Реферат на тэму
Камп'ютэрнаяіндустрыя ў ЗША
Камп'ютэрная індустрыяў ЗША
Толькі адзін раз ужыцці будзе новае вынаходніцтва адбыцца тычыцца ўсіх аспектаў нашага жыцця, такоепрылада, якое змяняе спосаб працаваць, жыць, і гуляць асаблівы. Машына,якая зрабіла ўсё гэта і многае іншае зараз ёсць практычна ў кожным бізнес у ЗШАі адзін з кожных двух хатнія гаспадаркі (хол, 156). Гэтаневерагодныя вынаходкі кампутара. Электронная вылічальная машына была вакол напрацягу больш за паўстагоддзя, але яе продкі былі прыкладна за 2000 гадоў.Аднак толькі ў апошнія 40 гадоў ён змяніў амерыканскае грамадства. З першыхдраўляных рахунках на апошнюю высокахуткасным мікрапрацэсараў, кампутар незмянілася амаль усе аспекты жыцця людзей да лепшага. Існаванне самых ранніхпродкаў сучасных камп'ютэрных дзень з'яўляецца счеты. Яны ўзыходзяць да амаль2000 гадоў таму. Гэта проста драўляную стойку правядзення паралельных правадоў,на якую нанизываются бусины. Калі гэтыя пацеркі перамяшчаецца ўздоўж правадоў ўадпаведнасці з «праграмаванне» правілаў, якія карыстальнік павінензапомніць, усе звычайныя арыфметычныя аперацыі могуць быць выкананы (Самалі, 14).Наступны інавацый у кампутарах адбыўся ў 1694 г., калі Блез Паскаль вынайшаўпершы «лічбавай вылічальнай машыны». Ён мог бы дадаць толькі лічбы іяны павінны былі быць ўведзеныя, ператвараючы набор. Яна была распрацавана, кабдапамагчы бацька Паскаля, які быў зборшчыкаў падаткаў (Самалі, 32). У пачатку1800Õs, прафесар матэматыкіімя Чарльз Бэббидж распрацаваў аўтаматычную машыну разлік. Было SteamPowered і можа захоўваць да1000 года 50-значнага нумара. Пабудаваны ў яго машыне былі аперацыі, якая ўключалаўсе сучасныя кампутар агульнага прызначэння спатрэбіцца. Яна былазапрограммирована — і захоўваць дадзеныя аб — карткі з перфорированнымиадтулінамі ў іх, правільна называюцца «перфокарты». Яго вынаходкібылі няўдачы па большай частцы з-за адсутнасці метадаў высокадакладнайапрацоўкі выкарыстоўваліся ў той час і адсутнасць попыту на такія прылады(Самалі, 46). Пасля Бэббиджа, людзі пачалі губляць цікавасць да кампутараў.Аднак у перыяд паміж 1850 і 1900 былі вялікія поспехі ў матэматыцы і фізіцы,які пачаў адрадзіць цікавасць (Осбарн, 45). Многія з гэтых новых дасягненняўгаворка ідзе аб складаных разлікаў і формул, якія вельмі шмат часу для чалавекаразлік. Асноўная ж кампутары ў ЗША падчас перапісу 1890 года. Двое мужчын,Герман Холлерит і Джэймс дзяржавы, распрацавала новую кулакамі-карце сістэмы,якая можа аўтаматычна счытваць інфармацыю аб картах, без умяшання чалавека(Гулівер, 82). Так як насельніцтва ЗША павялічваецца настолькі хутка, кампутарз'яўляецца адным з найважнейшых інструментаў у перфорационных вынікі. Гэтыяперавагі былі адзначаны камерцыйных прадпрыемстваў і неўзабаве прывяло дараспрацоўцы больш дасканалых перфокартах бізнес-машынных сістэм па InternationalBusiness Machines(IBM), Remington-Rand,Берроуз і іншыя карпарацыі. Па сучасных мерках кулакамі-карта машыны быліпавольнымі, як правіла, апрацоўкі ад 50 да 250 карт у хвіліну, прычым кожнаякарта правядзенне да 80 лічбаў. У той час, аднак, перфокарты было вялізнымкрокам наперад, яны даюць сродкі ўводу, вываду, захоўвання і памяць аб масавыммаштабе. За больш чым 50 гадоў пасля іх першага выкарыстання, а кулакамі-картамашыны зрабілі асноўную частку бізнес-вылічэнняў ў свеце і значную часткувылічальных работ у галіне навукі (Chposky,73). Да канца 1930-х гадах ударыў метадаў карткі машыны стаў настолькі добраарганізаванай і надзейнай, што Говард Эйкен Hathaway,у супрацоўніцтве з інжынерамі IBM,распачалі будаўніцтва вялікага аўтаматычнай лічбавы камп'ютэр, заснаваны настандартным IBM электрамеханічнайчасткі. Машыны Эйкена, званы Гарвардскі MarkI, апрацоўваецца 23-значныя нумары іможа выконваць усе чатыры арыфмэтычнай апэрацыі. Акрамя таго, яна спецыяльнаубудаваных праграм абрабляюцца логарифмы і тригонометрические функцыі. Марк ябыў пад кантролем перфорированная папера са стужкай. Здабыча склала адперфокарт і электрычнай машынкай. Гэта быў павольны, які патрабуе ад 3 да 5секунд для размнажэння, але яна была цалкам аўтаматычнай і змог завяршыць доўгіразлікі без умяшання чалавека (Chposky,103). Ўспышка Другая Сусветная Вайна адчайна мае патрэбу ў вылічальныхмагчымасцяў, асабліва для ваенных. Новыя сістэмы зброі былі зроблены, якіянеабходна траекторыі сталы і іншыя неабходныя дадзеныя. У 1942 годзе Джон П.Экерт, Джон У. Mauchley,і іх саўдзельнікаў ў Універсітэце штата Пэнсыльванія прынялі рашэнне аббудаўніцтве высакахуткасных электронных кампутараў для выканання гэтай работы.