Реферат по предмету "Информатика, программирование"


Розробка дизайну та друкування оригінал-макету брошюри спеціальності "Монтаж і експлуатація гідроенергетичних установок"

Реферат
ПЗ: 34 с., 6джерел.
Тема курсовоїроботи: Розробка дизайнута друкування оригінал-макету брошюри спеціальності „Монтаж і експлуатаціягідроенергетичних установок".
Мета:Закріплення та поглиблення знань, одержаних при вивченні курсу «Дизайндрукованої продукції», а також набуття навичок самостійно вирішуватиконкретні інженерні питання, вміння користуватися спеціальною літературою.
В ході роботибув опрацьований та розроблений двохсторонній оригінал-макет буклету талистівки в кольоровому варіанті.
Для розробкиоригінал-макета календарю були використані програми – MicrosoftWord, AdobeInDesing, Adobe PhotoshopCS3.Буклет створений з матеріалів, що були видані, та з матеріалів, які булиздобуті в ході роботи. Для набору тексту для листівки та складанняпояснювальної записки використана програма – MicrosoftWord, матеріал використанийз літературних джерел, а також з мережі Internet.
Курсова роботавиконана на українській мові.
БРОШЮРА, ПЛАКАТ, ОРИГІНАЛ-МАКЕТ, ТЕКСТ, ШРИФТ, ГРАФІКА, РЕПРОЦЕНТР, ДИСКИ, ГАРНІТУРА,ДРУК.

Перелік умовних позначень, одиниць, скорочень, термінів
авт. –авторський;
вид.- во –видавництво;
друк. –друкований;
кн. – книжковий;
літ.-ра –література;
ор.-м. –оригінал-макет;
кг. – кегль;
п. – пункт;
лін. – лінійка;
ПК –персональний комп’ютер;
полігр. –поліграфічний;
екз. –екземпляр;
dpi– dots perinch;
lpi– lines per inch;
CD – компакт-диск;
Мб – мегабайт;
HP– Hewlett Packard.
Вступ
Основною метоюкурсової роботи є розробка календарю. Перед початком будь-якої творчої роботинеобхідно визначити точні розміри і вихідні дані роздільної здатності. Такідані були задані: розмір – А3 та роздільна здатність 600dpi,в нашому випадку монохромний оригінал-макет створений відразу за розмірами іроздільною здатністю, необхідними для виводу на друк.
Дизайн— це творчий метод, процес і результат художньо-технічного проектуванняпромислових виробів, їх комплексів і систем, орієнтований на досягненнянайбільш повної відповідності створюваних об'єктів і середовища загалом іпотреб людини, як утилітарних так і естетичних.
Дизайн(англ. design) — задум, план, ціль, намір, творчий задум, проект і креслення,розрахунок, конструкція, ескіз, малюнок, узор, композиція, мистецтвокомпозиції, витвір мистецтва.
Дизайн— специфічний ряд проектної діяльності, що об'єднує художньо-предметне мистецтвоі науково обґрунтовану інженерну практику у сфері індустріального виробництва.
Метою дизайнуможе виступати вирішення проблем проектування від найменшого елементуконструкції до глобальних великих і навіть утопічних ідей. У зв'язку із різкимзростанням населення планети, ще однією метою дизайну стає соціальнапривабливість. Тобто дизайн стає інструментом комунікації між людиною таоб'єктом дизайну. Мета ж дизайну має значущість лише для дизайнерів яккерівників проектування.
Отже, об'єктдизайну— річ, що модифікується завдяки дизайну у напрямку вирішення проблемпроектування або соціальної привабливості. Так, під час автотюнингу об'єктомдизайну є авто, яке може видозмінюватися як у бік кращих технічниххарактеристик, так і у бік кращого «сучаснішого» вигляду.

1.Технологічна частина
1.1 Розробкатехнічної характеристики видання, що проектується
Брошура —категорія друкарської продукції, яка не визначається конкретним виглядом, алемає загальну характеристику, многополосность (друкарська смуга — сторінка зрозміщеною на ній інформацією, ліфлет з 1 згином є 4 смуговим виданням). Брошюризазвичай виготовляють на папері з аркуша формату А4 або А5,з 1 або 2 згинами. Брошюране включає таку друкарську продукцію як: листівка, візитка, газета.
Плакат — виглядагітаційно-політичної або інформаційної літератури, аркуш паперу з текстом іінколи з ілюстраціями. Плакати застосовуються в революційній діяльності,політичних кампаніях, під час військових дій. Плакати підкладаються,передаються з рук в руки, навіть розкидаються з літаків.
У кінофільмахпро революціонерів герої часто розкидають листівки спраглому натовпу, поки їхне скрутять жандарми. Листівки застосовувалися з давніх часів, на початку якзасіб поширення інформації, зазвичай політичній або іншій суспільно-значимій:релігійною, військовою і ін. Застосовувалися свого часу для поширення офіційнихурядових розпоряджень.
З розвиткомтехнологій друку, ЗМІ і рекламній галузі, стало переважати рекламна функціялистівки. У сучасній поліграфії і рекламі, під плакатом розуміють аркуш,зазвичай з однобічним розташуванням повідомлення, формату А4 (210х297 мм).Близькі родичі плакату — брошюра (двостороння листівка складена для зручності в1-2-3 рази), флаєр (маленький плакат), наклейка (плакат, що самоклеящаяся,совр. «стікер») і ін… Плакати є широко використовуваним рекламнимматеріалом.
У рекламірозрізняють плакат, як рекламний засіб і методи і способи її поширення:роздають на вулиці, розсилають поштою, поширюють через спеціальні роздавальністійки.
Розробка дизайнута друкування оригінал-макету брошуриспеціальності «Монтаж іексплуатація гідроенергетичних установок».
Розмір брошури –65ммx 90мм,формат видання – А5.
Розробкаоригінал-макету – готовий календар у цифровій формі на CD,відповідні паперові варіанти.
Графічніелементи брошюри – присутні. Кількість ілюстрацій в брошюрiскладає 7 штуки. Зображення у форматі TIFF.
Шрифт – TimesNew RomanCyr.,ARIAL
Роздільназдатність – 300 dpi.
Кольори – CMYK:C – голубий, M– пурпуровий, Y – жовтий, K– чорний.
Спосіб друку –офсетний.
Розробка дизайнута друкування оригінал-макету плакату .
Розмір плакату –210ммх 400мм, форматвидання – А3.
Розробкаоригінал-макету – готовий плакат у цифровій формі на CD,відповідні паперові варіанти.
Графічніелементи плакату – присутні. Кількість ілюстрацій в листівкіскладає8 штуки. Зображення у форматі TIFF.
Шрифт – TimesNew RomanCyr..
Роздільназдатність – 300 dpi.
Кольори – CMYK:C – голубий, M– пурпуровий, Y – жовтий, K– чорний.
Спосіб друку –офсетний.

