію зачісок етнічного напряму — це ритми і віяння доколоніальної Америки. Кольори — коричневі з темно-сливовим відтінком
і тенденція блонда зі складними переходами ліній. Як би не створювалася мода, які б стилісти не пропонували ідеї — загальною й головною деталлю залишається чілка. Залежно від індивідуальності особи вона може бути: грайливою, короткою, зачесаною вбік, вихристою, довгою, нерівною, асиметричною. Для прихильників мінімалізму — плоскою, для романтиків — із тупіровкою в стилі 50-х років XX ст. Для моди 2008 р.
Колекція «світський лев» поєднує шість основних правил: дбайливо укладена чілка, використання професійних стайлінгів, чіткі контури стрижки, охайне і помірне використання воску на кінчиках пасом, часткове використання гелю для чілки, хвиляста переплетена текстура. Мода 2009 р. — це блиск і структура здорового волосся. Класика та сучасність гармонійно поєднуються в стрижках та укладках, що дозволяє одночасно виглядати стильно й зухвало.
Вільно укладені пасма і безладно спадаючі локони надають образу вишуканої природності, різноманітні модифікації з чілкою дозволяють виявити необхідні акценти: динаміку, легку адаптацію до будь-яких умов, поєднання простоти і креативу. Модні тенденції 2009 р. Ідеї провідних стилістів повністю відповідають сезону - буйне цвітіння і яскраво виражена натуральність. Знайомтеся: лавандовий, колір цикламенів, фуксія,
і, звичайно, небесно-синій, сонячний, помаранчевий і свіжий зелений - ось найактуальніші кольори для весни-літа 2009. Урівноважують їх солідні відтінки коричневого і сірого. Тон. Сяйво вашої шкіри приворожуватиме погляд, якщо ви оберете тональний крем світліше звичайного, а на вилиці, лоб і підборіддя нанесете трішечки пудри зі світловідбиваючим ефектом.
Зробити форму особи витонченішою допоможуть бежево-рожеві рум'яна. Тіні. Оливкові, кольори зеленого моху і води, болотяні, сірі, сині, лавандові ті, які викликають асоціації з лісовою гущавиною і, відповідно, з чарівницями і ельфами. Можливо, стилісти при створенні макіяжу скучили за казками, але саме ці відтінки вони рекомендують як найбільш актуальні, особливо для рудоволосих жінок.
Можна обмежитися одним вибраним кольором або на рухливу повіку нанести темніший тон, а під брови - світліший. І не забудьте підкреслити тінями нижню повіку. Тіні в макіяжі мають важливе значення. Підведення і туш. Не обов'язково малювати стрілки чорним олівцем або лайнером, візьміть краще синій або зелений. Ця рекомендація підійде і для туші. Декілька нарощених вій -
і ваш макіяж і образ стане казковим. Помада. Бежево-рожева плюс сяючий блиск для губ. Якщо хочеться яскравості, то зробіть губи оранжево-червоними. Саме такий відтінок підійде до зеленуватої гамми тіней. В літніх трендах 2010 мається велика різноманітність. Для тих, хто є прибічником мінімалізму, підійде літній макіяж в стилі nude look.
Природна краса і натуральність актуальна у всі часи і продовжує бути модною, тому макіяж в стилі nude look залишається модного літа 2010. Для тих же, хто любить акценти і яскравий макіяж, доведеться вибирати напрям модного макіяжу літа 2010 - вибирати, що саме акцентувати: очі або губи, хоча поєднання акцентів теж має місце. Модний макіяж nude look літа 2010 підійде абсолютно усім: він підкреслить молодість,
і смак і стиль жінок. Проте, створення ілюзії відсутності макіяжу зажадає навіть більше зусиль, чим яскравий мейкап. Головне для створення ефекту "голої особи" - рівний тон обличчя, без жирного блиску. Причому, колір тонального засобу, яким ви користуєтеся, повинен максимально співпадати з кольором шкіри. Трохи зворушені рум'янами ніжних рожевих відтінків вилиці, дуже м'які світлі природні кольори тіней для повік, злегка підведені очі, щоб тільки підкреслити
їх привабливість, і ретельно розтушована помада коралового або ягідно-рожевого відтінку - ось ті доповнення, які завершать модний макіяж 2010 в стилі nude look. Модний макіяж літа припускає акцент на очі або губи. Один з трендів модного макіяжу 2010 - повністю приховати брови. Для цього тренду пропонується прибрати їх зовсім.
Ні, не збривати, не вищипувати повністю - таких радикальних дій не вимагається а приховати за допомогою тонального крему або пудри або знебарвлення. Тим, у кого брови чорні повністю знебарвлювати їх не варто - хіба що освітлити небагато (дод. 1, мал. 1). Інший тренд модного макіяжу - "smoky eyes" або "димчасті очі" - припускає акцент на очі з "поволокою". Проте, особливість модного макіяжу "
Смоуки айз" 2010 в тому, що використовується не чорно-біла монохромна гамма, а кольорові тіні - коричнево-золотисті або сині, фіолетові (більше для вечірнього макіяжу) відтінки. Ефект "димчатості" досягається за рахунок певного м'якого розтушовування по контуру очей. У цьому варіанті модного макіяжу губи залишаються світлими, практично тілесного кольору, що досягається за допомогою блиску або матової помади. "Котячі очі" в сучасній
інтерпретації - ще один напрям модного макіяжу літа 2010. Тепер це не одна лінія уздовж верхнього віка, а дві паралельних на нижньому і верхньому віках, які можуть зійтися за межами очей. Чорне або темно-коричневе підведення можна підкреслити світлими тінями повік (дод. 1, мал2). Модний літній макіяж 2010: біла туш проти яскравої помади
Сміливій натурі підійде такий хіт модного макіяжу 2010, як біле підведення, білі тіні для повік і біла туш для вій. Макіяж очей з використанням білого збільшує очі, і особливо ефектно виглядає у поєднанні із загорілою шкірою. Проте, для цього модного макіяжу очей літа 2010 потрібна дуже якісна косметика, оскільки лінії, що поплили, і тіні, що скачалися, створять неохайне враження.
Окрім білого, модний макіяж очей припускає фіолетовий, бузковий, смарагдовий, блакитний, кораловий відтінки. Ще один акцент модного макіяжу - довгі, пухнасті вії, для чого можна використовувати якісну туш або накладні вії. Найоригінальніші тренди макіяжу 2011 Сезон Тижнів моди, що завершився, продемонстрував не лише нові тенденції в області модного одягу, але і декілька дуже сміливих свіжих рішень в області макіяжу.