Гэтая машына стала вядомая як ENIAC,для «ElectricalNumerical Integratorі калькулятар». Яна магла б памножыць два ліку ў памеры 300 прадуктаў у секунду,знаходзячы кошт кожнага прадукту з табліцы множання, якія захоўваюцца ў ягопамяці. ENIAC, такім чынам,прыкладна ў 1000 раз хутчэй, чым папярэдняе пакаленне ЭВМ (Dolotta,47). ENIAC выкарыстоўвалістандартны 18000 вакуумных лямпаў, займаў 1800 квадратных футаў плошчы івыкарыстоўваецца каля 180000 ват электрычнасці. Ён ударыў выкарыстаны-картайўводу і вываду. ENIAC было вельміцяжка, паколькі адна праграма была істотна Reдроту ён мог выконваць любыя задачы, якую ён хацеў зрабіць кампутар. Было, аднак,эфектыўнымі ў вырашэнні канкрэтных праграм, для якіх яна была прызначана. ENIAC,як правіла, прынята лічыць першым паспяховым высокахуткасным электроннымлічбавым кампутарам і выкарыстоўваюцца ў многіх дадатках з 1946 па 1955 (Dolotta,50). Матэматык Джон фон Нэймана быў вельмі зацікаўлены ў ENIAC.У 1945 годзе ён правёў вывучэнне тэарэтычных вылічэнняў, паказаў, што камп'ютэрможа мець вельмі просты і ў той жа быць у стане выконваць любыя вылічэньняэфектыўнай шляхам належнага праграмнага кіравання без неабходнасці якіх-небудзьзмяненняў на аппаратном узроўні. Фон Нэймана выступіў з неверагоднай ідэі паметадам будаўніцтва і арганізацыі практычных, хуткіх кампутараў. Гэтыя ідэі,якія сталі называць хаваныя праграмай тэхнікі, стаў асноўным для будучых пакаленняўвысокахуткасныя лічбавыя кампутары і былі паўсюдна прынятыя (Хол, 73). Першаяхваля сучаснай запраграмаванае ЭВМ, каб скарыстацца гэтым паляпшэння з'явіўся ў1947 годзе. У гэтую групу ўваходзілі кампутары, якія выкарыстоўваюць выпадковыдоступ да памяці (RAM), якаяпрызначана для памяці даюць амаль пастаянны доступ да любой канкрэтнайінфармацыі (Хол, 75). Гэтыя машыны ударыў-карты ці перфоленты прылады ўводу івываду і бараноў з 1000 слоў патэнцыялу. Фізічна, яны значна кампактныя, чым ENIAC:некаторыя з іх былі памерам з раялем і патрабуе малога 2500 электронных лямпаў.Гэта было даволі паляпшэнне ў параўнанні з папярэдняй машыны. Першае пакаленнехаваныя праграмай кампутары неабходныя значныя абслугоўванне, як правіла,дасягае 70% да 80% надзейнай эксплуатацыі, а таксама былі выкарыстаны для 8 да12 гадоў. Як правіла, яны былі запрограммированы непасрэдна на машынным мове,хаця ў сярэдзіне 1950-х гадоў быў дасягнуты прагрэс у некалькіх аспектахперадавыя праграмавання. Гэтая група машын ўключана EDVACі UNIVAC, першыя камерцыйнадаступныя кампутары (Hazewindus,102). UNIVAC быўраспрацаваны Джонам У. Mauchleyі Джон Эккерт, малодшага ў 1950Õs.Разам яны ўтварылі Mauchley-ЭкертComputer Corporation,першая камп'ютэрная кампанія Амерыкі ў 1940Õs.У ходзе распрацоўкі UNIVAC,яны сталі хапаць па сродках і прадала іх кампаніі да большай Remington-RandCorporation. У рэшце рэшт яныпабудавалі UNIVAC працоўнагакампутара. Ён быў дастаўлены ў Бюро перапісу насельніцтва ЗША ў 1951 годзе, дзеяна была выкарыстана, каб дапамагчы табулировать насельніцтва ЗША (Hazewindus,124). У пачатку 1950-х гадоў два важных адкрыццяў інжынерных змяніла вобласціэлектроннага кампутара. Першыя кампутары былі зроблены з вакуумнымі трубкамі,аднак у канцы 1950Õsкампутары былі зробленыя з транзістараў, якія былі менш і менш дарагі, большнадзейнай і больш эфектыўнай (Shallis,40). У 1959 годзе Роберт Нойс, фізік з FairchildSemiconductorCorporation, вынайшлі інтэгральныясхемы, мікрачып крэмнію, які змяшчаецца мэты электронных схем. Goneбылі грувасткімі, ненадзейнымі, але хуткая машына, а цяпер пачаў кампутары, кабстаць больш кампактнай, больш надзейныя і маюць вялікі патэнцыял (Shallis,49). Гэтыя новыя тэхнічныя адкрыцця хутчэй знайшлі сваё адлюстраванне ў новыхмадэлях лічбавых вылічальных машын. Аб'ёмы аператыўнай памяці і захоўванняпавялічыўся на 800% камерцыйна даступных машын пачатку 1960-х і хуткасцьпавялічылася на столь же вялікай розніцы. Гэтыя машыны былі вельмі дарагімі,каб набыць ці ўзяць у арэнду і былі асабліва дарогі ў эксплуатацыі з-завыдаткаў на наём праграмісты для выканання складаных аперацый па кампутараўРАН. Такія кампутары, як правіла, знайсці ў буйных камп'ютэрных цэнтраў — аператар прамысловасці, дзяржаўных і прыватных лабараторый — ўкамплектаваны многіяпраграмісты і дапаможны персанал (Роджэрса, 77). Да 1956 года 76 з вялікіхмэйнфреймов IBM ў кампутары былі ўвыкарыстанні, у параўнанні з толькі 46 UNIVAC's(Chposky, 125). У 1960-я гадынамаганні па распрацоўцы і развіваць максімальна