1.2 Вибіріобґрунтування основних технологічних рішень,устаткування,матеріалів
Для виконаннякурсової роботи були використані такі устаткування і матеріали:
1.Комп’ютерAMD Athlon(tm)XP1700+.Цей комп’ютер найбільш підходить по усім параметрам для виготовлення різнихдрукарських виробів.
2.Монітор(дисплей) комп'ютера IBM PC,призначенийдля виводу на экран текстовоїіграфічноїінформації.Монітор- це стандартний пристрій виведення, призначений для візуального відображеннятекстових та графічних даних.
Монітор TFT17` PHILIPS170S6FBвикористовуєтьсядля рішення професійних задач. В ньому вмонтовано абсолютно плоский екран. Цеймонітор ідеально підходить для роботи з графікою та роботи з корекціїілюстрацій.
3.ПринтерHP Photosmart Express. В струменевих принтерах зображення формуєтьсямікроскопічними краплями спеціальних чорнил, вилітаючих на папір через маленькідірочки. В якості елементів, які виштовхують чорнила, використовуютьсяп’єзокристали. В основі їх роботи полягає ефект розширення під дією електричногоструму.
4.СканерHP Photosmart Express. Цей пристрій передбачений для введення графічноїінформації. Відсканований кольоровий оригінал засвітлюється білим світлом, авідбите світло потрапляє на ПЗС-матрицю через систему спеціальних фільтрів, якірозкладають його на три компоненти: червоний, зелений, блакитний, кожний ізяких розпізнається своїм набором фотоелементів.
Накопичувачна жорсткому диску (вінчестер),призначенийдля постійного зберіганняінформації,якавикористовувалась при роботізкомп'ютером:програмопераційноїсистеми,часто використовуваних пакетівпрограм.
5.CD-диски.Принципроботидисковода нагадує принцип роботизвичайнихдисководівдля гнучких дисків.Поверхняоптичногодиска (CD-ROM) переміщаєтьсявідноснолазерноїголовки з постійноюлінійноюшвидкістю,а кутова швидкістьміняєтьсязалежновідрадіальногоположенняголовки. Промінь лазера прямуєна доріжку, фокусуючисьпри цьому за допомогоюкотушки.Проміньпроникаєкрізьзахиснийшар пластика і потрапляєна шар алюмінію, щовідображає,на поверхні диска. При попаданнійогона виступ, вінвідображаєтьсяна детектор і проходить черезпризму, що відхиляєйогона світлочутливий діод.Якщопроміньпотрапляєв ямку, вінрозсіюєтьсяілишемала частина випромінюваннявідображаєтьсяназад і доходить до світлочутливогодіода.На діоді світловіімпульсиперетворятьсяв електричні, яскравевипромінюванняперетворитьсяв нулі, слабке– в одиниці. Таким чином ямки сприймаютьсядисководом як логічнінулі,а гладка поверхня як логічніодиниці.
6.Клавіатура- основний пристрійвведенняінформаціїв комп'ютер. У технічномуаспектіцейпристрійєсукупністюмеханічнихдатчиків,щосприймаютьтискна клавіші, замикаючихтим абоіншимспособом певнийелектричнийланцюг.
7.Мишієкоординаторнимипристроямивведенняінформаціїв комп'ютер. Зрозумілоповністюзамінитиклавіатурувони не можуть. В основномуцей пристрій має дві — три кнопкикерування. Використовується длястворення та переміщення елементів.
1.3 Вибір іобгрунтування матеріалів, що використовуються
В ході виконаннякурсового проекту використовувались такі матеріали як диски CD-R/RW,DVD-R/RW, Flash-Memory,папір.
Компакт-диск(розм. кружальце, розм. диск, англ. compactdisc)або КД (англ. CD) — переносний оптичнийдиск для збереження цифрової інформації, діаметром 12 см (стандарт) або 6-8 см(міні-CD), використовується для запису значних обсягів інформації — аудіо-,відеопродукції, даних тощо.
DVD(ді-ві-ді́, англ. Digital VersatileDisc—цифровий чи багатоцільовий диск англ. DigitalVideoDisk—цифровий відеодиск)— носій інформації у вигляді диска, зовні схожий з компакт-диском,однак має можливість зберігати більше інформації за рахунок використання лазераз меншою довжиною хвилі, ніж для звичайних компакт-дисків.
DVD як носіїбувають чотирьох типів:
-       DVD-ROM— штамповані на заводі диски;
-       DVD+R/RW— диски одноразового (R—Recordable) і багаторазового (RW— ReWritable) запису;
-       DVD-R/RW— диски одноразового (R—Recordable) і багаторазового (RW— ReWritable) запису;
-       DVD-RAM— диски багаторазового запису здовільним доступом (RAM— Random Access Memory).
Основнимихарактеристиками CD-ROM є:
-       швидкістьпередачі даних — вимірюється в кратних долях швидкості програвача аудіокомпакт-дисків (150 Кбайт/сек) і характеризує максимальну швидкість з якоюнакопичувач пересилає дані в оперативну пам'ять комп'ютера, наприклад,2-швидкісний CD-ROM (2x CD-ROM) буде зчитувати дані зі швидкістю 300Кбайт/сек., 50-швидкісний (50x) — 7500 Кбайт/сек.;
-       часдоступу — час, потрібний для пошуку інформації на диску, вимірюється умілісекундах.
Основний недолікстандартних CD-ROM — неможливість записування даних, але існують пристроїоднократного записування CD-R та багаторазового записування CD-RW.
Матеріали для друку.
Основним матеріалом, наякому відбувається друкування, є папір для друку. Папір представляє собоютонкий шар дрібних рослинних волокон, що переплетені між собою. У папір такожвводять, так звані, наповнювачі — тонкі подрібнені мінеральні речовини.Наповнювачі вводять для підвищення властивості паперу: білизни, щільності,гладкості і т. д. Для підвищення вологостійкості паперу у його масу додаютьклейку речовину. Для отримання більшої гладкості папір піддають каландруванню (тобто вигладжуванню за допомогою циліндрів під великим тиском ). Папір длядруку ділять на декілька видів, що позначені відповідними номерами. Папір №1найбільш міцний та білий, на ньому друкують видання, що призначені для довгогостроку використання (енциклопедії, збірники поезій і т. д.), на папері №2 — значну кількість підручників та інших видань порівняно обмеженого строкувикористання (вибілений на половину), папір №3 — переважно видання невеликогооб'єму, що призначені для короткого терміну використання, наприклад, відомчіінструкції).
По гладкості папіррозрізняють матовий, крейдяний, каландрований. Чим гладкіший папір, тим, якправило, можна краще віддрукувати на ньому ілюстрації. Тому книжки зілюстраціями, особливо відтінковими, видавництва друкують на крейдяному папері.Вибір необхідного паперу для друку здійснюється в залежності від виду іхарактеру друкованої продукції.
Для всіх існуючих видівдруку ( високий, глибокий, офсетний ) випускаються різні сорти паперу,відповідно до їх особливостей. Для високогодруку — типографський, для офсетного — офсетний, для глибокого — папір дляглибокого друку. Фарби для офсетного та високого способу близькі за своїмивластивостями. Кожному кольору фарби присвоюється відповідний номер. Найбільшшироке розповсюдження мають чорні фарби. Для цього кольору застосовуютьсярізноманітні сорти сажі.
Для виготовленнякольорових фарб застосовують різноманітні мінеральні та органічні пігменти.Фарби для глибокого друку містять у собі плівкоутворювач, розріджувач тапігмент.