Традиційно руйнуючи загальноприйняті уявлення про основні канони створення макіяжу, на створення оригінального, яскравого і виключно сміливого макіяжу для своїх моделей вирішилися не лише молоді дизайнери, що охоче експериментують із стилями для привертання уваги публіки, але і такі авторитетні представники світу моди, як Lanvin, YSL, і Giorgio Armani. Деякі нові тенденції, задані будинками моди, виявилися виключно суперечливими:
одні називають їх свіжим і цікавим рішенням, інші ж - дизайнерським "божевіллям", непереносним з подіуму в реальне життя. Нижня лінія Візажисти, що готували моделей до показів Giambatissa Valli і Zac Posen, акцентували увагу на лінії нижніх вій, підкресливши її чорним підведенням і навіть штучними віями. На розсуд цінительок моди залишається вважати такий незвичайний макіяж стильним або ж таким, що повністю порушує пропорції ока (дод. мал 3.). "
Мокре" волосся На подіумах Lanvin і Bottega Veneta моделі виглядали так, як ніби тільки що вийшли з душу: стилісти створили ефект "мокрого" волосся за рахунок сильного гелю для укладання. Безбарвні брови Дуже незвичайні, футуристичні образи підібрали візажисти для моделей Valentino, Gareth Pugh, YSL, практично повністю знебарвивши брови дівчат. Як відмічає візажист Wella Лорі Фоули, мета такого незвичайного макіяжу - змусити брови "зникнути"
, щоб притягнути основну увагу до макіяжу очей або незвичайного укладання волосся. Секрет грамотного знебарвлення брів - в правильному виборі відтінків освітлюючої косметики: для власниць легкої шкіри брови мають бути майже білими, а власниці смуглявої шкіри можуть обмежитися відтінком брів на один-два тони світліше за тон шкіри. Удома, застерігають візажисти, зі знебварвленням брів краще не експериментувати: якщо перетримати фарбу для брів, волоски можуть стати ламкими
і почнуть випадати (дод. 1, мал.4.). Тюрбан як модний аксесуар Andrew Gn, Giorgio Armani і Moschino представили на подіумі нову стильну інтерпретацію тюрбана, зробивши його однією з найактуальніших прикрас для волосся майбутнього сезону весна-літо 2011. Хоча на подіумі така прикраса виглядає цілком органічно, актуальність його в реальному гардеробі залишається досить спірною. Поп-арт в макіяжі
Готуючи моделей до показів, визажисты не скупилися на яскраві кольори: моделі Dior демонстрували на подіумі сміливе поєднання яскраво-зелених тіней для повік і насиченої червоної губної помади, а визажисты M.A.C. для показу Mary Katranztzou вибрали поєднання льодисто-блакитних тіней для повік і світлої, "цукеркової" рожевої помади (дод.1).
Останнім часом журнали мод постійно друкують огляди тенденцій в макіяжі, причому від різних візажистів. Свобода творчості воістину безмежна, і мода не диктує суворих правил. З розвитком людства міняється багато що, і косметика теж. І зараз з'являються нові засоби, технології і виробники. Це ціле мистецтво макіяжу. Де головне правило - підкреслити достоїнства
і приховати недоліки. Макіяж "банан" дістав свою назву із-за лінії темнішого відтінку, яка наноситься на верхню межу рухливого століття або трохи вище, і по своїй формі нагадує цей фрукт - така ж зігнута і рівномірна по товщині на усьому протязі. Техніка макіяжу банан чудово підійде для корекції вузьких очей. Лінію темнішого кольору просто наносять на нерухому повіку, трохи вище за складку верхнього століття.
Таким чином виходить як би нова складка, і за рахунок цього рухлива повіка здається більше. Розглянемо базову модель макіяжу, виконаний в техніці "банан" з використанням бузкових і синіх відтінків тіней (дод. 2, мал. 1 ). На припудрені повіки нанесені бузкові або рожеві тіні. Рожеві добре виглядатимуть у зеленооких і блакитнооких панночок. А краще всього рожевими тінями зробити "відблиски" на верхньому рухливому столітті після
повного нанесення тіней. Нижню повіку підведено бузковими тінями. Наносяться вони аплікатором для більшої насиченості кольору і нерозмитого контуру. Зовнішній куточок ока відтіняються бузковими тінями трохи темнішого відтінку. Використовується пензлик для того, щоб перехід з відтінку у відтінок не був помітний. Маленьким пензликом проводиться лінія над складкою повіки синіми тінями.
Відмітною особливістю техніки "банан" є якраз місце цієї лінії. Вона має бути видна при розплющених очах тобто вона розташовується вже на нижній частині нерухомого повіка. І до куточка ока ця лінія не йде, а закінчується там же, на верхній вії, лише поступово втрачаючи інтенсивність кольору. Як варіація в техніці "банан" можна поексперементувати з розтушовуванням тіней вниз від цієї лінії. Для цього краще буде узяти тіні менш щільні, щоб вони лягали поверх бузкових
напівпрозорим шаром. мал. 5 Для виразності очей їх підводять тонкою, ледве помітною лінією по зростанню верхніх вій. Помітно це не буде, але контур вій стане яскравіший. Промалювати вії тушшю. Тут буде доречна кольорова туш: фіолетова або синя. Дивовижно виглядатиме, якщо верхні вії фарбувати чорною або фіолетовою тушшю, а нижні - яскраво-синьою або блакитною. 1.2 Розробка моделі макіяжу, відповідно до
історичної епохи, сучасного напрямку моди і типу обличчя Історія косметології сходить до прадавніх часів. Вже первісні люди прагнули тримати тіло в чистоті, прикрасити свою зовнішність. Про це свідчать і знахідки археологів, що дослідили поселення древніх, і праці етнографів, що вивчали життя племен, що збереглися до нашого часу. Розфарбовування тіла, татуювання, всілякі бальзами використовувалися
і в повсякденному житті, і для різних ритуалів і релігійних обрядів. Батьківщиною косметики вважається Древній Схід, де мистецтво прикрашати обличчя і тіла досягла високого розвитку, але саме слово "косметика" походить від грецького "kosmetіke", що означає мистецтво прикрашати. Представлення про прикрасу обличчя і тіла в кожного народу було своєрідним. Мистецтво макіяжу відомо вже тисячі років.
