Реферат по предмету "Маркетинг"


Підприємницька діяльність

Зміст Вступ 1. Резюме 2. Юридичний план 3. Стратегія маркетингу 1. Головна ідея проекту (огляд продукції) 2. Аналіз споживачів. 3. Аналіз конкурентів і визначення конкурентної політики. 3.4. Вибір зв'язку “послуга-ринок”. 5. Продукт і політика продукту 3.6. Ціна й цінова політика. 7. Просування продукту на ринок.


8. Аналіз каналів збуту. 4. План виробництва 1. Сировина й поставки. 4.2 Амортизація. 3. Аналіз місця розташування підприємства 4. Організаційна структура, керування підприємством і планування трудових ресурсів 4.5. Здійснення проекту 5. Фінансовий план. 6. Програма інвестування. 7. Охорона навколишнього середовища 8.


Оцінка ризиків і страхування. 9. Показники ефективності проекту. Висновок. Список літератури: Вступ Основною метою даної курсової роботи є отримання теоретичних основ і практичних навиків у рішенні основних питань підприємницької діяльності. Бізнес-план - це документ, що відображає основні сторони діяльності підприємства: виробничі, комерційні, соціальні. Бізнес-план складається на два-три роки з розбивкою по роках, а перший рік по місяцях, регулярно


коректується залежно від розвитку кон'юнктури ринку і таким чином адаптується до існуючого ринкового середовища. Складання бізнес-плану дозволяє уникнути можливих помилкових рішень через некомпетентність підприємця. У результаті розробки бізнес-плану виявляються й оцінюються внутрішній і зовнішній ризики. При виконанні курсової роботи ми опанували суб'єктивні елементи досягнення підприємницького


успіху. В даній курсовій роботі розглянуті науково-методичні й практичні основи розробки бізнес-плану підприємства. 1. Резюме В запропонованому до розгляду проекті пропонується відкриття Комп'ютерного клубу “FARAON” в м. Сосниця Чернігівської області. Паралельно з наданням розважальних послуг (комп'ютерні ігри, можливість гри по локальній мережі або через мережу


Інтернет, перегляд фільмів, прослуховування музики) передбачається надання таких комп'ютерних послуг: · чорно-білий та кольоровий друк; · сканування; · набір тексту; · ксерокопія; · запис інформації на носії; · робота в мережі Інтернет. Передбачається, що основними клієнтами буде молодь - школярі та студенти. Для задоволення потреб відвідувачів буде встановлено найсучасніше обладнання. Для здійснення проекту необхідно 80000 грн. Власними коштами підприємець забезпечений на 100%, тобто


в наявності є 80000 грн. В цю суму входять всі роботи із закупівлі та встановлення оргтехніки і комп'ютерного обладнання, оренда приміщення, проведення ремонтних робіт, початкова реклама, платежі для початку роботи. Строк окупності даного проекту становить один рік. Прибутки будуть використовуватись для підвищення якості послуг та фінансового становища клубу.


Необхідний склад робітників: · директор (за сумісництвом бухгалтер); · 2 адміністратора; · 2 системних оператора; · прибиральниця. Середня заробітна плата робітника становить 400 грн. плюс преміальні й надбавки за нічну роботу, роботу у вихідні й святкові дні. Організаційно-правова форма реалізації проекту - приватне підприємство. Комп'ютерний клуб буде розташований в центрі міста, що дуже зручно для відвідувачів. Для розміщення підприємства планується взяти в оренду підвальне приміщення (низька орендна плата).


У майбутньому планується викупити дане приміщення. Відкриття даного підприємства планується не тільки в якості ігрового комп'ютерного клубу, але і для надання комп'ютерних послуг: роздруківка тексту, ксерокс, набір і редагування тексту, сканування, а також відео й аудіо сервіс. Це дозволить залучити не тільки гравців, але й людей, які використовують комп'ютер та мережу


Інтернет в робочих, наукових, дослідницьких й інших цілях. На сьогоднішній день комп'ютерний клуб, тим більше обладнаний найновітнішим та якісним обладнанням, програмним забезпеченням, новими сучасними іграми, буде користуватися величезним попитом та приносити великі прибутки. Безсумнівними перевагами даного проекту є: · перспективність - тенденція постійного зростання попиту; · малоосвоєність ринку в м.


Сосниця - наявність лише одного конкурента; · гнучка система знижок - у вихідні, святкові дні та в нічний час; · найнижчі в місті ціни; · найсучасніше обладнання; · найвища швидкість Інтернет - виділений канал зв'язку; · постійне оновлення набору ігор, фільмів та музики; · широкий спектр послуг; · вигідне місце розташування та зручний час роботи - цілодобово. Ці переваги забезпечать найвищу конкурентоспроможність даного комп'ютерного клубу.


Зважаючи на все вищесказане, можна стверджувати, що це надійне вкладення коштів, яке протягом 5 років буде стабільно приносити прибуток. Таким чином, даний комп'ютерний клуб забезпечить задоволення широкого спектру потреб населення м. Сосниця. 2. Юридичний план 1. Повне найменування підприємства - приватне підприємство “FARAON”. 2. Скорочене найменування за ЄДРПОУ - ПП “FARAON”.


