Реферат по предмету "Историческая личность"


Життя і творчість Леонардо да Вінчі

Нац ональний техн чний ун верситет Укра ни Ки вський Пол техн чний нститут Реферат з заруб жно культури на тему Життя творч сть Леонардо да В нч П дготував Студент групи СС-031 Петренко Василь Викладач Селезньова Тетяна Борис вна Славутич, 2004 р. Вступ Талант Леонардо да В нч , ген я тал йського


В дродження, був багатогранним, а жадоба знань невичерпна. Леонардо був математиком, нженером, мел оратором, анатомом, арх тектором, скульптором, музикантом Все сво життя в н заносив в записн книжки р зн малюнки людського т ла, л таючих птах в, дивних машин, що народилися в його уявленн . Леонардо винайшов л таючу машину з крилами, що були схож на пташин , п дводн човни, величезний лук, гел коптер та потужн гармати, вивчав властивост св тла води.


Декотр з цих винаход в були реал зован на практиц , нш залишились нев домими та к лька стол ть знаходились в його записних книжках. Серед малюнк в Леонардо да В нч було знайдено зображення парашута. Але перший стрибок з парашутом був зд йснений з високо веж т льки в 1738 р. французом Лу Ленораном. Леонардо да В нч висунув дею о контактних л нзах. У сво му Кодекс про око в н опису трубку з вставленою з обох к


нц в л нзами, що наповнювалась водою та використовувалась для корекц зору. П зн ше, в XVIII в. Томас Юнг та Джон Гершель застосували дею Леонардо на практиц . Леонардо розр зав понад 30 труп в що тод було заборонено законом склав анатом чн атласи, що з точн стю перевершували все, зроблене до нього. Називати сфери д яльност його мислення можна дуже довго, але в стор ю в н ув йшов як художник.


Леонардо да В нч народився 15 кв тня 1452 року в с м судового чиновника П тро да В нч , у маленькому м стечку В нч , що в тридцяти к лометрах в д Флоренц . П сля смерт його д да в 1648 роц , родина пере жджа до Флоренц , вже через р к Леонардо почина вчитись в найпрестижн ш й майстерн цього м ста до Верроккьо. У 1472 роц в д вступа до г льд Святого Луки у


Флоренц , але працю у т й же майстерн Верроккьо. В 1478 роц в н все одно працю в майстерн цього художника до цього часу в дноситься описаний Вазар еп зод, коли Леонардо намалював голову ангела в картин Верроккьо Хрещення. В цей пер од в н не т льки активно допомага майстру у виконанн його замовлень, а й сам пише невелик роботи. В н отриму сво самост йн замовлення и працю на


Лоренцо Медич . В 1481 роц в н отриму сво перше велике замовлення на Поклон ння волхв в , яке в н так не зак нчив, залишивши у стад начерку. У 1482 роц в н де в М лан, до Лодов ко Моро, герцога Сфорца, з письмом в д Лоренцо Медич . М лан того часу це друга по значенню пол тична та культурна столиця тал . Леонардо перебував на служб у Людов ко Моро близько с мнадцяти рок в.


Тут в н був живописцем, скульптором, во нним нженером, влаштовувачем пишних свят. В м ланський пер од в н написав свою Мадонну в скелях , а також Даму з горноста м портрет коханки Лоренцо Медич Чичел Галеран . Але найзначн шим живописним твором цього пер оду була Тайна вечеря - розпис трапезно монастиря Санта-Мар я деле


Грац в М лан . Вона була зак нчена в 1497 роц . В 1499 роц французький король Людовик XII завойову М лан. Про цей момент свого життя Леонардо да В нч написав так Герцог загубив державу, мант ю та свободу, та жодне з його замовлень не був завершене . Художник поверта ться до Флоренц . З цього моменту в його житт наступа пер од мандрувань.