Фарба для підводки очей була знайдена ще в єгипетських похованнях, що відносяться до 3000 року до нашої ери. Доказом того, що косметикою користувалися ще в Древньому Єгипті, служать так само знайдені при розкопках записані на стінах храмів рецепти різних засобів. Призначалися вони не для всіх, а лише для жреців і служителів храму. Ідеалом жіночої краси стародавнього Єгипту вважається знаменита
Нефертіті, дружина фараона Эхнатона. Природній красі досконалої особи все ж допомагала косметика: очевидний догляд за шкірою, грим, прикраси. Малюнок рота, брів, око було підкреслене гримом, щоки також були підфарбовані. Вважається, що вона досконало володіла мистецтвом макіяжу. Трохи пізніше римські жінки підфарбовували сажею вії і брови, пудрилися рисовим чи пшеничним борошном тонкого помелу, наносили рожеві рум'яна, виділяли губи,
додаючи їм червоного відтінку. Вважалося, що білизна шкіри свідчить про багатство і про непросте походження. Неприродна білизна обличчя була в моді до ХVІІІ століття, коли у Франції широко стали використовувати яскравий рум'янець і контрастно виділяти губи. За цей період для відбілювання шкіри була придумана дуже велика кількість рецептів і засобів і не завжди безпечних. Приміром, в епоху
Ренесансу сеньйора Тоффана винайшла косметичну пудру, до складу якої входив миш'як. Вона чесно попереджала про небезпеку при використанні і рекомендувала користатися цим засобом лише при гострій необхідності привернути увагу свого коханого. Хоча основними компонентами відбілюючих шкіру засобів були трави, квіти, овочі і ягоди, у їхній склад нерідко входили ртутна й азотна кислота.
Ці компоненти точно вже не на користь йшли шкірі, а заподіювали шкоду їй і навіть приводили до летального результату. Особливе місце в історії косметології належить косметиці Древньої Індії і Древнього Китаю. У цих країнах існував справжній культ жіночої краси, для підтримки і вдосконалення якої використовували туш, білила для особи, лак для нігтів.
У Китаї дітям було прийнято фарбувати щічки червоною фарбою у вигляді яблучка, щоб Всевишній, поглянувши на дітей, залишався задоволений, бачить, що вони радісні і здорові. А ось що говорили про красу жінки китайські мудреці: "Милуватися красунею за уранішнім туалетом краще після того, як вона напудрить обличчя". І ще: "Мудра жінка може мінятися щодня, довіку не вичерпуючи своїх дивних перетворень".
У Древній Русі жінки фарбувалися щосили. Та так, що здавалися просто розмальованими щіточкою. У косметичних цілях, як і в усіх інших країнах, застосовувалися, в основному, рослинні засоби, властивості яких язичники знали досконало. Наприклад, для рум'ян і помади використовували сік малини, вишні, натирали щоки буряком. Для надання шкірі білизни брали пшеничне борошно або крейду.
Для забарвлення волосся так само використовували рослини, наприклад, шкіркою цибулі забарвлювало волосся в коричневий колір, шафраном з ромашкою - в біло-жовтий. Яскраво-червону фарбу отримували з барбарису, малинову - з молодого листя яблуні, зелену - з пір'я лука, листя кропиви, жовту - з листя шафрану, щавлю і кори вільхи і так далі Макіяж, як загальнокультурне явище, своїм новим народженням
і еволюцією зобов'язаний кінематографу і Максу Фактору (Max Factor), поляку, що працював спочатку гримером при імператорському театрі в Росії, а пізніше емігрував в Америку, де він одержав посаду гримера в Голівуді і створював екранні образи знаменитих кінодів. У 1918 році Макс Фактор вивів знаменитий принцип "колірної гармонії" макіяжу.
Вперше в історії косметики він указав на те, що пудра, рум'яна, туш і помада повинні бути погоджені по тонах із природним кольором обличчя. А до кінця 20-х він представив косметичну лінію Socіety Make-up (світський макіяж). Незабаром завдяки Максу Фактору повсякденний макіяж знайшов небувалу популярність,
і жінки з задоволенням купували помаду і рум'яна, рекламовані улюбленими акторками. Макс Фактор удосконалив колірну гаму своєї косметики. Без цього Голівуд не зміг би цілком реалізувати всі переваги вже з'явившоїся тоді кольорової кіноплівки. "Раніш погляд з поволокою ми використовували тільки в сполученні з чорною підводкою," - говорить фахівець по роботі зі знаменитостями, візажист із Нью-
Йорка Бі Джей Джилліан "у нинішньому сезоні ми використовуємо у своїй роботі нові тенденції, а саме більше світіння і весняних відтінків: фіолетового, піскового, бронзового і лілового кольорів". Пол Венойт пропонує інші відтінки: баклажан, шампанське, небесні і салатові. Венойт планує використовувати більш темні штрихи в складці верхнього повіка. Саме віко не повинне бути занадто темним, темні тони потрібні лише для того, щоб підкреслити форму.
Створення нової моделі складається з композиції. Це художньо –мистецький твір, складений зі змісту, характеру, призначення та інших факторів. Композиція найголовніший організаційний елемент художньої форми, що надає творчу єдність і цілісність, підпорядковує його компоненти один одному і цілому взагалі. Композиція містить в собі такі поняття, як: формоутворення (форма, геометричний вигляд, конструкція, маса, силует); закономірності композиції( підпорядкованість, композиційний центр),тобто
цілісність структури; засоби композиції(пропорції, ритм); прийоми гармонії (контраст, нюанс, масштабність, симетрія, асиметрія, статика, динаміка). Візажисти кажуть головне в макіяжі - потрібно узяти все краще, що подарувала жінці природа, і підсилити це за допомогою сучасних косметичних засобів. Сучасна косметика здатна творити дива, з її допомогою можна зробити шкіру ще гладшою і білішою, губи яскравішими і пухкішими, вії густішими
і довшими, лінію брови тоншою і сексуально зігнутою. Тональними засобами не варто зловживати, не можна сильно матувати шкіру, навіть якщо вас чекає довгий день, протягом якого вам хочеться добре виглядати. Наносите небагато пудру і рум'ян на лоб, під лінію зростання волосся і на скули. А ось використання туші і помади не має бути надмірним.