3. Номер та дата державної реєстрації підприємства - № 712 від 4. Назва органу, який здійснив реєстрацію - виконавчий комітет Сосницької районної ради. 5. Вид діяльності за ЗКГНГ - надання послуг населенню. 6. Форма власності за ЗКФВ - приватна. 7. Адреса підприємства: м. Сосниця, вул. Леніна, 8. Банківські реквізити:


ПП “FARAON” м. Сосниця, вул. Леніна, 7 тел. 3-32-35 КОД ЄДРПОУ 25498385 р/р 760015505238 в АППБ “АВАЛЬ” МФО 3. Стратегія маркетингу Маркетинг - це філософія бізнесу, у якій увага концентрується на проблемах, потребах і бажаннях існуючих і потенційних груп споживачів, які ставляться в центр діяльності фірми. Це ефективна організація всіх виробничих і збутових заходів, аналіз ринку, визначення характеру упаковки,


вибір товарної марки, фіксування ціни, планування й організація збуту, реклама, тобто створення ринків збуту. 3.1. Головна ідея проекту (огляд продукції) Сьогодні на ринку не можна не помітити тенденцію зростання попиту на віртуальні засоби розваг. Існуючий ринок персональних комп'ютерів не може повною мірою задовольнити ці зростаючі потреби. Комп'ютерний клуб дає можливість працювати з новинками, швидко відшукати потрібну


інформацію, полегшує спілкування на відстані, допомагає розслабитися при перегляді фільму, прослуховуванні музики або просто граючи. Також наш комп'ютерний клуб пропонує такі послуги: як роздруківка, ксерокс, набір і редагування тексту, сканування та інші. Головною метою нашого проекту є: 1. Створення серйозного й потужного комп'ютерного клубу; 2.Створення об'єктивної передумови для подальшого розвитку: · розширення послуг; · розширення географічного


надання послуг; · забезпечення окупності; · одержання максимального прибутку; · надання повного комплексу послуг. Основним нашим завданням є входження в число найбільш великих Комп'ютерних клубів нашої області. У нашому комп'ютерному клубі передбачається встановити 15 комп'ютерів такої конфігурації (таблиця 3.1). Таблиця 3.1 Комплектуючі матеріали Найменування Виробник Характеристика Материнська плата


GIGABYTE Socket 939, nForce4 SLI, HT 2000 Mbps, 4 DDR 400 Dual channel, UATA/133, 4 SATA II, 2 PCI-Express x16, 2 PCI-Express x1, 2 PCI, AC97 7.1, S/PDIF, USB 2.0, Gigabit LAN, ATX Відеокарта GIGABYTE P/N:GV-NX76G256D-RH: PCIe X16, GeForce 7600GS, 400 MHz 12 pipes, 3 vertex shader pipelines,


256Mb 128bit DDR2 800 MHz, TV-Out/DVI, DirectX 9.0c V-Tuner II Пам'ять HYUNDAI P/N:HYMD564646B8J-D43 AA: PC3200/400MHz Пристрій DVD+/-RW NEC P/N:ND- 4571A: IDE ATAPI, Burst-PIO mode 4 / Ultra DMA 33, Буфер 2 Мб, запись DVD+R16x, DVD+RW8x, DVD-R16x, DVD-RW6x,


CD-R48x, CD-RW32x, DVD+R9 (dual layer)8х, DVD-R DL(dual layer)6х, DVD-RAM5x, чтение DVD-ROM16x CAV, CD-ROM48x CAV Пристрій FDD 3,5 SONY 1.44M & 720k formats Накопичувач HDD SAMSUNG P/N:HD120IJ: HDD 120 Gb, 7200rpm, SATAII, 8M buffer, NCQ Процесор AMD ATHLON 64 P/N:ADA3200DAA4BW: Socket 939, 2.0GHz/200,


Venice core, 32/64bit, контроллер DDR 128 bit, HyperTransport 2000Mhz, L1=128k, exclusive L2=512k, 3D Now! Pro/SSE/SSE2/SSE3, Cool`n`Quiet Монітор Samsung 17 TFT 730BF, P/N:LS17BIDKSV: 0.264mm, 1280*1024@85Hz, 300 cd/m, 700:1, 30-81kHz, 160° / 160°, 4ms, 16.2млн.цв. Корпус 4U 6215 350W +


Fan 8cm, 350W 4U 400X, 5.25`` x4, 3.5`` x1, 3.5`` HIDDEN) x6; Airguide, доп. вентилятор, 182x430x435mm, USB-разьемы на пер. панели Мережевий адаптер SURECOM P/N:EP-320X-R1/8B: 100Base-TX Fast Ethernet Adapter, 10/100 Auto (Realtek), только PCI 2.2, без Bootrom Клавіатура, маніпулятор mouse


LOGITECH P/N:967468-0112: USB, Logitech Cordless Internet Pro Desktop White (беспроводные клавиатура и оптическая мышь), OEM Вартість такого ПК, враховуючи оптові ціни, складає 4000 грн. за цінами фірми K-Trade Ltd. Покупка 15 таких комп'ютерів обійдеться: 4000*15 =60000 грн. Потрібно також купити 15 комп'ютерних столів й 30 стільців.


Ціна столу - 300 грн а ціна стільця - 150 грн. Їхня загальна вартість складе: 15*300+30*150=9000 грн. В якості Інтернет-провайдера будемо використовувати Укртелеком. В якості приміщення для клубу будемо наймати підвальне приміщення з наступною можливістю викупу. Оренда підвального приміщення складе 100 грн. за місяць. Ремонт цього приміщення складе 1000 грн. Всі витрати на приміщення.