магчымую кампутары знайбольшым патэнцыялам настаў пераломны момант з завяршэннем машына ЛАРК дляЛиверморской лабараторыі радыяцыйнага Sperry-RandCorporation, і кампутара Stretchад IBM. ЛАРК быў асноўнай памяці 98000слоў і памнажаецца на 10 микросекунд. Стретч было прадстаўлена некалькі шэрагаўпамяці з павольным доступам у шэрагі вялікую магутнасць, хуткі доступ час меншза 1 мкс і агульную магутнасць ў раёне 100 млн слоў (Chposky,147). За гэты час асноўныя вытворцы кампутараў пачалі прапаноўваць шэрагмагчымасцяў кампутара, а таксама рознага камп'ютэрнага абсталявання. Да іхадносяцца ўваходныя сродкі, такія як кансоль і карты питателей; выхаднысродкаў, такіх як прынтэры старонцы, электронна-прамянёвага трубкі-дысплеяў іграфічных прыладаў і Факультатыўны магнітных стужках і магнітных дысках длязахоўвання файлаў. Яны знайшлі шырокае прымяненне ў бізнесе для такіх дадаткаў,як бухгалтарскі ўлік, налічэнне зарплаты, кіраванне запасамі, заказ харчаванняі биллинга. Цэнтральны працэсар (ЦП) на гэтыя мэты не павінны быць вельміхуткіх арифметических і былі ў асноўным выкарыстоўваецца для доступу вялікайколькасці запісаў у файле. Найбольшая колькасць камп'ютэрных сістэм былідастаўлены для вялікіх прыкладанняў, напрыклад, у бальніцах для адсочваннягісторыі хваробаў пацыентаў, медыкаментаў і лячэння дадзенага. Яны таксамавыкарыстоўваюцца ў аўтаматызаваных бібліятэчных сістэм і баз дадзеных усістэмах, такіх як сістэмы па хіміі, дзе камп'ютэрныя запісу файла заразахопліваюць практычна ўсіх вядомых хімічных злучэнняў (Роджэрса, 98). Тэндэнцыіў 1970-х была ў некаторай ступені, ад вельмі магутная, цэнтралізаваныявылічальныя цэнтры і да шырокаму колу прыкладанняў для менш дарагімкамп'ютэрных сістэмах. Большасць бесперапынны працэс вытворчасці, такія, якперапрацоўка нафты і электрычных сістэм размеркавання электраэнергіі, пачалівыкарыстоўваць камп'ютэры параўнальна сціплымі магчымасцямі для кантролю ірэгулявання іх дзейнасці. У 1960-праграмавання прыкладанняў праблем з'яўляеццаперашкодай на шляху да самадастатковасці ў ўмеркаваным памеры ад установаккампутара, але вялікага прагрэсу ў Мовы праграмавання прыкладанняў, устараніўшыгэтыя перашкоды. Прымяненне Мовы сталі даступныя для кіравання вялікім шэрагувытворчых працэсаў, для камп'ютэрнай работы станкоў, і для многіх іншых задач(Осбарн, 146). У 1971 Маркиане Е. Хофф-малодшы, інжынер карпарацыі Intel,вынайшлі мікрапрацэсары і новы этап у развіцці кампутар пачаў (Shallis,121). Новая рэвалюцыя ў камп'ютэрнай тэхнікі ў цяперашні час поўным ходам зудзелам мініятурызацыя кампутарнай логікі схемамі і кампанента па вытворчасцітак званых вялікіх маштабах метады інтэграцыі. У 1950-х гадоў стала зразумела,што «скараціць» памер электронных лічбавых схем кампутара і частакпавысіць хуткасць і эфектыўнасць і палепшыць прадукцыйнасць. Аднак, у той часметады вытворчасці не былі дастаткова добрыя, каб выканаць такую задачу. Аб1.960 фотопечать ладзіць платы па ліквідацыі проводка стала высока развіта.Тады гэта стала магчымым пабудаваць рэзістараў і кандэнсатараў ў схему фатаграфічнайспосабам (Роджэрса, 142). У 1970 усе зборкі, напрыклад, сумматоры, зрухурэгістры, лічыльнікі, стала даступная на маленькіх крышталяў крэмнію. У 1980-хвельмі вялікай ступені інтэграцыі (СБИС), у якім сотні тысяч транзістараўразмяшчаюцца на адным крыстале, стаў больш распаўсюджаным з'явай. Многіякампаніі, некаторыя новыя ў галіне камп'ютэрных тэхналогій, уведзеных у 1970Праграмуемы миникомпьютеров пастаўляецца з праграмным забеспячэннем. Памертэндэнцыі зніжэння працягвалі з укараненнем персанальных кампутараў, якіяз'яўляюцца Праграмуемы машыны мала і недарагі, каб яны былі набыты івыкарыстаны асобнымі асобамі (Роджэрса, 153). Адным з першых такіх машын былоўведзена ў студзені 1975 года. PopularElectronics Magazineпланаў пры ўмове, што дазволіць любому электроніка майстар пабудаваць свойуласны невялікі, Праграмуемы кампутар па цане каля $ 380 (Rose,32). Кампутар называецца Альтаір 8800Ó. Яе ўдзел праграмавання націскамгартаць кнопкамі і пераключацелямі на пярэдняй панэлі. Яна не ўключае манітораі клавіятуры, і яе дадатку былі вельмі абмежаваныя (Якабс, 53). Хоць, на шматпарадкаў прыйшоў за яе і некалькі вядомых ўладальнікі кампутараў і праграмнагазабеспячэння вытворчасці кампанія атрымала свой пачатак у вылічальных праз Altair.