Головний акцент на губи, вони повинні бути чітко окресленими, але без акцентованого контуру, який створює неприродне графічне оформлення рота. Контур губ повинен бути яскравим, але натуральним, природним. Тон олівця для губ обов'язково повинен співпадати з тоном помади або блиску. Сьогодні помінялися настрої моди, і, відповідно, помінялися тенденції макіяжу. Наймодніший образ - елегантна аристократка, капризне дівчисько, дійсна леді, в якій все повинно бути
бездоганне, у тому числі і макіяж. Текстура блиску для губ стала щільнішою і матовою. Прозорі блиски відступають в тінь, використовуються тільки в комплекті з матовою помадою. Для тих, хто не приймає яскраві відтінки помади, а також для тих, хто строго обмежений в своєму виборі корпоративними правилами, можна запропонувати іншу актуальну тенденцію. Привернути увагу до губ можна не тільки кольором, але
і об'ємом губ, їх контуром. Довгі, густі і дуже чорні вії підкреслюють очі. Перевагу віддайте туші чорного кольору, в крайньому випадку - кольори чорної кави або гіркого шоколаду. А ось стрілки, навпаки, повинні бути дуже чіткими і акцентованими. При виборі макіяжу краще спиратися на індивідуальність, з огляду на не тільки модні тенденції, але
і, переважно, рід діяльності, стильовий зміст гардероба й особливості обличчя. Кожну людину природа наділила визначеною гармонією рис. У кожнім обличчі є щось, властиве тільки цьому обличчю і ніякому іншому. Завжди можна знайти засоби, щоб підкреслити цю індивідуальність, відтінити її ще більше. І сучасний стиліст - перукар, повторюючи форми
і мотиви існуючих модних зачісок, знайде деталі і контури, що зроблять макіяж придатним до вашого обличчя й образу. Тому що він повинен бути з однієї сторони те саме що художник, створюючи ту чи іншу пишноту на вашій голові, а з іншого боку - бути лікарем, піклуючись про стан вашого обличчя. Модель, на якій виконується макіяж - струнка, гарна молода дівчина, з наступними рисами обличчя: Овальне лице - вважається ідеальним, то макіяж треба підбирати відповідно до відтінку шкіри, кольору
очей і форми брів. В цьому випадку коригувати форму обличчя не треба. Оскільки овальна особа вважається ідеальною, то макіяж для овальної особи може бути будь-ким. Тому не треба коригувати обличчя, а слід тільки підкреслити досконалу зовнішність. Але варто враховувати деякі правила нанесення макіяжу для овального обличчя. Рум'яна застосовувати потрібно з обережністю, не правильно накладені рум’яна можуть зробити обличчя
візуально ширше або вужче. Наносити потрібно, починаючи від області вилиць, що знаходиться прямо під серединою ока і розподіляти вгору у напрямку до скроні - це зробить обличчя молодше. Природність завжди буде в моді, і дівчатам з овальною формою обличчя не варто старатися з косметикою. Прямий ніс не потребує коригування. Тільки при занадто блідому або, навпаки, рожевому кольорі шкіри можна зробити на самому кінчику носа легкий мазок рум'янами персикового кольору.
Ясно-бежевий колір шкіри. Макіяж прийнятий за золотисто-коричневий колір, кольори карамелі або теплого бежево-коричневого кольору. Рум'яна повинні мати ніжний помаранчевий, персиковий, ніжний рожевий. Тіні для повік повинні мати відтінки зеленого яблука, ніжно-зеленого, зеленого (колір м'яти), сизо-блакитного, блакитного (колір фіалок), а також золотисто-коричневого, шоколадно-коричневого кольору. Губна помада несе в собі відтінки коралово-червоного, світлого теплого червоного, ніжного оранжево-
рожевого кольору. Можна використовувати і червоно-рожевий (колір фламінго), червоний (колір маку), оранжево-червоний кольори. Тонкі губи необхідно візуально збільшити. Якщо довжина губ недостатня, слід акуратно обвести їх контурним олівцем, розташувавши лінію на декілька міліметрів вище від природної. Щоб макіяж виглядав натурально, контури губ мають бути округлими.
Для створення ефекту об'єму вибирають рожевий або блідо-червоний відтінок підведення (коричневі, темно-лілові або бордові тони небажані), а також помаду рожевого, персикового, абрикосового кольору з перламутром. Допустимо також використовувати вологий або "діамантовий" прозорий блиск. Техніка нанесення декількох тонів помади з плавним переходом кольору надає губам рельєф. Якщо найбільш темні тони розташовані по краю, а світліші в центрі, то губи візуально збільшуються.
Для зменшення губ використовується протилежний прийом. Брови є найбільш красномовною частиною лиця. Від форми брів багато в чому залежать вираз обличчя і враження, вироблюване людиною. Зазвичай брови потребують хоч би невеликого коригування форми шляхом вищипування. Густі брови необхідно причісувати, оскільки кошлаті брови створюють враження ворожості і недоглянутості. Класична форма, яка гармонійно виглядає на будь-якому обличчі дугоподібна.
Рівні брови горизонтальної форми візуально розширюють особу. Брови, спрямовані вниз, візуально розширюють нижню частину лиця. Невелика відстань між бровами візуально звужує простір між очима. Занадто великі голівки брів надають особі владний, іноді понурий вигляд. Кожна людина відноситься до певного колірного типу.
Це означає, що одяг і косметика певних кольорів краще підходить цій людині, ніж якась інша. Косметологи виділяють чотири такі типи: весняний, літній, осінній і зимовий. Колірний тип допоможе визначитися з кольорами, які найбільше підійдуть навіть якщо людині не подобається який-небудь колір з його колірної гамми, все ж саме він буде для нього прийнятніше. Обрана модель відноситься до весняного типу. Шкіра у жінок цього типу світла, майже прозора, жовтувато-
золотиста. Це створює враження ніжності і крихкості, незалежно від розміру одягу і ваги тіла. При щонайменшому хвилюванні на щоках виникають червоні плями. Жінки цього типу дуже швидко загорають, і шкіра при цьому стає червонястою. Волосся - або солом'яно-руді, або світло-руді. Бувають і темні, але знову ж таки із золотистим відливом. Очі, як правило, блакитного, золотисто-карого або
сірого відтінку. Темні очі майже не зустрічаються. Робота візажиста складається з двох етапів: коректування і поліпшення контуру обличчя за допомогою макіяжу. Мода постійно змінюється, тому при накладенні макіяжу, візажіст зобов'язаний враховувати не тільки індивідуальність клієнта, але і відображати напрями моди, підкреслюючи загальний стиль особи — стиль
одягу і вміння поводити себе в суспільстві. Тенденції сьогоднішнього сезону пропонують свободу вибору. Зараз в іміджі важливо все, всі деталі макіяжу. Мода настоїть на місці і райдуга кольорів міняється із швидкими темпами, так взагалі міняється тенденція в цілому. 2 ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА Салони-перукарні бувають чоловічі, жіночі, дитячі і змішаного типу. Крім того у них можуть бути обладнані кабінети декоративної косметики, манікюру, педикюру.