Для обслуговування даного клубу потрібно 2 системних оператора та 2 адміністратора, при необхідності можливе залучення додаткових робітників. Їх початкова заробітна плата складе 400 грн. Витрати на електроенергію складуть: Сумарна потужність комп'ютерів розраховується за формулою: ? Wвстан =? Рмех * Nвстан , де: Рмех - число механізованих робочих місць, одиниць; Nвстан - середня потужність одиниці електроустаткування = 0,6 квт.


Таким чином сумарна потужність комп'ютерів складе: Ціна однієї кіловат-години становить 0,144 грн. Витрати на енергію за рік складуть: Отже, річні витрати за електроенергію складуть 700 грн. 3.2. Аналіз споживачів В нашому комп'ютерному клубі будуть надані різні послуги: комп'ютерні ігри з можливістю гри по локальній мережі й через мережу


Інтернет, перегляд фільмів, прослуховування музики. Буде встановлено різноманітне програмне забезпечення для роботи в різних галузях. Також будуть надані послуги: роздруківка, сканування, набір і редагування тексту, ксерокопія. Ринок для комп'ютерного клубу “FARAON” складається із трьох сегментів. Первинним сегментом є школярі, віком від 12 до 17 років, кількість яких становить


приблизно 1500 чол. Вторинним являються студенти, віком від 18 до 22 років, які навчаються та проживають в м. Сосниця. Їх налічується близько 2500 чол. Третій сегмент представляє молоде населення даного міста, віком від 23 до 35 років, кількістю приблизно 500 чол. Таким чином, клієнтами буде населення м. Сосниця віком від 12 до 35 років. Загальна кількість потенційних споживачів складає 40 % від усього населення м.


Сосниця, тобто наша доля на ринку цих послуг оцінюється в 18 тис. чол. за перший рік функціонування. Отже, прогнозується, що кожного дня комп'ютерний клуб будуть відвідувати 50 чоловік. А цільовою аудиторією будуть школярі та студенти, які свій вільний час більше всього проводять за комп'ютером. Тому під час роботи клубу буде братися до уваги сезон, наявність святкових та вихідних днів, початок та кінець канікул, навчального року. 3.3. Аналіз конкурентів


і визначення конкурентної політики Зараз в м. Сосниця діє лише один комп'ютерний клуб. Це порівняно молодий клуб, але вже з застарілим обладнанням. У зв'язку з своїм монопольним становищем він майже не проводив рекламних заходів (лише вивіска біля власного приміщення). Набір послуг не оновлювався. З метою власного збагачення ціни завищені приблизно на 50%


і складають: · За годину послуги Інтернет - 5 грн. · За годину комп'ютерної гри - 2.50 грн. Крім того, власники цього клубу ніколи не надавали знижок навіть постійним клієнтам і не проводили ніяких заходів щодо стимулювання попиту. Опитування постійних відвідувачів конкурента показали, що багато хто з них хотів би щоб час роботи було продовжено, в ідеалі клуб повинен працювати цілодобово.


Наш клуб буде працювати цілодобово, тому є можливість замовити комп'ютер на всю ніч. Поганий вплив на відвідування має застарілий набір ігор і фільмів. У нашому клубі планується щотижневе оновлення, крім того ведення списку найбільш популярних ігор, для їхнього постійного оновлення й підтримки. Можливості встановленої в клубі техніки дозволяють записати на один комп'ютер більше 50


ігор, близько 50 фільмів та 100 годин музики. У нашому клубі передбачені різні знижки й проведення лотерей для відвідувачів клубу. У такий спосіб можна зробити висновки по головних недоліках конкурента, це: високі ціни, застаріле обладнання, відсутність реклами, нездатність задовольнити зростаючий попит на даний вид послуг. Розглянемо сильні й слабкі сторони нашого комп'ютерного клубу (табл. 3.2). Таблиця 3.2 Сильні й слабкі сторони комп'ютерного клубу “FARAON”


Сильні сторони Слабкі сторони - місце розташування - широкий набір послуг - гнучка цінова політика - будь-яка програма й вид розваги під замовлення - відсутність серйозних конкурентів - зростаючий попит на даний вид послуг - зручний час роботи - відсутність власного приміщення - відсутність репутації 3.4. Вибір зв'язку “послуга-ринок” Оскільки даний вид послуг (доступ до мережі Інтернет та розважальні комп'ютерні ігри) вже присутній на ринку


і користується попитом у споживачів, тобто ринок вже не є новим і послуги добре відомі населенню, то для комп'ютерного клубу “FARAON” обираємо стратегію проникнення на ринок. З метою виконання обраної стратегії будуть проводитись такі заходи: 1. Активна реклама (по радіо, в газеті, на рекламному щиті в центрі міста, пропаганда серед населення власними силами). 2. Найнижчі в місті ціни на послуги (на 45-50% нижчі, ніж у конкурента).


3. Гнучка система знижок (у вихідні, святкові дні та в нічний час). Основні цілі для комп'ютерного клубу “FARAON” на найближчі 3-4 роки наведені в таблиці 3.3. Таблиця 3.3 - Головні цілі клубу та стратегії їх досягнення Компоненти Цілі Стратегія Ринок Постійне нарощення обсягів збуту Широке проникнення на ринок. Інтенсивний збут послуг.