1.4 Основніправила розробки технологічного процесу за операціями
Основні етапитехнологічного процесу виготовлення друкованої продукції (додрукарськапідготовка, друк, післядрукарська обробка).Виробництво друкованої продукції вбільшості випадків складається з трьох або чотирьох роздільних, алевзаємозалежних процесів:
-       обробка текстової й образотворчоїінформації – оригіналів, що підлягають поліграфічному відтворенню. У результатівиконання цього процесу одержують негативи або діапозитиви на прозорій плівці,що містять інформацію друкарських форм;
-       виготовлення з негативів абодіапозитивів комплекту друкарських форм, необхідних для розмноження інформації;
-       друкування тиражу – одержання здрукарських форм певної кількості ідентичних видрукуваних аркушів, зошитів іт.ін. (власне розмноження інформації);
-       виконання брошурувальних абоброшурувально-палітурних робіт, оздоблювальних процесів.
На цій стадіїпродукція набуває зручний для використання інформації вид. Перші два процесичасто називають додрукарськими процесами, третій і четвертий можуть бутиоб’єднані і виконуватися як єдиний процес на спеціалізованому друкарськомуустаткуванні. В останні роки з розвитком обчислювальної техніки з’явиласяможливість об’єднати в єдиний технологічний цикл усі чотири процеси. Сучасніцифрові друкарські машини і комплекси дозволяють в автоматичному режимівиконувати всі операції, починаючи з обробки оригіналу і закінчуючи готовоюпродукцією. До додрукарських процесів включають операції, спрямовані на обробкуавторських або видавничих оригіналів з метою одержання в кінцевому результатідрукарської форми. Ці процеси є принципово однаковими як для великої, так і длямалої поліграфії, але залежно від виду оригіналів, обраної схеми процесуобробки, вимог до якості результатів та ін. вони можуть бути більш чи меншрозвиненими та ускладненими. Для сучасної поліграфії характерним є використанняу до друкарських процесах комп’ютерних технологій.
На цьому іпобудована схема додрукарських процесів. Одним з основних етапів додрукарськоїпідготовки видання є створення макета. Процес створення макета у свою чергускладається з взаємозалежних етапів:
-       макетування (начерк макета, вибірформату й орієнтації сторінки, задання полів, розробка модульної сітки, підборуелементів дизайну);
-       підготовка тексту (підбор основноготексту, заголовків, таблиць);
-       підготовка ілюстрацій (скануванняграфічних зображень, редагування розмірів, яскравості, контрастності,кольоровості, усунення муару й інших дефектів, вибір формату);
-       вибір шрифтів (гарнітури, кегля,накреслення);
-       верстка видання (визначення довжинирядка, ширини стовпчика, способів вирівнювання, формування переносів, завданняміжлітерних, міжслівних і міжрядкових інтервалів);
-       друк оригінал-макету (вибір принтера іпараметрів друку, спуск шпальт, калібрування принтера).
Передздійсненням тиражного друкування необхідно перевірити якість проведенихперетворень інформації шляхом синтезу кольорової репродукції методом пробногодруку.
1.4.1 Основніпринципи дизайну у видавництві
Основні принципидизайну:
1. Доречність — елементи дизайну необхідно вдало застосовувати разом або взагалі незастосовувати. Необхідно переконатися що оформлення документа сприяють передачіінформації яку він містить. Необхідно врівноважувати темні тони достатньоюкількістю вільного простору. Необхідно підбирати тип шрифту у відповідності зшириною колонок, правильно розподіляти пріоритети між інформаційними          блоками.
2. Пропорції. Розмірграфічних елементів необхідно визначати відповідно до їх відносної значимостіта взаємним розташуванням. Великий розмір шрифту для заголовка визначає йогозначимість і відділяє його від сусідніх текстових блоків ілюстрації та іншихелементів. Якщо великий заголовок буде розташований близько до тексту то вінможе викликати осушення скупченості й насилля. Тому великий заголовок необхідновідокремлювати від тексту великими відбиття. Маленький заголовок без відбиттяможе загубитися на тлі основного тексту. Необхідно правильно підбирати товщинупідкреслюючих ліній.
3. Напрямок — ефективний графічний дизайн повинен вести читача по публікації, переводитипогляд від одного об'єкта до іншого зліва направо і зверху вниз.
4. Едінство стилю — стилістична цілісність створюється однаковістю оформлення. Єдність стилютримається на деталях. І воно накладає певні обмеження на вибір гарнітур ірозміру шрифтів, а також колірних рішень. Всі елементи в композиції повиннібути взаємопов'язані, вони повинні так взаємодіяти один з одним, щоб композиціявиглядала єдиним гармонійним цілим. Всі частини композиції повинні бутисупідрядні один одному.
5. Контраст — цеголовний і найпотужніший засіб для залучення уваги глядача, надає публікаціїживопис. Контраст досягається поєднанням світлих і темних областей документа.
6. Гармонія. Симетрія,пропорції, ритм, контраст, цілісність, рівновагу — всі ці категорії утворюютьгармонію. Гармонія здійснює зв'язок між усіма елементами вашої роботи, примирюєформу і зміст, предмет і простір, зводячи все воєдино.
Гармонія — це естетичнакатегорія і її не можна зводити лише до понять пропорції, симетрії та іншим.Гармонія включає в себе особистісне, ваше ставлення до своєї роботи. Якщо вамнеприємно те, що ви створюєте — це так чи інакше відбитися в тому, що вистворюєте. Гармонія і єдність відіграють досить важливу роль, дизайнер повиненвміти збалансувати візуальну інформацію у своїй композиції. Все розмаїттяелементів повинно бути приведене до нікому єдності.
7. Цілісний образ.Зміни, пов'язані за змістом і функціям елементи необхідно об'єднувати в групи.Наприклад можна об'єднувати назва компанії, логотип, адресу та телефон; кількапов'язаних між собою малюнків. угруповання елементів і деталей відбуваєтьсяпослідовне сприйняття частин цілого, і в той же час всі елементи нашої композиціїми сприймаємо, як щось єдине ціле, а не дробове.
8.Сдержаность. завданнядизайнера полягає в тому щоб створити єдиний образ з окремих частин при цьомуне повинна бути зайвих деталей. Всі елементи повинні бути гармонійно пов'язаніміж собою. Під стриманістю розуміється обмеження дизайнера у використанніінструментальних засобів та ефектів різних програм, а також колірних рішень.
9. Рівновага. Кажучипро рівновагу, не мається на увазі не лише чітко збудовану симетричнукомпозицію, немає, рівновага – це умова стійкості зорової композиції, це стан,коли всі елементи збалансовані між собою.
Симетрія.
Це лише найбільшочевидний і простий спосіб досягти в композиції рівноваги. Симетрія передбачаєсобою якийсь певний порядок, математичну закономірність розташування елементіввідносно один одного і в просторі. Симетріязустрічається не лише в об'єктах, створених людиною, ми часто-густо зустрічаємосиметрію в природі, саме звідти спочатку брав прикладчоловік, створюючи якіабо об'єкти і предмети, саме тому древні вважали симетрію умовою краси ігармонії. Симетрію можнавибудовувати довкола крапки (радіальна), довкола однієї осі, довкола декількохосей.
Асиметрія – це повнепорушення симетрії, це коли елементи, що повторюються, відсутні або розташованітак, що їх не можна поєднати шляхом зрушення або повороту.