В таких перукарнях повинні бути розділені зали. Зали чекання можуть бути, як роздільними так і загальними, в залежності від площі приміщення. Всі сучасні перукарні в залежності від призначення повинні бути розділені на 4 групи: приміщення для обслуговування клієнтів; приміщення для прийняття клієнтів (зали очікування); складські приміщення; приміщення для обслуговуючого персоналу. Санвузол і душова кімната. Ступінь оснащення, комфортність умов обслуговування, забезпечують відповідно
до вимог Кабінету Міністрів України від 23 08 1995р. № 67 присвоєння категорії кожному підприємству побутового обслуговування населення незалежно від категорії, специфіки, підпорядкування та тривалості існування закладу, робота кожної перукарні має відповідати Державним санітарним правилам і нормам, встановленим Міністерством охорони здоров'я України. Робоче місце перукаря складається з туалетного стола
і крісла. Стіл - оббитий пластиком з висувними шухлядами для інструментів, пристроїв, парфумерії, білизни, дзеркало повинно бути прямокутне, овальне, розмір дзеркала 60 х 100 см. Перукарське крісло - напівм'яке сидіння із спинкою і підлокітниками, оббите водонепроникним матеріалом, крутиться навколо своєї осі, піднімається і опускається. Також повинна бути підставка для ніг.
Розташування туалетних столиків в робочому залі може бути різним в залежності від площі приміщень. Мінімальна відстань між осями двох крісел становить 180 см. Відстань від стіни до крісла не менша 70 см. За санітарними нормами на кожне робоче місце відводиться не менше 4.5м . На робочому столі необхідно розміщувати у певному порядку предмети туалету зліва: спиртівка, ватниця, банка з дезінфікуючим розчином, пудрениця, флакон з перекисом водню.
З правої сторони: на робочому столику розміщуються інструменти майстра. Чим частіше використовується в роботі даний предмет, тим ближче до майстра він повинен знаходитись. Це дає можливість скоротити до мінімуму кількість рухів, а значить зменшити втому. Професія перукаря передбачає дотримання певних етичних норм при спілкуванні з клієнтами під час виконання професійних обов'язків і дотримання правил культури обслуговування.
Етика й етикет у перукарській справі зобов'язують працівників бути ввічливими й уважними до будь-якого клієнта, готовими надати послуги, максимально використовуючи професійні знання, вміння і навички. Майстер повинен тримати своє місце в чистоті і після закінчення робочого дня, робочий столик протерти 0,5% розчином хлораміну. Перукар-модельєр повинен дотримуватися правил особистої гігієни, щоб не бути переносником захворювань
(перед обслуговуванням кожного клієнта мити руки). Перед початком роботи майстер повинен підготувати своє робоче місце: підготувати інструменти і матеріали, розкласти їх у певному порядку, перевірити справність електроінструментів і апаратури. Інструменти та пристосування повинні бути чистими, що вимагає санітарно - гігієнічна та етична норми. Дезінфікувати інструменти можна за допомогою ультрафіолетової стерилізації, кварцові стерилізатори
та стерилізатори підвищеного тиску. Які повинні бути сертифіковані в Україні і дозволені в використанні відповідними органами. 2.1 Розробка технологічної послідовності виконання макіяжу У реальному житті рідко зустрічаються обличчя з ідеальними рисами. За бажання наблизитися до еталону краси може допомогти володіння секретами нанесення макіяжу, які допоможуть
змінити ту або іншу рису обличчя і створити візуальну гармонію. Перед нанесенням макіяжу необхідно визначити форму особи, щоб ще більше не підкреслити невміло накладеним гримом його недоліки. Усі "ямки" обличчя необхідно покрити світлою пудрою і світлим гримом, а ось виступу (підборіддя, вилиці, щоки, ніс і так далі), навпаки, треба замаскувати за допомогою темного гриму або рум'ян.
Темних фарб вимагають і дефекти шкіри. Макіяж це мистецтво наведення краси, підсилення природної привабливості, деякі виправлення і корекція рис обличчя та зовнішнього вигляду людини в цілому. При нанесенні макіяжу потрібно дотримуватись міри нанесення, накладання фарб і пам’ятати, що великий товстий шар фарб не надає обличчю краси. Макіяж потребує індивідуального, уважного підходу з урахуванням внутрішньої
і зовнішньої культури поведінки людини. Необхідне індивідуальне бачення особливостей та властивостей обличчя та характеру людини. Виконувати макіяж необхідно почати з повторного вивчення ескізу замальовок. Підготовлюються робоче місце і інструменти, косметику та потрібні матеріали. Підготовляємо фарби потрібного кольору для того щоб виконати макіяж необхідно: крем для обличчя, загальний тон, румяна, олівці, тіні, помада, блиск для губ, туш для вій, аплікатори.
З інструментів необхідні: кисті, губки, серветка, вата. Підготовчі роботи: Покривається клієнт пеньюаром, вкладається зручно голова. Очищується шкіра обличчя від бруду ватним тампоном по масажних лініях за допомогою молочка з тоніком, видаляється бруд і шкірні виділення, промокується обличчя серветкою. Таким чином йде підготовка особи до нанесення макіяжу.
Не варто, ледве вставши з ліжка, усаджуватися до дзеркала - модель необхідно умити і нанести легкий денний крем: що зволожує, якщо шкіра суха, і матуючий - якщо шкіра жирна. Через деякий час надлишки слід прибрати серветкою. Крем наносимо для того, щоб шкіра спочатку була підготовленою і доглянутою, і косметика не виглядала на ній, як театральна маска.