Надання послуг Зберегти високу якість послуг. Розширення спектру послуг Постійне оновлення як програмного забезпечення, так і основних засобів. Придбання кольорового лазерного принтера та ксерокса Обслуговуючий персонал Забезпечення найвищої якості обслуговування клієнтів Створення додатково 2-3 робочих місць Цінова політика


Зберегти доступний рівень цін Постійне проведення акцій, конкурсів, реклами 3.5. Продукт і політика продукту На сьогоднішній день жити й працювати без комп'ютера практично неможливо. З кожним днем машини мають все більше значення в житті людини, вони стають невід'ємною частиною їхнього життя. Дослідивши доходи жителів м. Сосниця, ми можемо з упевненістю сказати, що далеко не кожен житель цього міста може дозволити собі покупку потужного сучасного комп'ютера.


А оскільки комп'ютер необхідний як для роботи, навчання так і для відпочинку, то наш клуб буде користуватися величезним попитом. Комп'ютерний клуб “FARAON” буде надавати послуги по доступу до мережі Інтернет та розважальні комп'ютерні ігри. Ці послуги покликані задовольняти такі потреби споживачів як: Ш доступ до будь-якої необхідної інформації; Ш ведення власних справ та вирішення ділових проблем;


Ш оплата різних послуг через мережу Інтернет; Ш гарне проведення вільного часу; Ш спілкування через мережу Інтернет з представниками будь-яких країн; Ш розваги. Важливе навіть першочергове значення має висока якість послуг. Комп'ютерний клуб “FARAON” за допомогою обраного обладнання забезпечить найшвидший, безперешкодний і безперервний доступ до всесвітньої мережі. А також високоякісне зображення, звук та швидкість роботи


комп'ютерів. Все вищевказане дозволить нашим клієнтам користуватися послугами із справжнім задоволенням, що буде виділяти наш клуб серед інших і забезпечить нам високий рівень конкурентноздатності. Безперечно такі послуги є перспективними, про що свідчить невпинний розвиток НТП в цій галузі. 3.6. Ціна й цінова політика Основною частиною стратегії проекту


є визначення рівня ціни на пропоновані послуги. Як уже було сказано, фірма планує покупку великої кількості техніки відразу, що дасть можливість купити її по оптовим цінам й можливо з розстрочкою платежу. Пріоритетною метою ціноутворення є збут послуг. Запропонований товар не є новинкою, тому при встановленні ціни буде враховуватися ціна, яка склалась на даний час на ринку. Встановимо ціни на 45-50% нижче ціни конкурента, щоб забезпечити виконання мети ціноутворення та стимулювати


вже зростаючий попит споживачів. Отже, отримаємо: · За годину послуги Інтернет - 2.75 грн. · За годину комп'ютерної гри - 1.25 грн. Таблиця 3.4 - Прогноз виручки комп'ютерного клубу “FARAON” в натуральному та грошовому вираженні Вид послуг Обсяг реалізації добовий місячний річний Кількість, год.* Середня ціна, грн. Вартість, грн.


Кількість, год. Середня ціна, грн. Вартість, грн. Кількість, год. Середня ціна, грн. Вартість, грн. 1. Послуги по доступу до мережі Інтернет 84 2,75 231,00 2520 2,75 6930,00 30240 2,75 83160,00 2. Розважальні комп'ютерні ігри 150 1,25 187,50 4500 1,25 5625,00 54000 1,25 67500,00 Разом 234 418,50 7020 12555,00 84240 150660,00 * Кількість визначаємо за такою формулою:


К = Кпр*Кк*Чр, де Кпр - це відсоток завантаженості комп'ютерів в комп'ютерному центрі; Кк - це кількість комп'ютерів в клубі; Чр - це час роботи комп'ютерного центру (за одну добу). Отже, загалом за одну добу клуб надає 234 годин послуг: Кзаг= 0,65*15*24 = 234 год. Отже, середньомісячна виручка становитиме 12555,00 грн а середньорічна виручка дорівнюватиме 150660,00 грн. Найближчим часом ціни планується підтримувати на такому рівні,


але при певних обставинах ціни можуть коректуватися. Постійним клієнтам надаватимуться знижки. 3.7. Просування продукту на ринок Для успішної роботи даного центра передбачаються наступні дії: 1. Зручний для відвідувачів графік роботи. 2. Високий сервіс обслуговування. 3. Можливість замовлення центра. 4. Рекламна компанія.


Будь-який предмет або торговельна марка повинні мати свої асоціації у споживачів. Споживачі краще купують знайому або широко розповсюджену марку виробника. Це змушує виробників для вступу на ринок концентрувати основну увагу на маркетингову стратегію, а саме на проведення рекламної компанії. Від цього залежить успіх просування товару й престиж торговельної марки. Основну увагу у рекламі будемо приділяти сучасності технологій


і розмаїттю новітніх ігор, фільмів й інших послуг. У рекламних цілях передбачається перший день роботи зробити показовим - тобто безкоштовні послуги, у наступну пару днів передбачається зробити тариф на роботу половинним. Для додаткового стимулювання попиту на дані послуги буде застосована гнучка система знижок: · У вихідні дні - 5%; · У святкові дні - 15%; · У нічний час -


50%. Розрахунок бюджету знижок наведений в таблиці 3.5. Таблиця 3.5 - Річний бюджет знижок Вид знижки Кількість днів, протягом яких діє знижка, днів Кількість годин, протягом яких діє знижка, год. Середня ціна послуги, грн. Відсоток знижки, % Разом 1 2 3 4 5 6=2*3*4*5 1. Вихідні дні 96 234 1,7 5 1909,44 2. Святкові дні 10 234 1,7 15 596,70 3. Нічний час 365 48* 1,7 50 14892,00


Разом: - - - - 17398,14 *даний вид знижки діє 8 годин (з 22:00 до 6:00), а відсоток завантаження комп'ютерів і нічний час складає 40%. (Отже, отримаємо: 8*0,4*15=48) Крім того, будуть проводитись змагання серед клієнтів на звання кращого гравця року. Це буде заохочуватися призами переможцям у вигляді щоденної безкоштовної години гри в будь-яку розважальну гру. Така акція буде гарною рекламою для нашого комп'ютерного клубу.