1.4.2 Основироботи з текстом
Текст — цевитвір мовленнєвого процесу, що відзначається завершеністю, об'єктивований увигляді письмового документа, літературно опрацьований відповідно до типудокумента, витвір, який складається із заголовка і ряду особливих одиниць(надфрізних єдностей), об'єднаних різними типами лексичного, граматичного,логічного, стилістичного зв'язку, і має певну цілеспрямованість і прагматичнувизначеність
Найістотнішимитекстовими ознаками є :
1) цілісність;
2) зв'язність;
3) структурнаорганізованість;
4) завершеність.
Текстобробляємо керуючись основними правилами набору:
-       Нормальний розмір пропуску між словамипід час набору рівний одному символу.
-       У наборі не повинно бути коридорів,тобто поєднання пропусків між словами по вертикалі (або лінії, похилої) в трьохі більше суміжних рядках.
-       Абзацні відступи повинні бути однаковимиу всьому тексті.
-       Останній рядок абзацу повинен бутидовшим за абзацний виступ не менше, ніж в 1,5 разу.
-       Якщо набір виконується без абзацноговиступу, то останній рядок повинен бути неповним.
-       Довжина рядка повинна бути не більше60-65 символів.
-       На сторінці повинне бути 30 — 40 рядків.
-       Нижня межа тексту на попередній сторінціповинна бути нижче, ніж початок тексту на наступній або не менше 5 рядків.
-       Остання сторінка глави (якщо главипочинаються з нової сторінки) повинна виглядати заповненою хоч би наполовину.
-       Правила переносу:
-       Не допускаються переноси, якіспотворюють сенс слова.
-       Не можна розривати перенесенням такіскорочення, як і т.ін., і т.п. та подібні до них.
-       Не можна розривати перенесенням цифри,які складають одне число. При необхідності можна розривати числа, сполученізнаком тире, але тире залишається в попередньому рядку: 1985-1990, Х-ХІ ст.
-       Не бажано відокремлювати ініціали відпрізвищ.
-       Не бажано відокремлювати скорочені словавід імен і прізвищ:
-       проф. Петренко, т. Іванов.
-       Не можна відокремлювати цифру з дужкоюабо крапкою від наступного слова.
-       Не бажано відокремлювати цифри віднаступних скорочених слів і назв одиниць вимірювання.
-       Не можна відокремлювати для перенесеннязнакові позначення від наступних або попередніх цифр: 50%, $10, №25.
-       Не бажано, щоб знаки перенесення булибільш, ніж в двох суміжних рядках.
-       Не можна, щоб між знаком переносу ічастиною слова був пропуск.
-       Не можна, щоб знаком переносу починавсярядок.
-       Не можна переносити розділові знаки.
-       Правила для знаків та цифр:
-       Не можна, щоб між розділовими знаками,окрім тире, і словом був пропуск.
-       Три крапки перед словом не можнавідокремлювати пропуском.
-       Тире між цифрами не можна відокремлюватипропусками: 20-30.
-       Тире між словами відділяється пропуском.У комбінаціях типу, — або — пропуск відсутній.
-       У прямій мові тире справа відділяєтьсяпропуском.
-       Не можна розривати перенесенням такіскорочення, як і т.ін., і т.п. та подібні до них.
-       Не можна розривати перенесенням цифри,які складають одне число. При необхідності можна розривати числа, сполученізнаком тире, але тире залишається в попередньому рядку: 1985-1990, Х-ХІ ст.
-       Не бажано відокремлювати ініціали відпрізвищ.
-       Не бажано відокремлювати скорочені словавід імен і прізвищ: проф.Петренко, т. Іванов.
-       Не можна відокремлювати цифру з дужкоюабо крапкою від наступного слова.
-       Не бажано відокремлювати цифри віднаступних скорочених слів і назв одиниць вимірювання.
-       Не можна відокремлювати для перенесеннязнакові позначення від наступних або попередніх цифр: 50%, $10, №25.
-       Не бажано, щоб знаки перенесення булибільш, ніж в двох суміжних рядках.
-       Не можна, щоб між знаком переносу ічастиною слова був пропуск.
-       Не можна, щоб знаком переносу починавсярядок.
-       Не можна переносити розділові знаки.
-       Правила для знаків та цифр:
-       Не можна, щоб між розділовими знаками,окрім тире, і словом був пропуск.
-       Три крапки перед словом не можнавідокремлювати пропуском.
-       Тире між цифрами не можна відокремлюватипропусками: 20-30.
-       Тире між словами відділяється пропуском.У комбінаціях типу, — або — пропуск відсутній.
-       У прямій мові тире справа відділяєтьсяпропуском.
-       Дефіс не повинен відділятися пропусками.
-       Лапки не можна відокремлювати пропускамивід слів.
-       Лапки набираються тим же шрифтом, що ітекст.
-       Між знаком номера і параграфа і цифрамиобов'язковий пропуск: №10.
-       Знаки градусів, відсотків, хвилин,секунд не можна відокремлювати пропуском від цифри: 6%. Скорочення, що йдуть зазнаком градуса, відділяються пропуском: 20°С. Два знаки номера або параграфапишуться разом: №№, §§.
-       Між цифрами, які позначають різніодиниці – сотні і тисячі, тисячі і мільйони робиться пропуск: 4655210.Позначення номера і дробу потрібно набирати без пропуску: №125, 3.456.
-       Знаки + і — не відбиваються від цифри:+10.
Введення тексту.
Текст в документможна ввести або вручну, або імпортувати з файлу текстового процесора. Убагатьох проектах використовується як перший, так і другий спосіб додаваннятексту. Звичайно короткі елементи, на зразок заголовків, колонтитулів, вказівкиавторських прав, вводяться вручну. Довші текстові фрагменти – колонки газет,глави книг, статті – оформляються в текстовому редакторі (наприклад, в MicrosoftWord), де процес створення і редагування істотно зручніший і ефективніший.
У MicrosoftWord виконується тільки введення тексту і його редагування. У програмімакетування завданням є форматування і позиціонування тексту.
Введення текстув текстовому процесорі легше для очей і для голови, тому що ця програмарозроблювалась спеціально для ефективного виконання даного завдання.
Досягаєтьсявелика гнучкість на кінцевих етапах роботи. Після створення текстового файлу,його можна відформатувати в програмах QuarkХРress,PageMaker або в інший програмі, що розуміє даний тип файлів. Файли MicrosoftWord є найбільш прийнятним текстовим форматом.
Інструментиредагування Word– перевірка орфографії і граматики, тезаурус і словарі. Word незамінний, якщотекст потрібно зберегти в різних форматах текстових файлів, наприклад RTF,ASCII або WordPerfect. Word може виконувати збереження в 16 різних текстовихформатах, тоді як QuarkХРress– тільки у 13, PageMaker – в 9, а InDesign – в 4.
1.4.3 Основироботи з графікою
Розрізняють такі види комп’ютерної графіки: растрова, векторна,фрактальна.
Для растрової графіки використовуються програми AdobePhotoshop, Corel PHOTO-PAINT. Растрові зображення абсолютно протилежнівекторній графіці. Замість того щоб визначати математичні параметри окремоїобласті, як це реалізовано у векторних зображеннях, растрові малюнкискладаються з мільйонів маленьких квадратиків – пікселів. В світі графічнихдодатків для редагування растрових малюнків частіше використовується програмаAdobe Photoshop.
Засоби створення зображень: ряд графічних редакторів Paint,Matisse, Adobe Illustrator. Вони орієнтовані на процес малювання. У нихзроблений акцент на використання інструментів малювання, наприклад, простийредактор Paint.
Засоби каталогізації зображень: ці програми дозволяютьпроглядати графічні файли різних форматів, створювати на жорсткому диску зручніальбоми, документувати, коментувати ілюстрації: ACDSee, PolyView, ImagingQRW386 – для DOS.
Програми, подібні Illustrator, Corel DRAW, FreеHand,призначені для редагування векторної графіки. Це означає, що інформація прозображення представлена математично, промасшабована і підготовлена довідображення у високому дозволі. Цей тип зображень має цілий ряд переваг.
Векторна графіка основана на кривих Без’є.
Векторні зображення масштабуються до будь-якого рівня безвтрати даних, якості. Це робить їх стандартом створення малюнків, наприкладлоготипів.
Векторні малюнки повністю редаговані. Ви можете змінювати їхяк вам завгодно. При цьому не загубиться жоден байт важливих даних.
Фрактальнуграфіку рідко застосовують для створення друкованих документів, але частовикористовують в розважальних програмах.
Якщо в проект треба помістити зображення, фотографію,необхідно перевести його в цифровий вигляд. Існує декілька джерел отриманняілюстрацій для вашої публікації:
·  скановані зображення;
·  колекції цифрових фотографій на CD-дисках;
·  зображення, одержані за допомогоюцифрових камер;
·  зображення, одержані з екранукомп'ютера;
·  оригінальні векторні або графічнімалюнки.
Найпоширенішим способом отримання зображень є скануваннязображень з фотографій, слайдів, газет, журналів та ін. друкарських видань, алевін є в той же час і найскладнішим, оскільки вимагає певних знань.
Коливи скануєте оригінал будь-якого зображення, інформація про його відтінкиперетворюється в набір пікселів, чи «сітку», яка складається змаленьких кольорових квадратиків. В цьому випадку виходить ефект, схожий намозаїку. Під час виводу зображення він ще раз перетворюється в код PostScript,який зрозумілий принтеру.
Основнимибудівельними блоками кожного зображення є пікселі. Увекторних програмах кожен графічний елемент існує у вигляді окремого графічногооб'єкту. Наприклад, якщо зображення складається з круга, розташованого поверхквадрата, то ви можете вибрати одну з цих форм, клацнувши по ній за допомогоювідповідного інструменту, а потім внести в ній зміни, тобто відредагувати її,незалежно від іншої форми. Проте, якщо те ж зображення буде піксельним, тоокремі пікселі «не мають а ні найменшого уявлення» про всезображення. Вони і не підозрюють, що їх зібрали разом не просто так, а дляформування окремих форм – круга або квадрата. Кожен піксель жорстко прив'язанийдо свого квадратика в «сітці», із-за чого в даному випадку спосібредагування повністю відрізняється від всіх тих, що використовуються впрограмах обробки векторних зображень або в програмах макетування. Замістьнезалежних елементів зображення, таких як круг чи квадрат має відбутисяоброблення безлічі кольорових пікселів, які разом створюють ілюзію цих форм.
Там, дестворюється друкарська продукція, пікселі існують з двох причин:щобописувати складні відтінки і відтворювати найдрібніші деталі зображень. Задопомогою векторних форм майже неможливо створити реалістичне зображення нарівні фотографії; якщо ви не маєте надприродного таланту, то векторні програмине підійдуть для відтворення такого зображення, як малюнок пером.
Черезте що кожен піксел може потенційно містити колір, відмінний від кольору сусідапікселя, всі разом вони в змозі відтворювати найдрібніші зміни кольору ітекстури, які тільки існують в природі. Можна змінити роздільну здатність,тобто розмір кожного пікселя зображення, а отже, можна створити пікселі,достатньо малі, щоб мали привабливість чорно-білі зображення.
Роздільназдатність растрового файлу повинна бути визначена виходячи з використаноїлініатури друку, і звичайно складає 300 dpi длябільшості стандартних робіт. Проте, мінімальна допустима роздільна здатність, зякою можливий якісний друк, в загальному випадку можна підрахувати, помножившилініатуру друку на коефіцієнт 1,41 (квадратний корінь з двох). Тобто, длялініатури 150 lpi достатньодозволу в 220 dpi.Якщо графічні дані представлені в колірній моделі Bitmap,то їх дозвіл не повинен бути менше 800-1200 крапок на дюйм, на відміну відінших форматів графіки.
Зображенняв чорно-білому режимі служать для відтворення чорно-білих зображень. В даномувипадку пікселі бувають одного з двох кольорів – чорний або білий. Причина, поякій ми називаємо ці файли «файлами одно бітового кольору», полягає втому, що для опису кожного пікселя резервується тільки один біт.
Чорніпікселі описуються одиницею, а білі – нулем. Із-за того, що для відображеннякольору потрібно так мало інформації, файли чорно-білих зображень мають об'єми,мінімальні в порівнянні з файлами зображень з тими ж лінійними розмірами, але вінших режимах.
Зображення врежимі півтонів відображаються у вигляді діапазону тонів або цілоїпослідовності сірих тонів від чорного до білого. В даному випадку для описукожного пікселя використовується вісім бітів. У послідовності з восьми символівможливі 256 комбінацій одиниць і нулів, внаслідок чого можливі 256 рівнівполігонів (серед яких чистобілий і чисто чорний кольори) Оскільки в 8-бітовому зображенні в кожномупікселі знаходиться у вісім разів більше даних, ніж в одно бітовому, тоаналогічно конфігуровані 8-бітові зображення виходять у вісім разів об'ємнішимиодно бітових.
При обробціповнокольорових матеріалів не рекомендується використовувати набір кольорів RGB(блакитний, червоний, зелений). Оскільки, після віддачі матеріалу в поліграфіюі після верстки буде дуже істотна колірна відмінність між тим макетом, якийвийшов після друку і який видно на моніторі (у всіх поліграфічних виробництвахвикористовується не RGB, а CMYK), що може привести до втрати замовникарекламної продукції і до небажаної втрати грошей. Щоб уникнути всього цього,потрібно використовувати CMYK, бажано рекламний макет роздруковувати напринтері, і лише після проглядання замовником – відправляти рекламний макет наполіграфію.

