Реферат по предмету "Иностранный язык"


Tv Advertising Essay Research Paper TV Advertising

Tv Advertising Essay, Research Paper

TV Advertising

Of the three major types of advertising television, print and direct mail TV is by far the most costly and effective method. Research shows that TV advertisers spent a total of $29.5 billion in 1992. With these vast sums being spent, advertisers must carefully evaluate advertising costs, consumer exposure opportunities, and consumer buying strategies.

The United States spends more on advertising than any other nation. The top three industries who advertise are automobile manufacturers ($3.6 billion in 1992), retailers ($2.9 billion) and the food industry ($1.78 billion). Part of the cost of advertising includes hiring agencies to produce the kind of commercials that will appeal to the consumer. These agencies determine when, how, and where to place their client s ads to reach the most people.

Advertisement agencies also research to find out the most effective times to reach certain audiences (evaluate exposure opportunities). For instance, children are targeted on Saturday mornings with toy ads and fun eating places (Chuck-E-Cheese, McDonalds, etc.) Day time hours, which primarily include soap operas and talk shows, target women audiences by advertising cosmetic and hygiene products. Prime time hours target a much larger audience with more general advertisements.

Agencies also know that for effective advertising, they must consider consumer s buying strategies. It is said that ads are used to encourage people to buy things they do not really need or want, often by causing negative feelings such as guilt, anxiety or fears of inferiority. There are commercials showing beautiful people who have used anti-aging products, vitalizing shampoos and slimming products encouraging the average consumer to purchase these hoping for the same results.

In conclusion, industries need to carefully weigh their advertising efforts by evaluating advertising costs, consumer exposure opportunities, and consumer buying strategies to make the most out of their promotional dollars. Consumers, on the other hand, need to take some of the ads they see on TV with a grain of salt, knowing that those products probably won t transform them into those beautiful, perfect people.




Не сдавайте скачаную работу преподавателю!
Данный реферат Вы можете использовать для подготовки курсовых проектов.

Поделись с друзьями, за репост + 100 мильонов к студенческой карме :

Пишем реферат самостоятельно:
! Как писать рефераты
Практические рекомендации по написанию студенческих рефератов.
! План реферата Краткий список разделов, отражающий структура и порядок работы над будующим рефератом.
! Введение реферата Вводная часть работы, в которой отражается цель и обозначается список задач.
! Заключение реферата В заключении подводятся итоги, описывается была ли достигнута поставленная цель, каковы результаты.
! Оформление рефератов Методические рекомендации по грамотному оформлению работы по ГОСТ.

Читайте также:
Виды рефератов Какими бывают рефераты по своему назначению и структуре.

Сейчас смотрят :

Реферат Содержание понятия Безопасность
Реферат Политическое лидерство 11
Реферат Проект спирального теплообменника
Реферат Deregulation Of Electric Utilities Essay Research Paper
Реферат Сущность косвенных налогов и их отличие от прямых
Реферат Современный терроризм
Реферат Средства Индивидуальной Защиты Органов Дыхания СИЗОД
Реферат Совместные рекомендации государственных органов
Реферат Стенд обкатки виброблоков машины ВПР
Реферат Зависимость свободы героя от его привязанности: к миру, к месту, к вещам - в произведениях С.Довлатова и Вен. Ерофеева
Реферат Стихийные бедствия понятие и виды
Реферат Создание безопасных безвредных условий труда на участке изготовления детали Крышка 6317-3103036
Реферат Тактика тушения пожаров и проведения аварийно-спасательных работ 2
Реферат Содержание земельных правоотношений основания их возникновения изменения и прекращения в Республике
Реферат Специальная экранирующая одежда