Також реклама буде проводитись через: · оголошення в газеті; · оголошення по радіо; · наглядна агітація у вигляді рекламного щита, який буде розміщений в центрі міста. Таблиця 3.6- Бюджет рекламної компанії на 2006 рік Вид реклами Ціна, грн. Кількість Вартість, грн. Оренда рекламного щита 200 6 1200 Оголошення в газеті 75 24 1800 Оголошення по радіо 50 48 2400


Разом: - - 5400 Отже, загальні витрати на рекламу становитимуть 5400 грн. за перший рік. В наступні роки витрати на рекламу будуть переглядатися в залежності від потреб Комп'ютерного клубу “FARAON”. 3.8. Аналіз каналів збуту Бізнес комп'ютерного клубу відрізняється відсутністю сезонності, що робить його особливо привабливим. В будь-яку пору року число клієнтів завжди стабільне, хоча можуть відбуватися незначні коливання, які


ніяк не залежать від сезону. Дані послуги будуть надаватися при персональному контакті із споживачем, тобто прямим каналом розповсюдження. Обслуговувати клієнтів будуть 2 системних оператора та 2 адміністратора за винагороду в сумі по 400 грн. щомісяця. Оскільки в Комп'ютерному клубі “FARAON” є 15 комп'ютеризованих місць, то на оператора припадатиме 60% клієнтів (9 місць), а на адміністратора


- 40% (або 6 місць). В Інтернет-клубі конкурента лише одна людина обслуговує клієнтів за винагороду в сумі 300 грн. за місяць. Щоправда місць в цьому Інтернет-клубі на 33% менше. Отже порівняємо сильні та слабкі сторони Комп'ютерного клубу “FARAON” та конкурентного Інтернет-клубу (див. таблицю 3.7) Таблиця 3.7 - Сильні та слабкі сторони конкурента Комплекс маркетингу Оцінка в порівнянні з власним комп'ютерним клубом


Гірше Однаково Краще Коментарі І Послуги Ширина продуктового комплексу + Глибина продуктового комплексу + Якість + ІІ Ціна Позиціювання цін + Знижки + ІІІ Просування Реклама + Стимулювання збуту + ІV Збут Канали збуту + 4. План виробництва Комп'ютерний клуб “FARAON” буде знаходитись в центрі м. Сосниця по вулиці вул. Леніна, 7, приміщення підвалу має площу 50 м2, що буде зручним для потенційних


споживачів даних послуг. Це приміщення буде орендуватися і потребує ремонту. Орендна плата становить 100грн. * 12міс. = 1200 грн. за рік, а ремонт приміщення обійдеться в 1000 грн. Передбачається, що відсоток простою Інтернет-клубу буде складати не більше 35% в середньому, за рахунок мало чисельного відвідування в ранішній та денний час. А річний обсяг реалізації послуг становитиме 84240 годин 4.1.


Сировина й поставки Для відкриття нашого комп'ютерного клубу, як уже раніше було сказано, потрібно закупити обладнання (див. табл. 4.1): 15 комп'ютерів, принтер, сканер, модем, мережне обладнання, столи й стільці. Всі закупівлі ми будемо робити в м. Чернігів на фірмі K-Trade Ltd. У сервісне обслуговування цієї фірми входить безкоштовна доставка й установка обладнання, що для нас дуже зручно. При відновленні обладнання, ми будемо користуватися послугами


K-Trade Ltd тому що вони пропонують ряд знижок постійним клієнтам. Для забезпечення найвищої якості послуг будуть використані комп'ютери, конфігурація яких була запропонована вище. Таблиця 4.1 - Необхідне обладнання Найменування обладнання Купівля чи оренда Нове чи вживане Кількість, шт. Ціна, грн. Вартість, грн. Персональний комп'ютер Купівля Нове 15 4000 60000


Комп'ютерний стіл Купівля Нове 15 300 4500 Стілець Купівля Нове 30 150 4500 Модем Купівля Нове 1 450 450 Обладнання для створення мережі Купівля Нове - 1000 1000 Разом - - - - 70450 Після отримання стабільного прибутку, планується впровадити додаткові послуги по друку та ксерокопіюванню документів. Планова структура обладнання наведена в таблиці 4.2.


Таблиця 4.2 - Планова структура обладнання Найменування обладнання Роки 2006 2007 2008 Кількість одиниць Персональний комп'ютер 15 15 15 Комп'ютерний стіл 15 15 15 Стілець 30 30 30 Модем 1 1 1 Принтер (лазерний) - 1 1 Ксерокс - 1 1 Крім того, для надання послуги Інтернет цілодобово постійні витрати на оренду виділеного каналу зв'язку складатимуть 500 грн. щомісяця.


4.2 Амортизація Амортизація основних фондів - це процес перенесення вартості засобів праці на вартість продукції, що виготовляється з метою її повного відшкодування. Амортизаційні відрахування розраховують за певними нормами, передбаченими законодавством, які характеризують щорічний розмір відрахувань у відсотках до балансової вартості основних фондів. Користуючись даними таблиць виконаємо розрахунок амортизаційних відрахувань.