2. Вибір іобгрунтування засобів розробки
2.1Вибір і обґрунтування програмного забезпечення
Для виконаннякурсової роботи було обрано наступне програмне забезпечення: InDesing,AdobePhotoshopCS3.
InDesing,одна з найпотужніших видавничих систем, призначенадля верстки газет, журналів,книг та іншої печатноїпродукції, в якійпереважає текстова інформація.Програма дозволяєзберігатидокументи в форматах PDFта HTML (для Web-вузлів).Програма PageMaker достатньопопулярна. Про це свідчитьтой факт, що зараз в ній верстається20% кольорової та біля50% чорно-білої продукції.
InDesingмаєпотужні інструменти для роботи з текстом. Програма PageMakerізаразнезамінна при роботі з виданнями, якімають велику кількістьтексту: об’ємнимибуклетами, книгами, друкованоюпродукцієюдовідниковогохарактеру.PageMaker добресебе зарекомендував при роботі з публікаціями, якімають велику кількістьтексту, при великійкількості таблиць,але гірше при верстці повнокольоровихнасиченихілюстраціями документів.
Adobe Photoshop — єбезумовним лідером серед професійних графічних редакторів за рахунок своїхнайширших можливостей, високої ефективності й швидкостіроботи. Програма надає всі необхідні засобидля корекції, монтажу, підготовки зображень до печатки йвисокоякісного висновку. Основне призначення програмиAdobe Photoshop — створення фотореалістичних зображень, робота з кольоровимисканованими зображеннями, ретушування, цветокоррекция,коллажирование,трансформації, кольороподіл і інше. Adobe Photoshopмає у своєму розпорядженні всі методи роботи із крапковими зображеннями,при цьому має можливість роботи із шарами й використовуєконтури. Програма дозволяє легко змінювати колірну виставудокументів (бітове, у градаціях сірого, дуплекс, індексовані кольори, RGB абоCMYK). Adobe Photoshop CS3 — ключовий додаток дляідеальної обробки зображень, що включає засобупідвищення продуктивності роботи й оптимізації робочихпроцесів, нові потужні засобиредагування й революційні можливості для компонування. Інноваційнітворчі інструменти цього універсального графічногоредактора допомагають досягатиекстраординарних результатів.
Ключові можливостіAdobe Photoshop CS3:
ü  Редагування3 D-Об'єктів;
ü  Аналіззображень;
ü  Редагуванняперспективи елементів зображень;
ü  Редагуваннявідеоматеріалів;
ü  Створеннякомпозицій;
ü   Засобу для корекції, монтажу,підготовки зображень до печатки й високоякісного висновку;
ü  Можливістьвикористання в Adobe Photoshop smart- фільтрів, що значно спрощують роботу знакладенням ефектів;
ü  Кнопкидля згортання панелей інструментів;
ü  Швидкіснаобробка Raw- Зображень;
ü  Високаякість кодування Raw- Зображень у формати JPEG і TIFF;
ü  Створенняй редагування 32- х бітних графічних файлів;
ü  Цифровийнегатив (формат DNG);
ü  Перехіду режим швидкої маски натисканням однієї кнопки;
ü  Економіярабочего простору;
ü  Спливаючіпанелі інструментів;
ü  Спрощеніоперації виділення (Quick Selection Tool).