Напрыклад, Стыў Джобс і Стыў Вазняк, заснавальнікі AppleComputer, пабудаваная нашматтанней, яшчэ больш прадукцыйнай версіі Альтаір і павярнуў сваё хобі ў бізнес (Fluegelman,16). Пасля ўвядзення Альтаір 8800, галіны персанальных кампутараў сталіжорсткія бітвы канкурэнцыі. IBMбыла стандартная камп'ютэрная індустрыя ўжо больш за паўстагоддзя. Яны правялісвае пазіцыі ў якасці стандарту, калі яны прадставілі свой першы персанальныкамп'ютэр IBMModel 60 у 1975 г. (Chposky,156). Тым не менш, зноў утворанай кампаніяй AppleComputer была выпускае свойуласны персанальны камп'ютар AppleII (AppleI стаў першым кампутарамраспрацавана Джобса і Вазняка у гаражы Вазняк, які не быў зроблены ў шырокіммаштабе). Праграмнае забеспячэнне было неабходным для запуску кампутары. Microsoftраспрацавала Дыскавая аперацыйная сістэма (MS-DOS)для кампутара IBM у той час як Appleраспрацавала сваю ўласную сістэму праграмнага забеспячэння (Rose,37). Паколькі карпарацыя Microsoftу цяперашні час набор стандартнага праграмнага забеспячэння для IBMs,кожны вытворца праграмнага забеспячэння давялося зрабіць іх сумяшчальнымі зпраграмным забеспячэннем Microsoft.Гэта прывядзе да вялізных прыбытак Microsoft(Cringley, 163). Асноўная мэтавытворцаў кампутараў тым, каб зрабіць кампутары даступнымі як магчыма прыпавелічэнні хуткасці, надзейнасці і якасці. Амаль кожны вытворца кампутараўажыццяўляецца гэтым і кампутары выскачыў ва ўсім свеце. Кампутары былі напрадпрыемствах, адсочванне запасаў. Кампутары былі ў каледжах дапамагаючыстудэнтам у даследаваннях. З кампутарамі ў лабараторыях рашэння складаныхразлікаў на высокіх скоростях для навукоўцаў і фізікаў. Кампутар зрабіла свойслед паўсюль у грамадстве і стварылі вялізны прамысловасці (Cringley,174). Будучыня выглядае шматабяцальным для электроннай прамысловасці і яетэхналогій. Хуткасць працэсараў, як чакаецца, падвойваецца кожныя паўтара года,у бліжэйшыя гады. Як тэхналогія вырабу яшчэ больш ўдасканаліў коштаўкамп'ютэрнай сістэмы будуць няўхільна падаць. Аднак, паколькі мікрапрацэсарнайтэхнікі будзе павялічвацца, гэта вышэй за выдаткі будуць кампенсаваць падзеннецэнаў на старых працэсараў. Іншымі словамі, цана на новы кампутар будзезаставацца прыкладна ў той жа з года ў год, але тэхналогія будзе няўхільнаўзрастаць (Захарыя, 42) з канца Другой сусветнай вайны, у кампутарнай індустрыівырас з месца ў адным з найбуйнейшых і найбольш прыбытковых галін у ЗлучаныхШтатах. Яна ў цяперашні час аб'ядноўвае тысячы кампаній, робячы усё, што адшматмільённых высакахуткасны суперкамп'ютэраў для раздрукоўкі паперы і дыскет.У ім выкарыстоўваецца мільёнамі людзей і стварае дзесяткі мільярдаў даляраў напродажы кожнага года (Мэлоун, 192). Безумоўна, паўплывалі на кампутары кожныаспект жыцця людзей. Гэта паўплывала на працу, як людзі і гуляюць. Ён зрабіў жыццёкожнага палягчае працу робіць цяжкім для людзей. Кампутар сапраўды з'яўляеццаадной з самых неверагодных вынаходак у гісторыі.
Рынак камп'ютэрнайпрадукцыі шматмільярдных бізнес, у якім можна знайсці ідэальны баланс паміжтэхналогіяй і эфектыўнасці. Вялізны прамысловы рынак прывесці такія імёны, як IBM,Hewlett Packardі Compaq. У сучасным свецекампутары выкарыстоўваюцца для розных задач і адыгрывае важную ролю ў галіненавуковых колаў і бізнесу. Крокі, якія робяцца, каб вывесці кампутар знекалькіх невялікіх кампанентаў для настольных прадуктаў з'яўляюцца арганізацыяна вытворчым аб'екце, мантаж абсталявання, ўстаноўку праграмнага забеспячэння ітэсціравання. Вытворчасць прадукту высокай якасці мае важнае значэнне дляпакупнікоў камп'ютэраў. Пасля абмеркавання сведчыць аб вялікіх карпарацыяхкрокі зрабіць, каб эфектыўны кампутар. Такія кампаніі, як IBMі Apple Computers,добра вядомы ў кампутарнай індустрыі. Гэтыя кампаніі маюць некалькі вытворчыхмагутнасцяў па ўсім свеце, дзе будуюцца тысячы камп'ютэраў. Прамысловыхпрадпрыемстваў, якія звычайна складаюць ад «75.000 да 200.000 квадратныхфутаў» () у памеры, не вырабляць каля 14000 сістэмамі ў тыдзень. Кампанійзвычайна выкарыстоўваецца 2 спосабу зборкі кампутара. Адзін метад прадугледжваепоўнае сход адзінкі аднаго чалавека, другая група Асамблеі, дзе некалькічалавек, пабудаваць на адным кампутары (апошні метад вядомы як зборачнуювытворчасць лінія). Завод прымяненнем адзінага метаду зборачных адзінаквырабляе каля 40 да 60 кампутараў у суткі (гэтая лічба вагаецца базы наскладанасць разгляданай сістэмы ў зборы). Зборачную лінія метад дае каля 70кампутараў у дзень у сярэднім завод. Метад зборачную лініі з'яўляецца найбольшэфектыўным спосабам вырабляць вылічэньня як асобных работнікаў, у вышэйшай ступеніспецыялізуюцца на канкрэтнай задачы. Акрамя таго, у наступным асобай ўніз«лінія» можа