Таблиця 4.3 - Розрахунок амортизаційних відрахувань Складові основних фондів Вартість грн. Норма амортизації, % Сума амортизаційних відрахувань, грн. I II III IV За рік Персональний комп'ютер 60000 15 9000,00 7650,00 6502,50 5527,13 28679,63 Комп'ютерний стіл 4500 6 270,00 253,80 238,57 224,26 986,63


Стілець 4500 6 270,00 253,80 238,57 224,26 986,63 Модем 450 15 67,50 57,38 48,77 41,45 215,10 Обладнання для створення мережі 1000 6 60,00 56,40 53,02 49,84 219,25 Разом 70450 - 9667,50 8271,38 7081,43 6066,93 31087,23 4.3. Аналіз місця розташування підприємства Комп'ютерний клуб “FARAON” буде розташований у центрі міста, що дуже зручно для клієнтів. Для розміщення даного підприємства планується найняти підвальне приміщення,


це гарантує порівняно низьку орендну плату. Таке розміщення допоможе уникнути проблем із сусідами, не буде скарг на шум і велику кількість людей. Всі комплектуючі будуть закуповуватися на фірмі K-Trade у місті Чернігові, що не так далеко від м. Сосниця - 80 км, це говорить про швидкість доставки оргтехніки та обладнання.


4.4. Організаційна структура, керування підприємством і планування трудових ресурсів Оскільки наше підприємство тільки відкривається, то персонал буде підібраний по мінімуму. Надалі планується розширити виробництво й, відповідно кількість персоналу. Нинішня організаційна структура підприємства має такий вигляд (мал. 4.1). На першому етапі приватний підприємець самостійно буде виконувати обов'язки керівника, бухгалтера.


За якість роботи клубу буде відповідати адміністратор. Системний оператор буде відповідати за технічну сторону проекту. Витрати на заробітну плату становитимуть по 400 грн. адміністраторам та системним операторам, а відрахування у всі страхові фонди складатимуть 37,5% від визначеної суми зарплати, тобто становитимуть 600,00 грн. щомісяця. Отже, річний фонд заробітної плати складатиме 1600 грн. * 12 міс. = 19200 грн.


В подальшому, після отримання стабільного прибутку, планується створення робочого місця. У 2007 р. буде працювати оператор, який буде займатися ксерокопіюванням та друком документів. Його заробітна плата становитиме 300 грн. за місяць, при цьому відрахування у соціальні фонди складатимуть 112,5 грн. щомісяця. Малюнок 4.1 Схема організаційної структури й керування комп'ютерним клубом. 4.5. Здійснення проекту Діяльність Комп'ютерного клубу “FARAON” планується почати 1 травня 2006 року.


На початку року планується підготувати всі папери для відкриття, закупити обладнання, відремонтувати приміщення, підібрати персонал, підготувати рекламну компанію й т.п. Для створення і функціонування Комп'ютерного клубу “FARAON” встановимо такий графік виконання необхідних робіт (див. таблицю 4.4). Таблиця 4.4 - Етапи здійснення проекту Головні етапи Рік 2006 рік Сума, грн. Місяці 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1.


Реєстрація підприємства 2. Укладання договорів на придбання обладнання 69000 3. Укладання договору оренди 1200 4. Монтаж обладнання 5. Реклама 5400 6. Початок роботи Основні поточні витрати комп'ютерного клубу занесемо в таблицю 4.5. Таблиця 4.5 -Поточні витрати на 2006 рік Стаття витрат Сума, грн. І Матеріальні витрати 1. Вартість оновлення програмного забезпечення та набору розважальних


ігор 3000 2. Електроенергія 700 ІІ Витрати на оплату праці 1. На оплату праці 19200 ІІІ Відрахування на соціальні заходи 1. У пенсійний фонд (32%) 6144 2. У фонд загальнообов'язкового соціального страхування на випадок втрати працездатності та у зв'язку з народженням і похованням (2,9%) 556,8 3. У фонд безробіття (1,9%) 364,8 4. У фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування від


нещасних випадків на виробництві та професійного захворювання (0,7%) 134,4 IV Інші витрати 1. На оренду приміщення 1200 2. На послуги зв'язку (оренда виділеного каналу зв'язку) 6000 3. На рекламу 5400 4. Бюджет знижок 17398,14 Разом 53954,14 5. Фінансовий план Комп'ютерний клуб “FARAON” буде створений приватним підприємцем, який буде працювати на єдиному податку. Ставка єдиного податку складатиме 10 %.


Правове забезпечення діяльності буде регулюватися ЗУ “Про підприємства в Україні” та ЗУ “Про підприємництво”, а також Указом Президента України від 03.07.1997р. № 727/98 “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності малого підприємництва” та іншими правовими актами. Стратегією даного підприємства є отримання стабільного прибутку, тому проаналізуємо прогнозний звіт


про прибутки і збитки, що наведений у таблиці 5.1. Таблиця 5.1 - Звіт про прибутки і збитки грн. Показник Роки 2006 2007 2008 Виручка від реалізації послуг 37665,00 37665,00 37665,00 37665,00 160000,00 170000,00 Витрати на надання послуг 13524,54 13524,54 13524,54 13524,54 60098,14 61098,14 В т. ч. Умовно-постійні 5999,54 5999,54 5999,54 5999,54 23998,14 23998,14