2.2 Описалгоритму створення оригінал-макету
Я зробив дваоригінал-макети: брошура та плакат. Якісно виготовив оригінал-макет щоб вінвідповідав принципам рівноваги та дотримання балансу.
В даний час вполіграфії найчастіше застосовуються електронні види оригінал-макетів.
Для подальшоготиражування в друкарні придатність оригінал-макету може визначатися як йогоякістю, так і якістю допечатних і технологій накладів.
Видавничиморигінал-макетом є набраний, такий, що верстає на комп'ютері і віддрукований налазерному принтері текстової оригінал, що є точним прообразом майбутньоговидання (по числу сторінок [смуг], абзаців, малюнку шрифту).
Смуга і сторінкавидання не одне і те ж. Смугою видання називають місце на сторінці, депоміщається текст і ілюстрації.
Сторінка видання— це весь аркуш цілком, включаючи смугу і поля.
Висота всіх смугвидання незалежно від вживаних кеглів (розмірів) шрифту має бути однакова,тобто розмір полів на всіх сторінках має бути однаковим.
Виняток становлятьілюстровані видання, в яких передбачено розташування малюнків в край сторінки(навиліт). Міжрядкові інтервали (інтерліньяж) в основному тексті видання маютьбути постійними.
Неспівпадання міжрядковихінтервалів в колонках (у двох і більш колоночном виданні) і на розворотікатегорично не допускається.
При роботі надбагатосторінковим періодичним виданням слідує один раз вибрати стиль, набіргарнітур (шрифтів) і строго дотримуватися його в майбутньому.
Не слід використовуватиу виданні надто багато шрифтів різних зображень, максимум три. Це в рівній мірівідноситься і до їх розміру.
Інакше сторінки будутьпогано читані. Примітка. Не слід прагнути максимально заповнити різноріднимиілюстраціями всю площу сторінки. Як правило, це приводить до поганого зоровогосприйняття. Про такі сторінки говорять «переобтяжена».
Міжбуквений інтервалвпливає на зовнішній вигляд і легкість для читання видання. Тому не слід робитийого дуже «рідким» або дуже «щільним».
Наприклад: рядокрідкого тексту рядок щільного тексту Щільність міжбуквеного інтервалу і самогошрифту оцінюється візуально і має бути однаковою для всіх рядків і сторінок. Пропускиміж словами мають бути рівними.
Слід уникати «коридорів»(збіги пропуску в одному і тому ж місці в декількох рядках, що йдуть підряд).
Найчастіше це виникаєпри виключенні тексту по формату і вирішенням цієї проблеми є розставлянняперенесень (автоматично або уручну).
Примітка. Виключеннябуває по лівому краю, коли лівий край рівний, а правий — ні; по правому краю;виключення по формату, коли правий і лівий краї рівні; повне виключення, колиправий і лівий краї рівні, але останній рядок розтягується управо до кінця. Абзацнівідступи мають бути однаковими по всьому виданню незалежно від кегля шрифтуокремих частин тексту. При багатоколонній верстці пропуски між колонками(средникі) мають бути однаковими по всьому виданню і пропорційні розмірушрифту. Інколи між колонками розміщують лінійки або прикраси. Для надання вдрукарню оригінал-макет роздруковують на лазерному принтері на одній стороніпаперового аркуша або плівки.