Так само, деякі стилісти радять в цей же момент нанести бальзам на губи. На той час, коли ви дістанетеся до них, губи досить зволожаться. Отже, після очищення обличчя наноситься "плямами" денний напівжирний крем, а потім погладжуючими рухами по масажних лініях розподіляється на обличчі і не змивається. Надлишки крему знімаються паперовою серветкою;
Перед нанесенням тонального крему використовується маскуючий олівець, яким затушовуються червоні плями, прищі і інші вади шкіри, оскільки вони здатні зіпсувати враження від будь-якого макіяжу, яким би бездоганним він не був. Зморшки можна коригувати тільки кремовими засобами, тому що сухі коректори роблять їх помітнішими. Рубці або кратери на шкірі маскуються засобами, що містять силікон. Існують хитрощі, що дозволяють виконати цей етап макіяжу "відмінно".
Так, якщо наносити тональний крем пальцями, то під дією тепла тіла крем стане м'якшим і піддатливішим, а розправити його можна спонжем. Наносячи консилер (рідкий засіб, що коригує області навколо очей), треба дати йому небагато підсохнути - тоді коригуючий ефект буде сильніший - червоні висипання на шкірі краще всього маскуються зеленим олівцем, тому що зелений колір оптично нейтралізує червоний. І тільки слідом за "маскуванням" наносимо тональну основа - рідкий тональний крем
починаючи від центру обличчя, спочатку навколо носа і під очима, а потім по інших ділянках. Тональний крем повинен рівномірним шаром гладко лягати на шкіру і створювати враження натуральності. Оскільки тональний засіб зробив шкіру матовою за рахунок своєї густої консистенції, наносимо пудру тонким шаром по масажних лініях, зверху вниз легкими рухами, позбавляючись від надлишків. Так як наш наряд припускає відкриті плечі, неприпустимо, щоб колір обличчя відрізнявся
від декольте і для того щоб уникнути «ефекту маски» спочатку наносимо тональну основу, а потім пудру на шию і область декольте Оформляється макіяж очей так, що б їх зробити чіткішими, виразнішими, підкреслити їхню форму та колір (карта - схема дод. 3). Наноситься основу під тіні і клеїмо шматочок пластиру під кутом. Наноситься чорні-сірі тіні на зовнішній кут ока до середини повіка.
Наноситься фіолетові тіні так, щоб кольори злилися. Наноситься зелені тіні на внутрішній кут ока. Наноситься трохи рожевих тіней нижче за брову над по лінії чорних тіней, щоб оживити макіяж. Наноситься зелений і маслиново - зелений на внутрішній кут ока і на нижню повіку. Обводимо око чорними тінями для підведення або олівцем.
Наносимо трішки блиску під брови. За допомогою контурного олівця підкреслюємо форму брів. По напрямку росту волосся, брів цим олівцем проводимо переривисті штрихи. Туш завжди наноситься на заключних етапах. Перед нанесенням туші на вії їх злегка припудрюються. Так як вії прямі то вони загинаються щипцями. Щоб вії були правильно нафарбовані, спершу фарбуються верхні вії з внутрішньої сторони короткими рухами
знизу-вгору. Напрям щіточки при цьому має бути трішки косим, тобто з нахилом від внутрішнього кута до зовнішнього. Потім горизонтальними мазаннями фарбуються нижні вії. Щоб макіяж виглядав відмінно, наносяться 2-3 шари туші. Як тільки туш на віях висохла, вії розчісуються спеціальною щіточкою, яка допоможе роз'єднати злиплі вії і видалити непотрібну туш. Для бездоганного макіяжу губ використовується олівець в тон помаді, або
на тон темніше. Услід помадою, за допомогою спеціальної кисті фарбуються губи. Колір помади рожевий. Для того, щоб помада довше зберігалася і легше наносилась губи спочатку можна припудрити, тоді помада буде мати кращий вигляд. Коли вже нафарбували помадою покриваємо її безколірним блиском - помада, і поверх неї - блиск. На бокову частину скул наносяться рум’яна золотисто-бежевого кольору, від лінії
зростання волосся, сходячи поступово вниз по вилиці, але, витримуючи напрям масажних ліній и на верхню частину скул. А також на підборіддя наносять бежево-розові рум’яна. Рум’яна як правило наносяться в самому кінці. Після закінчення оформлення макіяжу необхідно проводимо заключні роботи. При роботі над макіяжем весь час придивляємось до обличчя, щоб не допустити помилки, підкресливши непотрібні деталі і відкривши недоліки обличчя, а навпаки, постаратися якомога чіткіше
відтворити ідеальний образ. 2.2 Обґрунтування вибору і характеристика косметичних засобів, інструментів та матеріалів необхідних для виконання макіяжу Жіночу красу не можна розглядати тільки з точки зору холодної, ділової естетики; жіноча краса завжди пов'язана з почуттями, вона повинна впливати на емоції тих, для кого жінка хоче бути красивою. У способах косметичного відходу проявляється особа людини.
Недостатньо тільки бажати бути в косметичному відношенні завжди в порядку, потрібно ще уміти це правильно робити. Природне бажання жінки бути красивою йде глибоким корінням в біологічний і громадський розподіл праці. Людська краса не дана раз і назавжди - вона постійно змінюється. І відповідно до розвитку смаку як одного з компонентів культури люди прагнуть виглядати красивіше. На сьогодні існує безліч видів косметичних засобів для виконання
тих чи інших технологічних операцій. Сучасні косметичні матеріали створюють на основі натуральних речовин та екстрактів, без хімічно-шкідливих домішок та консервантів, але можуть довго зберігатись. Створюється безліч нових косметичних фірм з прогресивними технологіями, а давно відомі об’єднуються між собою та удосконалюються. Макіяж стає як основа у доповненні індивідуального образу людини, він відкриває естетичну красу, гармонійне поєднання, витонченість
і досконалість. Макіяж доповнює зачіску та костюм від чого й залежить. До косметичних товарів відносяться засоби (речовини або препарати), призначені для нанесення на тіло людини з метою очищення, захисту і надання привабливому зовнішньому вигляду. Косметичні засоби можуть мати профілактичну дію, але ніколи - лікувальним. Останні повинні призначати лікарі, а не вибирати самі споживачі.