В т. ч. Оренда 300,00 300,00 300,00 300,00 1200,00 1200,00 Витрати на збут 1350,00 1350,00 1350,00 1350,00 5400,0 5400,0 Бюджет знижок 4349,54 4349,54 4349,54 4349,54 17398,14 17398,14 Умовно-змінні 7525,00 7525,00 7525,00 7525,00 36100,00 37100,00 В т. ч. Матеріальні витрати 750,00 750,00 750,00 750,00 4000,0 5000,0


Витрати на оплату праці 4800,00 4800,00 4800,00 4800,00 22800,00 22800,00 Відрахування на соціальні заходи 1800,00 1800,00 1800,00 1800,00 8550,00 8550,00 Електроенергія 175,00 175,00 175,00 175,00 750,00 750,00 Прибуток від операційної діяльності 24140,47 24140,47 24140,47 24140,47 99901,86 108901,86 Єдиний податок (10%) 2414,05 2414,05 2414,05 2414,05 9990,19 10890,19


Чистий прибуток 21726,42 21726,42 21726,42 21726,42 89911,67 98011,67 Таблиця 5.2 - Звіт про рух грошових коштів Стаття 2006 2007 2008 Надходження Видаток Надходження Видаток Надходження Видаток Прибуток (збиток) від звичайної діяльності до оподаткування 96561,86 99901,86 108901,86 Чистий рух коштів до надзвичайних подій 96561,86 99901,86 108901,86


Чистий рух коштів від операційної діяльності 96561,86 99901,86 108901,86 Єдиний податок 9656,2 9990,19 10890,19 Придбання: фінансових інвестицій необоротних активів 70450 5500 Чистий рух коштів від надзвичайних подій 70450 5500 Чистий рух коштів від інвестиційної діяльності 70450 5500 Надходження власного капіталу 80000,00 Чистий рух коштів до надзвичайних подій


Чистий рух коштів від фінансової діяльності Чистий рух коштів за звітний період 80000,00 94401,86 98011,67 Залишок коштів на початок року - Залишок коштів на кінець року 80000,00 94401,86 98011,67 Як бачимо із таблиці 5.2 підприємство має готівку для розрахунків, кількість якої з кожним роком збільшується. Це означає, що ніяких проблем по розрахункам у підприємства не повинно виникати. Проведемо також і аналіз беззбитковості виробництва, метою якого


є визначення точки рівноваги, в якій надходження від продаж дорівнюють витратам на продані послуги. В тому випадку, коли обсяг продаж (і відповідно обсяг виробництва) нижче цієї точки, то підприємство зазнає збитків, а в точці, де надходження дорівнюють видаткам, підприємство є беззбитковим. Точку беззбитковості розрахуємо за наступною формулою: ВОб = , Де ВОб - беззбитковий валовий оборот підприємства; - постійні витрати підприємства (включаючи


відсоток за кредит); - змінні сумарні витрати підприємства; О - валовий оборот підприємства за вирахуванням податку на додану вартість Отже, розрахуємо точку беззбитковості для даного підприємства: ВОб = грн. Як бачимо, якщо валовий оборот підприємства за вирахуванням ПДВ (тобто чистий доход) буде складати 29989,71 грн то підприємство буде покривати всі свої постійні


та змінні витрати і прибуток в цьому випадку дорівнюватиме нулю. Графічна інтерпретація аналізу точки беззбитковості представлена на малюнку 5.1. 6. Програма інвестування Для реалізації даного проекту необхідне залучення коштів у розмірі 80000 грн які будуть спрямовані на організацію роботи клубу та надання послуг населенню. Для здійснення проекту будуть задіяні власні кошти у повному обсязі.


Даний проект є дуже перспективним, але, як і будь-який проект має певний ризик. Залучення власних коштів без участі партнера підвищує ймовірність ризику. Протягом першого року майже весь чистий прибуток підприємства передбачається направити на розвиток виробничих потужностей і поповнення оборотних коштів. 7. Охорона навколишнього середовища Предметом і метою діяльності


Комп'ютерного клубу “FARAON” в основному є надання послуг Інтернету та розважальних комп'ютерних ігор. Технологічний процес являє собою надання послуг за допомогою комп'ютерів та комп'ютерного обладнання, яке буде закуплене у постачальника. Оскільки в даній галузі всі комплектуючі виготовляються без використання екологічно шкідливих систем, то можна вважати, що Комп'ютерний клуб “FARAON” є екологічно чистим підприємством.


Єдиним фактором, що негативно впливає на споживача та на навколишнє середовище, є незначне випромінювання радіації моніторами. Проте це не залежить безпосередньо від діяльності нашого клубу. Про це обов'язково буде повідомлятися нашим клієнтам. Також можна сказати, що у користувачів при надмірному перебуванні за комп'ютером можуть боліти очі, а деякі медики стверджують, що при постійному перебуванні за комп'ютером людина починає втрачати зір.


Для мінімізації такого шкідливого впливу в нашому Комп'ютерному клубі будуть використовуватись найсучасніші рідкокристалічні монітори Samsung 730 BF, які зроблені за найсучаснішими технологіями, мають захисний екран та дозволяють використовувати високу частоту (що зменшує навантаження на очі). 8. Оцінка ризиків і страхування Специфіка бізнесу Комп'ютерного клубу полягає в тому, що майже не має значних


ризиків. Це пов'язане, в першу чергу, з тим, що його діяльність базується на використанні комп'ютерів та комп'ютерного обладнання, яке відзначається високою надійністю, тобто ймовірність збоїв його дуже мала. А це означає, що своєчасні профілактичні заходи і відповідний догляд за таким обладнанням забезпечить майже 100-відсоткову працездатність протягом гарантійного терміну використання. Проте є деякі ризики, які не пов'язані з вищесказаним, але можуть завдати значної