Висновки
Видання— це сукупність різноманітних за формою, змістом, зовнішнім виглядом, обсягом,характером інформації, структурою, періодичністю та призначенням видань,випущених видавцем або групою видавництв за певний часовий період.
Видавництво— спеціалізоване підприємство, основним видом діяльності якого є підготовка івипуск у світ видавничої продукції.
Видавничапродукція — це сукупність різноманітних заформою, змстом, зовнішнім виглядом, обсягом, характером інформації, структурою,періодичністю та призначенням видань, випущених видавцем або групою видавництвза певний часовий період. Видавнича продукція включає книги, журнали, газети, буклети,календарі тощо.
Видавничийбізнес сьогодні немислимий без комп'ютерних видавничих систем, які розсовуютьгоризонти творчості, дозволяючи реалізувати всі ваші задуми. Видавничі програмилегко піддаються освоєнню навіть непрофесіоналам у видавничій роботі. Протенедостатньо всього лише оволодіти інструментами, які вони пропонують. Потрібноволодіти, крім іншого, базовими поняттями видавничої справи, мати уявлення провидавничий процес. Без цих знань немислимо створення повноцінної поліграфічноїпродукції. В ході виконання курсової роботи бувстворений буклет на тему: «ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАСОБІВ ГІДРОМЕХАНІЗАЦІЇ» талистівка «коледжу». Для його створення використовувались програми: AdobePhotoshopCS3,Adobe InDesing.