Своє використання декоративна косметика знайшла порівняно недавно, але за цей час встигла знайти своє широке застосування в побутовому обслуговуванні та й в житті кожної людини зокрема. Декоративна косметика пропонує свободу вибору. Вона стає настільки потрібною та незамінною, збільшує свій попит, що диктується як окремий вид послуг. Асортимент декоративної косметики підрозділяють залежно від цільового використання (призначення) на чотири групи: засобу для обличчя; засоби для губ; засоби
для очей; засоби для нігтів. Загальною ознакою класифікації асортименту декоративної косметики є колір (тон), гамма якого залежить від виду косметики і напрямів моди. Так, в одній гаммі випускають косметику для губ і нігтів, яка не відрізняється за гамою від косметики для особи і очей. Крім того, декоративна косметика розрізняється по наявності блиску або його відсутності (матова
поверхня), а також наявності перламутрового блиску. Усі інші ознаки класифікації асортименту декоративної косметики розглядаються по вищезгаданих групах. Фон, на якому підкреслюються очі і губи, є основою усього макіяжу. Залежно від стану і типу шкіри можуть виникнути проблеми при використанні для макіяжу пудри або тонального крему. Тому макіяж починається підбор косметичного засобу, який носить назву "
Основа під макіяж" і застосовується для того, щоб: зробити шкіру особи гладкою, рівною, приховати дрібні недоліки; зволожити шкіру і створити умови для нанесення пудри, тонального крему, рум'ян; захистити шкіру від несприятливих дій довкілля і декоративної косметики, що містить барвники, також і додатково захищати шкіру: взимку від холоду, а влітку - ультрафіолетових променів сонця. Для виконання макіяжу використовується напівжирний крем компанії «Інфінум»
із серії для молодої шкіри. Він добре проникає в шкіру та не залишає жирної плівки на обличчі. Маскуючі олівці мають густу консистенцію. Вони мають високу покриваність і тому маскують почервоніння і дефекти шкіри. До їх складу можуть входити бактерицидні компоненти (маскуючі олівці серії Lumene - Clear Jine - з антисептичною дією). Тональні креми мають основу звичайних емульсивних кремів для будь-якої шкіри, але в них вводять пігменти
(5 - 10%). Тому асортимент тональних кремів зазвичай підрозділяють тільки по відтінку, наприклад "натуральний матовий відтінок" який і вибраний для нашої моделі. Тональну основу вибираємо компанії Інфінум «24 часа совершэнства». Він легко розташовується, не залишається на одязі і не забиває пори. В роботі використовується пудра, по-перше, пудра надає матовий відтінок шкірі, на
яку вже накладений основний тон, і наша шкіра не блищить, а виглядає цілком природно. По-друге, вона не лише приховує недоліки шкіри, але і захищає шкіру від світла і пилу і навіть охолоджує її в жару (вбираючи піт, збільшує поверхню випару). Було використано пудру в пороші, яка не сушить шкіру
і не забиває пори. Порошкоподібна пудра. Переваги: наноситься легко і рясно. Добре вбирається і розподіляється. Робить риси обличчя особливо м'якими і ніжними. Секрет нанесення румун в тому, щоб не наносити їх занадто інтенсивно і добре розтушовувати. Рум'яна повинні відповідати загальному тону особи. Було використано рум'яна з блиском для вечірнього макіяжу - мерехтливі.
Маючи під рукою натуральні - ніжно-рожеві рум’яна компанії Оріфлейм. У декоративній косметиці макіяжу очей надають головне значення. Сьогодні майже 80% молодих жінок в Європі вважають за краще наносити макіяж тільки на очі. Тому виробники косметики приділяють цій групі велику увагу. Щоб створити акуратний і стійкий макіяж очей, починати його слід з нанесення на повіки крему-основи
для повік, який згори припудрюють, тільки після цього використовують тіні для очей. Крем-основу виробляють не усі фірми, він входить, наприклад, в серію Lumene. Самі ж ті тіні беремо тверді із серії DEBORAH компанії Інфінум. Вони виготовленні з натуральної сировини і мають широкий асортимент як професійних так і для звичайних користувачів. Ці тіні не осипаються
і їх можна наносить як мокрі так і сухі. А також у комплект упаковки тіней входить аппликатор. Eyeliner - контурний олівець або рідке підведення для повік. Беремо звичайний олівець для повік з м'яким стержнем, у якого не такі чіткі лінії. Для світлошкірих блондинок краще всього підходять брови світло-коричневого кольору або коричневого середнього відтінку. Після тіней і олівця найбільш важливим косметичним засобом для очей
є туш. Макіяж, навіть саами вишуканий, не буде завершений без акуратно підфарбованих вій. Туш робить вії темніше, густіше і візуально їх подовжує. Багато візажистів, виконуючи повсякденний макіяж, наносять туш тільки на верхні вії. Туш, нанесена на нижні вії, часто розмазується під очима і виглядає неохайно весь день. Туш також вибираємо
із серії DEBORAH «Объемные и черные» від Infinum Блиск для губ. Замість губної помади можна використовувати блиск для губ. Блиск буває у вигляді олівців (як туш, але з пензликом) і в баночках або широких коробочках. Формула: рослинні олії і вітаміни, що входять до складу, живлять і пом'якшують губи, оберігаючи
їх від шкідливої дії сонячних променів і довкілля. Рослинні барвники надають губам природний свіжий колір і модний відтінок. Блиск містить близько двох відсотків барвників, а доля масел в нім значно більше. Тому блиск в основному прозорий. Стиль: блиск - ідеальний варіант для натурального і свіжого макіяжу, що підкреслює природну красу губ.
Він замінює помаду, якщо потрібний ледве уловимий відтінок і легкий блиск. Він не дає таких яскравих і насичених відтінків, як помада, зате надає макіяжу природність. Колір: уся гамма кольорів, відрізняється прозорістю і легкістю. Процес нанесення макіяжу - своєрідна творчість, і ти, як всякий майстер, не можеш обійтися без кисті.
Дивлячись на кількість пензликів фахівців, охоплює відчай, і ти втрачаєшся у виборі. Ми розповімо тобі як їх правильно підбирати, що з ними робити, і як за ними залицятися. Нам, дилетантам, досить і декількох: для рум'ян, розсипчастої пудри, губ, тіней, брів. Часто встає питання, які кисті краще використовувати для повсякденного макіяжу - натуральні або синтетичні. Як правило, професійні і високооплачувані візажисти прагнуть використовувати натуральні
кисті з ворсу білки або соболя. Їх перевага в тому, що такі кисті бережливо відносяться до косметики, не руйнуючи сухі тіні і пудру, хоча з синтетичних цим грішать хіба що найдешевші кисті. За пензликами з повністю натуральних волокон дуже складно залицятися, їх необхідно ретельно мити після кожного застосування "мокрої" косметики. Плюс до усього, натуральні кисті з соболя, наприклад, коштують зазвичай дуже дорого
Для пудри рекомендуються найбільші, м'які і пухнасті кисті. Чим більше кисть, тим рівномірне наноситься пудра. Пензлик для рум'ян має бути м'яка, мати закруглену форму, вона плоскіша, ніж пензлик для пудри. Така кисть не залишить ні зайвого штриха, ні смужки. Для тону і коректорів краще використовувати кисті з синтетичних волокон, тому що натуральний ворс вбирає
надто багато крему, а синтетичні кисті розподіляють текстуру дуже рівномірно. Для ідеального макіяжу очей, з м'якими лініями і плавними переходами, необхідно мати хоч би три пензлики для тіней. Крихітна кисть для війкового контура дозволить тобі пробратися до самої лінії вій і зробити погляд виразно. Таку кисть можна занурити у воду, потім в тіні і нанести їх як підведення. Досить пружна кисть середніх розмірів хороша для насиченого нанесення тіней.