шкоди діяльності Комп'ютерного клубу. Найважливішими з них є: · інфляція та несприятлива кон'юнктура ринку; · підвищення закупівельних цін, тарифів, ставок податку; · зниження попиту; · ризик можливого захворювання чи смерті керівника, працівника, від інтелектуальної чи іншої кваліфікованої діяльності якого залежить успішне функціонування даного Комп'ютерного клубу; · недбалість працівників; · пожежа та


інші форс-мажорні ризики. Перші два ризики призведуть до підвищення цін і на надані послуги в Комп'ютерному клубі. Проте для даної галузі наше підприємство вважається досить великим, тому це дасть змогу знижувати постійні витрати, а отже, і зберігати ціни на оптимальному рівні. Ризик зниження попиту має невелику ймовірність, адже в сучасних умовах Інтернет - це вже просто необхідність для кожного пересічного громадянина.


Крім того, з часу існування подібних закладів зберігається тенденція стрімкого росту на такий вид послуг. Останні три ризики легко можна застрахувати в будь-якій страховій компанії, тому від їх негативної дії можна легко позбавитися і в такому випадку особливого значення вони не матимуть для діяльності Комп'ютерного клубу “FARAON”. 9. Показники ефективності проекту Таблиця 9.1 - Показники ефективності проекту Показник


Розрахункова формула Отримане значення 1. Валовий прибуток Пр= Доход - Витрати Пр= 150660-54098,14=96561,86 грн. 2. Ефективність капітальних вкладень Ек = Ек = 135,4% 3. Рентабельність виробництва Урв = Урв = 64,1% 4. Рентабельність продукції Урп = Урп = 178,5% Як бачимо розрахунки вказують на значну прибутковість як продукції, так


і виробництва, хоча підприємство працює лише рік. Таблиця 6.2 - Прогноз показників ефективності проекту на 2006-2008 р.р. Показник Роки 2006 2007 2008 1. Валовий прибуток 150660-54098,14=96561,86 грн. 160000-60098,14=99901,86 170000-61098,14=108901,86 2. Рентабельність виробництва 64,1% 62,4% 64,06% 3. Рентабельність продукції 178,5% 166,2% 178,2%


Висновок Бізнес-план є найважливішим інструментом планування підприємницької діяльності. В даному бізнес-плані розглядаються різні умови, фактори необхідні для подальшого відкриття Комп'ютерного клубу. У результаті проведених досліджень точно визначені склад, технічні характеристики, зовнішній вигляд та інші особливості даного проекту. Їхній докладний опис представлений у розділі “Стратегія маркетингу”.


У цьому розділі також обґрунтовані попит на даний продукт та його конкурентноздатність. Список літератури: 1. Бізнес-план підприємства. Методичні вказівки до курсової роботи з дисципліни “Основи бізнесу” для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання / Укл.: Сич Є.М Гавриленко Н.І Бутько Ю.В Чернігів: ЧТІ - 1998 53с Рос. мовою. 2. Ковелло Дж. А Хейзелгрен Б.


Дж. Бизнес-планы: Полное справочное руководство М.: БИНОМ, 1997 352с. 3. Котлер Ф. Основы маркетинга. Пер с англ М.: Прогресс 1990 736с. 4. Покропивний С.Ф. Бізнес-план К.: КНЕУ, 1996 208с. 5. Сборник бизнес-планов М.: Финансы и статистика, 1997 336с. 6. Ясинський В.


В. Бізнес-планування К.: Каравела, 2004 233с.



Не сдавайте скачаную работу преподавателю!
Данный реферат Вы можете использовать для подготовки курсовых проектов.

Поделись с друзьями, за репост + 100 мильонов к студенческой карме :

Пишем реферат самостоятельно:
! Как писать рефераты
Практические рекомендации по написанию студенческих рефератов.
! План реферата Краткий список разделов, отражающий структура и порядок работы над будующим рефератом.
! Введение реферата Вводная часть работы, в которой отражается цель и обозначается список задач.
! Заключение реферата В заключении подводятся итоги, описывается была ли достигнута поставленная цель, каковы результаты.
! Оформление рефератов Методические рекомендации по грамотному оформлению работы по ГОСТ.

Читайте также:
Виды рефератов Какими бывают рефераты по своему назначению и структуре.

Сейчас смотрят :

Реферат Создание интернет-магазина 2
Реферат Окисно-відновні реакції, їхнє значення. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники
Реферат Время грандиозного строительства Кремля (II половина XV-начало XVI века)
Реферат Французская готика
Реферат Русская классика и современность на уроке литературы
Реферат Порядок таможенного оформления товаров, перевозимых с применением книжки МДП
Реферат Разработка мероприятий по стимулированию сбыта продукции и услуг кафе "Рантье"
Реферат Транспортная система Дальнего Востока России перспективы интеграции в мировую транспортную сеть
Реферат Диалектика. Принципы и законы
Реферат Кодекс РФ и РСФСР об административных правонарушениях - Ответственность военнослужащих.
Реферат Аншакова Евгения Михайловна, учитель географии Iкатегории с. Болдырево 2008год Аннотация Предложенная модель урок
Реферат Разработка программы- тренажера Управление электросетями
Реферат Instrumentation And Circuits Laboratory Essay Research Paper
Реферат ПОЛИТОЛОГИЯ. Западная и Восточная традиции
Реферат Человек в искусстве Возрождения изобразительное искусство и литера