праверыць работу папярэднім асобы для праверкі нанаяўнасць памылак. «Дадатковыя інспекцыі [як выкарыстоўваюцца на зборачныхлініях] імкнецца да павышэння якасці кампутара» (). Першым крокам увытворчасці кампутараў для дызайнера разгледзець пытанне пра баланс паміжэканамічнымі патрэбамі (заказчыкамі ўзроўню цэн) магутнасцю кампутара іпрактычны. Вытворцы імкнуцца зрабіць лепш камп'ютэра (у дадзеным цэнавым дыяпазоне)па самых нізкіх коштах. Пасля таго, як канкрэтныя мадэлі распрацаваны кампаніяйзаказах высакаякасныя кампаненты з сваіх уласных кампанентаў вытворчасціпадраздзяленні або знешніх пастаўшчыкоў. Інвентарнага кантролю з'яўляеццаважнай часткай набыцця кампанентаў, як, каб заставацца эфектыўным, кампаніяспрабуе пазбегнуць затаварваньня. Вытворцы прыняць да ведама спажывецкі попыт,на штодзённай аснове для эфектыўнага стварэння колькасцях для вытворчай лініі. Topвытворцаў, такіх як IBM і Appleкупіць камп'ютэрныя кампаненты для сваіх прадуктаў, заснаваных на«даступнасці, якасці і прыярытэту канфігурацыі» (). Пры зборцыкампутара, ёсць ад 8 да 10 асноўных кампанентах, устаноўленых у тым ліку чыпхуткасці працэсара, мацярынскай платы, аператыўнай памяці (RandomAccess Memory),запасной копіі, запісанай-дыскавод, мадэм ці сеткавай карты, відэакарткі,жорсткага дыска, гукавая карта і CD-ROM. Перад кампаненты змешчаныя ў кампутар, кожны з якіх праходзіць шырокаетэсціраванне званы працэс «кантролю якасці» (). Кантроль якасцігарантуе, што няспраўных сістэм не адпраўлены. У якасці першага кроку, дазборкі, праверку знешняга справы з мэтай забеспячэння, што няма ніякіх драпінаўабо дэфектаў. Фірменнае найменне і індыкатарам этыкеткі змяшчаецца на корпусекамп'ютэра ў дадзены момант. Наступны плаце ўстаноўлены і падрыхтаваныя дляпрацэсараў чыпа. Чып (які часта чыпа Pentium)прыкладаецца да мацярынскай плаце разам з АЗП кампанента. Пасля ўстаноўкі чыпаі памяці, убудаваныя дынамікі і гукавы карты змяшчаюцца ў корпус. Жорсткі дыск,дыскавод і CD-дыскаў знаходзяцца Умаючым адбыцца, падлучанай да камп'ютэру шасі. Усе гэтыя кампаненты затымпрыкладаецца да мацярынскай плаце з кабелямі, з тым каб яны маглі размаўляцьадзін з адным. Харчаванне затым прымяняецца да камп'ютэру і іншыя дадатковыякампаненты, такія як відэа-карты і мадэма дададзена каля заключнай стадыізборкі. Пасля ўсіх гэтых кампанентаў ўстаноўлена для стварэння гатовых 'ПК", Група старанна правяраюцца ў гарантуе, што ўсе кабелі злучэння на месцыі мацуюцца ўсе іншыя дэфекты. Інспектары таксама забяспечыць, што кабелізнаходзяцца ў патрэбных месцах, з тым каб яны не тычыліся кампаненты. Гэтаважна ў выглядзе цяпла, вылучаюцца кампаненты, пры рабоце могуць стаць прычынайнязначных выбухаў. КМОП (комплементарных метала-оксидных паўправаднікоў-схемана модулі памяці і працэсары) усталяваны ў цяперашні час. Верхняй крышкізнаходзіцца на кампутары, і гэта адпраўленыя для далейшага тэсціравання. Усекампаніі, якія адрозніваюцца па сваім тэсціраванне гатовай прадукцыі.Агульнапрынята ў большасці кампаній ўключае ў сябе 48-часовая запіс у тэрмін.Гэты перыяд вельмі падобныя на запісу ў перыяд, што аўтамабіль праходзіцьнаступным вытворчасці. Пасля 48-гадзіннага гарэць в, канчатковыя дыягнастычныятэсты завершаны забяспечваць ўсе кампаненты працуюць добра. Калі кампутарзагадаў са гукавымі картамі, якія выступаюць прыкладаюцца да адзінцы, і янытаксама правяраюцца. Мышы і клавіятуры кампаненты правяраюцца ўручную шляхампадлучэння мышы і клавіятуры тэсціраванне на парты. Затым камп'ютэрпастаўляецца з месца вытворчасці да размеркавання цэнтра. У цэнтры, дадатковыявыпрабаванні магчыма, як кампутары выпадкова правяраюцца і кантралююцца.Кампутар затым далей адпраўленыя ў дэпартамент або магазіны рознічнага гандлюдля продажу спажыўцу. У заключэнне, вытворчасць кампутараў з шэрагу кампанентаўдля гатовай прадукцыі з'яўляецца складанай працэдурай. Вельмі важна мець добраарганізаваны вытворчыя магутнасці кампутара, і важна, каб зборка і ізаляцыяўсіх кампанентаў ажыццяўляецца дакладна. Заключнае тэсціраванне з'яўляеццазаключным крокам у працэсе вытворчасці камп'ютэраў. Этапе тэсціраванняз'яўляецца найбольш важнай, так як спажыўцы патрабуюць высокую якасць іэфектыўную прадукцыю. У сучасным грамадстве, кампутары маюць важнае значэннедля абмену інфармацыяй і важных тэхнічных задач. Карыснасць кампутара інаступнага спажывецкага попыту на ўдасканаленыя мадэлі будуць працягвацьаказваць ціск на вытворчасцях, каб пабудаваць больш эфектыўную,высокапрадукцыйнай тэхнікі якасць у будучыні.