А кисть більше і пом'якше дозволить зробити невловимий перехід з одного відтінку в іншій, тобто потрібна для розтушовування тіней. За допомогою пензлика для губ можна набагато акуратніше нанести губну помаду, зробити форму губ чіткішою і дістати до самих куточків. Ворс цього пензлика має бути м'яким, не пошкоджуючим шкіру. Волоски не мають права вилазити з пензлика і розкуйовджуватися.
Невеликий пензлик для брів має бути найжорсткішим в косметичці - для того, щоб надавати ідеальної форми бровам. Працюючи в салоні або перукарні потрібно дотримуватися правил пожежної безпеки. По-перше, необхідно знати правила користування електрообладнанням, вміти правильно поводитися у разі небезпечних випадків. По-друге, електрообладнання повинно бути у справному стані, обов’язково має бути заземлення. По-третє, майстри зобов’язані знати та виконувати правила пожежної безпеки.
Дотримуючись усіх цих вимог, перукар - модельєр може надати послуги перукарської справи на дуже високому рівні. ВИСНОВОК Макіяж це ціле мистецтво. Грамотно підібрані кольори, форма, текстура можуть вигідно підкреслити достоїнства і приховати природні недоліки особи. Упродовж усіх віків людської цивілізації краса жіночої особи була, можливо, найважливішою і виснажливою турботою прекрасної статі. Асортимент засобів декоративної косметики, що виробляються
промисловістю, різноманітний і включає наступні види виробів : губні помади і блиск для губ, тіні для повік, туш для вій, лаки для нігтів, маскуючі олівці, рум'яна, макіяжі та ін. По кількості продукції, що випускається, декоративна косметика займає одне з провідних місць в загальному обсязі виробництва косметичних засобів. Засоби по догляду за губами, особливо губна помада, є особливо поширеним видом декоративної косметики.
Залежно від призначення їх випускають гігієнічні, для забарвлення губ, і спеціального призначення. Тони різноманітні (більше 300) від ясно-морквяного до темно-червоного з фіолетовим відтінком. Наприклад, губні помади мають бути нешкідливі, мати гарний зовнішній вигляд, легко наноситися на губи, рівномірно їх забарвлюючи, триматися на губах декілька годин, не кришитися і не гіркнути. На закінчення хотілося б сказати, що, розглянувши тему декоративної косметики, вечірнього
макіяжу я ще більше усвідомила, наскільки важливе значення вона займає в нашому житті. Макіяж - це велике мистецтво, яке повинна освоїти кожна жінка. Хорошої якості декоративної косметики здатна перетворити клієнта на принцесу, а косметика куплена на ринку може не лише усе зіпсувати, але і дуже небезпечна для здоров'я. Темою курсової роботи обрано вечірній макіяж для молодої дівчини.
Дану розробку можна використовувати для урочистих подій, зокрема випускній вечір, ювілей. СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: 1. Букин Д.С Букин М.С Петрова О.Н. Вечерний и свадебный макияж М: Феникс, 2008. 2. Булгакова И.В. Азбука макияжа Ростов на Дону: Феникс, 2006. 3. Джой Терри. Макияж. Практическое руководство -
М: Ниола 21 век, 2002. 4. Дрибноход Ю. Косметика. Косметология. Словарь-справочник - М: Весь, 2002. 5. Майорова Т.М. Фантазийный макияж: вечерний, свадебный, детский М: Феникс, 2009. 6. Рона Берг Макияж.1000 советов на все случаи жизни - Харьков: Клуб семейного досуга, 2007. 7. Рюдигер,
Маргит. Изысканный макияж - М.: Кристина & К, 2006. 8. Сэлли Нортон. Макияж и уход за кожей М: Росмэн, 2000. 9. Сыромятникова И.С. История красоты и стиля: Стиль и мода; Макияж и уход за лицом; Прически и уход за волосами - М: Рипол Классик, 2007. 10. Сыромятникова. И.С. Секреты макияжа
М: Цитадель, 2000. 11. Ходолей И.В. Макияж для особых случаев: В ожидании праздника М: Феникс, 2005. 12. Яковлева Т. Макияж и визаж XXIв.: Профессиональные приемы и методы - М: Эксмо, 2006.
! |
Как писать рефераты Практические рекомендации по написанию студенческих рефератов. |
! | План реферата Краткий список разделов, отражающий структура и порядок работы над будующим рефератом. |
! | Введение реферата Вводная часть работы, в которой отражается цель и обозначается список задач. |
! | Заключение реферата В заключении подводятся итоги, описывается была ли достигнута поставленная цель, каковы результаты. |
! | Оформление рефератов Методические рекомендации по грамотному оформлению работы по ГОСТ. |
→ | Виды рефератов Какими бывают рефераты по своему назначению и структуре. |
Реферат | История Кишинёва |
Реферат | Казахстан в период монгольского нашествия |
Реферат | Расторжение договора и погашение обязательств взаимозачетом |
Реферат | Buddhism- Questioning Our |
Реферат | The Making Of |
Реферат | Еврейский погром |
Реферат | Overview Of The Synoptic Problem Essay Research |
Реферат | Кале, Ганс Георг |
Реферат | Расчет себестоимости работ на АТП моторный участок |
Реферат | Конгресс Эстонии |
Реферат | Латвийские анархисты |
Реферат | «Изучение русского костюма как средство духовно-нравственного воспитания» |
Реферат | Семевский, Михаил Иванович |
Реферат | Бушизм |
Реферат | Развитие инфраструктуры малого бизнеса |