Списоквикористаної літератури
1.        ГерманиесЭ. Справочнаякнига технолога-полиграфиста.- М.: Книга, 1982 .
2.        Лапенко Б. Предполиграфическаяподготовка изданий. — Ж. Компью-теры+Программы, 5(13), 1994.-с.50-52.
3.        Донни О’Квін«Додрукарська підготовка. Керівництво для дизайнера» Москва 2001р.
4.        А.О.Коцюбинський, С.В. Грошев Компьютерная графика. Практическое пособие. М.: «Технолоджи– 3000», 2001 р. – 752 с
5.        Ю.А.Гурский Самоучитель IllustratorCS. – СПб.: Питер, 2004. – 237 с.
6.        Н.В.Комолова Компьютерная верстка и дизайн. – СПб.: БХВ-Петербург, 2003. – 512 с.


Не сдавайте скачаную работу преподавателю!
Данный реферат Вы можете использовать для подготовки курсовых проектов.

Поделись с друзьями, за репост + 100 мильонов к студенческой карме :

Пишем реферат самостоятельно:
! Как писать рефераты
Практические рекомендации по написанию студенческих рефератов.
! План реферата Краткий список разделов, отражающий структура и порядок работы над будующим рефератом.
! Введение реферата Вводная часть работы, в которой отражается цель и обозначается список задач.
! Заключение реферата В заключении подводятся итоги, описывается была ли достигнута поставленная цель, каковы результаты.
! Оформление рефератов Методические рекомендации по грамотному оформлению работы по ГОСТ.

Читайте также:
Виды рефератов Какими бывают рефераты по своему назначению и структуре.

Сейчас смотрят :