Паколькі першы кампутарбыў зроблены ў канцы пяцідзесятых гадоў, тэхналогія распрацавана надзвычай.Кампутары, якія занялі месца гасцінай затым, у цяперашні час робяцца ў CreditCard-фарматаў.Усё больш і больш абласцей прымаюцца над камп'ютэрам. Так як кампутары здольныяапрацоўваць вялікія аб'ёмы дадзеных на вельмі кароткі час, яны добрападыходзяць для текстопроцессорных. Я думаю, што гэта не будзе доўга, пакульусе паперы архіваў замяняюцца магнітных стужках і дыскета. Дыскеты можаўтрымліваць нашмат больш інфармацыі, чым у пісьмовай старонцы, а гэта займаеменш месца! Можна атрымаць нарвежскай тэлефоннай кнігі толькі на адной дыскеце.У найбліжэйшай будучыні, новыя вобласці, будуць перададзеныя з дапамогайкампутараў, а менавіта карты. Розныя маршруты захоўваюцца на аднымкампакт-дыску. Уявіце сабе, дастаткова проста ўставіць кампакт-дыск у CD-вадзіцеляў аўтамабілі, і скажыце кампутары, куды ісці. Ўсё астатняе будзе зробленааўтаматычна. Гэта будзе больш бяспечным, хутчэй і больш зручны спосаб падарожнічаць.Яшчэ адна новая вобласць, званая «віртуальная рэальнасць» у цяперашнічас выпрабаванні. Гэта спосаб мадэлявання рэальнасці на маніторы. Для таго, кабадчуць гэта так званыя рэальнасці вы павінны насіць спецыяльныя электронныя акулярыі электронных касцюм. Мацуецца на касцюме ёсць датчыкі, якія пасылаюцьінфармацыю ў галаўны кампутар. Гэты кампутар працуе з дадзенымі, і адлюстроўваеіх на электронныя акуляры. Гэта метад, які выкарыстоўваюць тры-мернагапрагляду, таму дэкарацыі здаецца неверагодна рэалістычным. Калі вы хочаце быцьбаксёрам, проста мяняць дэкарацыі на галоўным кампутары, і вы ў коле. Сённямногія дзеці атрымалі ў відэагульні. Можна сказаць, што гэтыя гульні з'яўляюццаадказам на сапраўдны Ludoі манаполіі. У некаторым сэнсе, гэта вялікая перавага, што дзеці з лікупрадстаўленых на computorsў раннім узросце, таму што яны, безумоўна, павінны выкарыстоўваць іх пазней,калі яны пачынаюць працаваць. У будучыні тут будзе некалькі прафесій, якія небудуць выкарыстоўваць computors,так ці інакш. Але відэагульні часта ўяўляецца як нешта адмоўнае, якіяперашкаджаюць дзецям рабіць хатнія заданні і іншыя, больш карыснай дзейнасцю.Гэта часткова праўда, калі яны робяць шмат. Але ў цэлым, я думаю, звязацца змаладым людзям з кампутарамі з'яўляецца станоўчым. У Нарвегіі сёння янастановіцца ўсё больш агульнымі мець кампутар у сябе дома. Вы можацевыкарыстоўваць персанальны камп'ютэр, каб захаваць хатнія гаспадаркі бюджэты цііншай эканомікі. Акрамя таго, можна звязацца з вашым банкам і transwerгрошы, а вы ў вашай гасцінай. Можна звярнуцца да іншых баз даных і атрымлівацьінфармацыю ад іх. Выкарыстанне кампутараў прывяло да іншых злачынным дзеянням.«Взлома» з'яўляецца адным з іх. «Хакер» крадзе і маніпулюеінфармацыяй з іншых баз даных. Гэтыя злачынствы могуць быць вельмі шкодныя. УЗША, хакерам атрымалася пранікнуць у базу дадзеных НАСА. Камп'ютэрныя праграмы,праграмнае забеспячэнне, з'яўляюцца надзвычай высокай цане, а часам яны наватдаражэй, чым абсталяванне. Таму яна не з'яўляецца незвычайным, каб зрабіцькопіі гэтых праграм. Гэта абсалютна незаконна, але ніхто, падобна на дапамогу,таму што цяжка яго кантраляваць. Вытворцаў праграмнага забеспячэння свабодныхмільярдаў даляраў кожны год з-за гэтага. Многія метады, якія былі вынайдзены,каб прадухіліць гэта, але паколькі «хакераў», часта умнее, чым тыя,хто робіць, я сумняваюся, што там ніколі не будзе паспяховым спосабамперашкодзіць гэтаму.
Камп'ютэрныятэхналогіі: That'sEntertainment, 2000 VideoCNN NewsStand'sДжэймса Хаторы даведаецца, што забаўка можа выглядаць у 2010 годзе 31 снежні1999 г. размешчаны на вэб: 4:00 PMEST (2100 GMT)(CNN) — Як мы дасягнём года 2000 г. іна наступным этапе развіцця інфармацыйнага стагоддзя, лёгка забыць, штоменавіта 10 гадоў таму, інфармацыйны век Засеў на стартавую пляцоўку. Інтэрнэтуне было вядома амаль усім, акрамя універсітэцкіх даследчыкаў; ТВ-ранейшамупохлопал сябе на заднім над кабелем поспехам фільма шукалі Next Big Thing", музыка прадаецца ў музычныя крамы. Цяпер, тэлебачанне і кампутары з'яўляюццасустрэчнымі і мільёны каналаў на даляглядзе; фільмаў больш, дакладнае і таннейзрабіць, і музыка, больш, чым у любой іншай галіны, з'яўляецца выкарыстаннеІнтэрнэту для самога рынка HDTV ў хуткім часе будзе пракат у дома, дастаўкубольш шырокі экран і лічбавая фатаграфія Люсі, дзе вы? Тэлебачанне знаходзіццана парозе буйных пераменаў, якія могуць назаўсёды змяніць наш лад жыцця. Гэтапавінна быць усё адбудзецца з непазбежным пераход ад аналягавай да лічбавайтэхналогіі. Зараз большасць дамоў абсталяваны аналагавым, дызайн якіх застаеццапрактычна нязменным з моманту вынаходкі тэлебачання. Новы малыш на блоку HD,або тэлебачанне высокай выразнасьці, больш чым у тры разы дазвол стандартнагааналагавага набору. На жаль, вы не можаце бачыць вышэй якасць HDTVпа рэгулярнаму тэлебачанні. І цяпер, HDTVробіць пастаўляюцца з высокай цаной і пазнакі мізэрныя праграмавання. Але ёсцьсумненні, што тэлевізійныя сігналы збіраюцца Digital.«Я думаю, што свет тэлебачання і забаўляльных гатова для выбуху, і штовыбух адбываецца таму становіцца лічбавае тэлебачанне», кажа Эндзі Ліпман,намеснік дырэктара Інстытута Масачусэтса (MITTechnology's)Media Lab.Гэта адна з тэхналогій прэм'ер-даследчых цэнтраў у свеце. «Калітэлебачанне стане лічбавым, то яна становіцца нашмат больш падабаецца інтэрнэт,а гэта значыць, што замест ста або 500 або 1000 каналаў, вы павінны думаць абтэлебачанні з пункту гледжання 243 млн каналаў і доступу да каналах з усягосвету.» З лазерным паказальнікам, як прылады, карыстальнік можа націснуць намалюнак на інтэрактыўнае тэлебачанне для пакупкі адзення і прадметаў, якіявыкарыстоўваюцца для акцёраў на экране, новага тыпу становіцца інтэрактыўнымТБ, таксама. Напрыклад, вы зможаце глядзець любімыя камедыя, і магазін ў той жачас. Гэта, выкарыстоўваючы новаўвядзенні, як «hypersoap».З андеррайтингу Кампаніі JCPenney,MIT прафесар Майкл Бове разам з групайстудэнтаў MIT стварыў гэтую ідэю.Выкарыстанне Clicker, як пультдыстанцыйнага кіравання ", hypersoap"гледачы могуць крамы, вылучыўшы любой адзення або прадметаў, якія яны бачаць наэкране, дазваляючы гледачам, каб купіць вопратку насілі сваіх любімых акцёраў — калі і не зусім кашулі ад сваіх «сяброў „спіной. І пакупкі простаадна з магчымасцяў. Інтэрактыўнае тэлебачанне Чакаецца таксама, што дазваляегледачам сабраць дадатковую інфармацыю па адпаведных праграмах. Напрыклад, калівы глядзіце праграму Featuringпрыгатавання курыцы, вы зможаце націснуць адну частку экрана і атрымаць рэцэпт.Калі вы глядзяць выпуск навін на Балканскім паўстанне, вы можаце націснуць нааддаленых і даведацца пра гісторыю канфлікту, нараўне з апошнімі загалоўкамі івідэа. Ваша любімае тэлешоў неўзабаве можа ісці за вамі… з гасцінай, каб вашаўтамабіль радыё, на офісным кампутары выключэннем таго, што відэамагнітафон Ёсцьтаксама ідэі ў працах, якія могуць утрымаць нас ад тэлевізара адсутнічае, наватбез выкарыстання відэамагнітафон. “Гэта заўсёды раздражняе, калі адзінглядзіць тэлевізійныя праграмы», кажа Бове ", а тэлефонны званок цітрэба сесці ў машыну і ісці ездзіць на працу. І гэта было б магчыма,выкарыстоўваючы амаль інфраструктуры мы маем зараз, зрабіць тэлевізійныяпраграмы, што, калі я гляджу, калі я выходжу ў машыне, можа быць, ён сочыць замной з дапамогай майго пэйджэра, а потым мой аўтамабіль, і калі я на працы, ёнідзе следам за мной па лесвіцы і на экран майго кампутара. На самом деле, былоб вельмі прыемна мець магчымасць сачыць вашу праграму такім чынам ". Івыратаваць відэамагнітафон. Гэта будзе, як Фанограф адзін дзень. Вашыя ўнукібудуць смяяцца над ім, паколькі яны фліп на DVDплееры — DVD, калі гульцы несастарэлую да таго часу. Джордж Лукас дапамаглі прыйсці ў лічбавую праекцыіфільма з «Зорныя вайны, Эпізод 1: Призрачная пагроза» Вялікіяперамены буйныя вытворцы Экран едзеце на лічбавае хвалі, тоже. Джордж Лукаскажа, што ён плануе ўзначаліць высокім бюджэце кіно ў лічбавым зямлю, здымкінаступнай «Зорных войнаў» растэрміноўка на лічбавым відэа, не кіно. Уякасці спосабу паскарэння тэмпаў развіцця лічбавых праектараў, ён месячны паказспецыяльнай лічбавай версіі 1999's«Зорныя вайны, эпізод I:Схаваная пагроза». Нараўне з лепшым якасцю, фільмы становяцца ўсё крупнее,тоже. IMAX і Гранд-плёнкамаштабу, якая робіць гледачу адчуць сябе часткай дзеянні могуць прадвяшчаладзень, калі гледачы атрымаць асалоду ад сапраўды віртуальны вопыт. І рэжысёрыбольш належаць не толькі на лічбавую плёнку, але таксама і лічбавай анімацыідля запаўнення сваіх экранах. «Тытанік» і «Схаванаяпагроза» з'яўляюцца два апошніх блокбастэраў, што ажыццяўляецца гэта звялізным выніках. Нягледзячы на тое, Jar-JarБинкса, ва ўсіх сваіх лічбавых зялёны славы, была не самым папулярнымперсанажам, ёсць размовы, што ў адзін цудоўны дзень многія фільмы будуцьуключаць лічбавую суб'ектаў, па-відаць, таму што яны не будуць прасіць за $ 20млн за карціну. «Фестываль Эдна McCoy»была ўсё-лічбавым вытворчасцю фільма, які быў паказаны ў 1999 годзе накінафестывалі Austin недарагіякінематаграфісты адчуваюць на сабе ўсе наступствы гэтай тэхналогіі, тоже.Лічбавыя стужак значна танней, чым традыцыйныя складзе фільма, але даюць большвысокую якасць і можа быць адрэдагаваныя на хатнім кампутары. Гэта маранезалежны кінарэжысёр збылася. У 1999 годзе Осцін кінафестываль, на самом деле,група малобюджетных Auteursстрэліў кароткаметражнага фільма з дапамогай лічбавай касеты ў прамежак ўтыдзень на $ 200 бюджэтам. Магчыма, яшчэ больш прывабнымі для незалежныхрэжысёраў з'яўляецца ідэя, што яны заўсёды будуць мець месца на экране іхфільмы, дзякуючы Інтэрнэту. Некаторыя кажуць, што яны прадбачаць дзень, калірэжысёры проста электроннай пошце свае работы тэатраў з лічбавымі праектарамі,по крайней мере на некаторы час, верагодна, кідалі эканомікі кінапракату ўзамяшанне. Новая музыка музыка, вядома, карыстаецца большасць змяненняў дагэтага часу ў гэтых лічбавых разы. MP3,тэхналогія, якая дазваляе вэб-серферам Спампаваць CD-якасцьмузыкі, была напісаная ў найбольш буйных выданняў і прывяла старую гвардыюкампаніямі запісы адначасова праклёнам і авалодваюць новымі тэхналогіямі. MP3аўдыё дапаможа змяніць тое, як мы купляем і слухаць музыку, але новыямузыканты, як маладыя кінематаграфісты, глядзіце таксама лічбавых тэхналогій якспосаб абысці традыцыйныя шляху да поспеху і выкарыстанні Інтэрнэту дляраспаўсюджвання свайго мастацтва. Будучыню музычнага кантэнту павінна быцьцікава для маніторынгу, тоже. Апошняе дзесяцігоддзе стагоддзя разглядаеццашырокі сумесь стыляў паводкі радыёстанцый, у тым ліку раннія стагоддзя джаза ісвінга, Лацінская поп, фолк, рэп, фолк-рэп, хіп-хоп, танцы, кельцкія, новымузычны свет, і што старамодным, гітарны рок-н-рол '. Здаецца, музыка мастакоўпастаянна шукае новыя магчымасці для зносін, таму, магчыма, 2000-я гады станемсведкамі стварэння новага інструмента — як ўзнікненне электрычнай гітары ўсярэдзіне 1900-я — што будзе хадзіць да нас новыя гукавыя гарызонты. 'Хутчэй ібольш «Другой сілай, што не можа больш ігнараваць гэта электронны 6,3 млн.даляраў ЗША для ігральны індустрыі. Яна захоўвае мільёны амерыканцаў, уасноўным падлеткі, забаўлялі. Страшэнныя графікай і барацьба герояў штурхнуўпродажаў электронных гульняў мінулых што расходуюцца гледачоў кожны год. „Ultima“ператварылася ў гульню VideoTechnology была палепшана, і штобудзе гульні вы граеце на працягу 10 гадоў будзе? „Узаемадзеянне выбудзеце мець будзе значна больш, такія як узаемадзеянне з рэальнымі людзьмі,супраць якой гэта прама зараз“, кажа Рычард Garriot,які стварыў вельмі папулярны „Ultima“прыгодніцкіх гульняў. „Вы ўбачыце некаторыя вельмі пераканаўчым вопытам,якія прадстаўлены ў шляхах, якія, вы ведаеце, далёка за рамкі сённяшніх фільмаўі тэлебачання“. Або, вядома, усё гэта толькі адукаваным спекуляцыя, іверагодна, што многія прагнозы прапусціце свой след. Але можна з упэўненасцюсказаць Інтэрнэту і яго тэхналогій павінна мець вялікае ўздзеянне на ўсё гэтазабаўка. „Мы ўбачым млрд. карыстальнікаў Інтэрнет да канца 2000года“, кажа Нікалас Негропонте, заснавальнік і дырэктар MediaLab Масачусэтскага тэхналагічнагаінстытута. „Гэта ў асноўным 20 працэнтаў нашай планеты.“ І тое, штосапраўды страшна, і цікава, у залежнасці ад вашай пункту гледжання, з'яўляеццатое, што старонка з гэтага часу будзе яшчэ хутчэй і большы, чым мы чакалі.»УВАГА — MP3 'SАдзіная праблема з MP3, аднак,з'яўляецца тое, што яна з'яўляецца «скампрэсаваныя з стратамі» схемы- то ёсць той, які павінен выбрасывать музычныя дадзеныя з высокім і нізкімканцы нашага слыху, з тым каб дасягнуць сваіх невялікіх памераў. Калі пашырыцьгэтыя файлы паставіць на аўдыё кампакт-дыска, яны не будуць гучаць так добра,як арыгінальныя кампазіцыі, так як гэтая інфармацыя проста не існуе. Каліласка, увядзіце SHN, фармат файланабірае папулярнасць з аматарам жывой музыкі. SHN(або скарацілі) файлы толькі прапаноўваюць Аб сьціску 2:1 (у адрозненне адсуадносінах 10:1 агульныя з MP3),але SHN файлаў без страт — ваўсіх адносінах так жа, як зыходныя файлы, з якіх яны былі зробленыя. Вядома, зменш сціску файлаў, таксама значна большай — поўнае скараціў дыска можа заняцькаля 400MB — таму яны не зусімхуткай загрузкі. Але з высокай хуткасцю DSLі кабельных мадэмаў на даму (і тыя, блаславіў высакахуткасных ліній у нас нарабоце) у чаканні некалькі гадзін для загрузкі падчас сну з'яўляецца значнахутчэй — і часта больш надзейныя — па параўнанні з стварэннем і камплектуючыя CDгандлю па пошце. Гэта таксама выдатны спосаб для адной крыніцы (або«семені»), каб выйсці сотні людзей у спяшаецца. Часта, шоу будуцьперададзеныя з DAT і кадаваньне ўфармат, так SHN дзён пасля прыняццямесца — ідэальнае рашэнне для нас музыка наркаманы, якія не могуць чакаць, кабпачуць * www.phish
Phish's. COM / * апошняя версія «Chalkdustкатаванняў», ці «Вы весяліцца.» як і любая музыка калекцыянераведае, вы ніколі не бывае занадта шмат пра тое ж. праграмнага забеспячэння Вамтрэба, каб скарыстацца гэтай вялікай гучаць тэхналогій называецца Скараціць дляMacintosh, якія могуць пашырыць SHNфайлы ці AIFF або WAVфарматы, а толькі сціскаецца WAVфайлы. свабодна спампаваць ўсё яшчэ знаходзіцца на ранняй стадыі развіцця, алевельмі стабільнай — не кажучы ўжо, што ў цяперашні час адзіны выбар длякарыстальнікаў Mac, калі справадаходзіць да SHN. Аднак памятайце, штовы не можаце гуляць файла SHNяк бы Вы MP3 — яна павінна быцьпашырана для праслухоўвання або запісу на кампакт-дыску.
З ростам папулярнасцікамп'ютэрных гульняў і мультымедыйных карыстальнікаў хатніх ПК часта маюцьпатрэбу ў абнаўленні unexpensiveкамп'ютэрная сістэма. Пабудаваўшы адзінкарыстальніцкі кампутар знаходзіцца ў стане аб'яднаць componenets, а таксамааперацыйныя сістэмы забяспечваюць максімальную прадукцыйнасць у гульнях. Кампутарычаста называюць маніпулятарам ліку, з-за іх здольнасці працаваць мільёныматэматычных аперацый у секунду (43 белых). Кампутары выкарыстоўваюць бінарныяў сістэму лікаў, што дазваляе ім дзейнічаць сістэма мікраскапічнае перамыкачзваныя транзістары знайшлі ўнутры камп'ютэрных чипов. Двайковыя сістэмывызначаецца як лічым, што сістэма выкарыстоўвае дзве лічбы адно і нуль (Gookin49). Транзістар з'яўляецца адным з асноўных будаўнічых блокаў мікрасхем;транзістары аб'яднаны ў логіцы адукацыі, званыя вароты (39 белых).
Бібліяграфія
1. Allison,L., and R. Baxter. Protecting Our Innocents. Caragata, Warren, ComputerSoftware. Encyclopedia Software, 1995.