Леонардо пост йно м ня м сце проживання. У 1500 роц в н в дв ду Венец ю, в 1502 роц в н на служб у Чезаре Бордж а в якост во нного нженера, в 1503 роц в н знову поверта ться до Флоренц . Цей пер од в його творчост в дм чений двома значними под ями. В н отриму замовлення на оздоблення велико зали збору, побудовано позаду Палаццо Веккьо, вибрав для цього сторичну тему Битва при


Ангар , розпочина роботу над портретом Монни Л зи, дружини неапол танського купця Джокондо. Свою роботу над розписом Леонардо кида незак нченою знову т ка в мандри М лан, Флоренц я, знову М лан , нарешт , Рим, куди художник при жджа 1513 року, коли до папського престолу м ям Льва X з йшов Джованн Медич . Тут в н проводить три роки, займаючись математикою та ншими науками. В 1517 роц Леонардо покида меж тал , перейшовши на службу до французького короля


Франциска I в якост першого художника, арх тектора механ ка корол вського двора . Тут, недалеко в д Амбуаза, художник проведе останн роки свого життя. В н взяв з собою, з його точки зору, незак нчен найдорожч йому твори, як п сля його смерт залишились у короля Франциска I. Так у Лувр з явилась колекц я останн х робот Леонардо да В нч . Портрет Монни Л зи найзнаменит ша робота


Леонардо, як св дчить Вазар , почався в другий при зд Леонардо до Флоренц , десь м ж 1503 та 1506 роками. З точки зору художника, портрет так не був завершеним, майстер повертався до нього у французький пер од сво творчост . Леонардо бачить в портрет щось б льше, н ж просто зображення дружини неапол танського купця. Про це каже схож сть в портрет з обличчями в нших роботах художника ангелами, свято


Анни. Б льш всього в портрет поража ледве пом тна усм шка Монни Л зи. Усм шка, мабуть, була знаком внутр шнього життя людини. В Монн Л з вона по дну ться з зосередженим, проникаючим поглядом. Усм шка тягне до себе, холодний погляд в дштовху , це протиставлення пов домля портрету його складн сть. Полу фантастичний пейзаж з блакитно-зеленими горами, звивистими стежками оточу


Джоконду м якою середою, в н в дводить кудись далеко. Живописна техн ка портрету неперевершена. Художник досяга в портрет дивно м якост переход в, да можлив сть в дчути в брац ю навколишнього середовища. Полу ф гура гармон йно впису ться сво ми л н ями пропорц ями в околицю. Сво ю композиц ю портрет Монни Л зи значно вплив на багатьох майстр в портретного живопису. В колекц ю французького короля портрет потрапив близько 1519 року.


Картина Святий оанн Хреститель задумана художником на початку 1500 рок в, про що каже начерк ангела з п днятою рукою в поз оанна, що був приколотий до листа датованого 1504 роком В Лувр картина над йшла 1661 року . Леонардо почав роботу над нею п д час свого другого прибуття до М лану продовжив свою роботу в Рим . З точки зору самого майстра, полотно так не було зак нчено, робота над ним продовжувалась нав ть в Амбуаз . З темного простору картини на нас дивиться постать юнака з


п днятою рукою притуленим до т ла хрестом. В рисах його обличчя явно чита ться схож сть з Монною Л зою, що прида йому дек лька двозначний характер. Ф гура несе кв туч , чутт во трепетн форми, т льки хрест, немовби розчинений в простор картини, каже, що перед нами оанн Хреститель. Задум картини Мадонна з Немовлям та св. Анною виник у художника десь в останн роки п ятнадцятого стол ття.


Саме в цей пер од створю ться перший нин загублений картон до картини. Збер гся опис рел г йно символ ки, сформульований самим Леонардо. Д ва Мар я, що сидить на кол нах у сво матер , нахилилась до свого Сина, намагаючись в двол кти його в д ягня символ Пристрастей Господн х , якого немовля весело об йма . Однак свята


Анна намага ться в дговорити . Мабуть, ця ф гура повинна була символ зувати собою Церкву, не бажаючи протистояти Пристрастям Господн м. Саме живописне полотно було розпочате в 1510 роц також не було завершене, про це каже злегка прописаний пейзаж заднього плану, але сам ф гури досить точн . Голова свято Анни зд йма ться над вс ю групою, що прида композиц картини ч тко п рам дальний характер.


колорит виражений в м яких переходах червоно-коричневих та зеленувато-с рих кольорах. В рисах обличчя свято Анни ми знову бачимо х схож сть з Джокондою. Вс ф гури немовби розчинен в простор . Вона дише споко м та зосереджен стю. В Лувр картина поступила 1636 року. В флорент йський пер од сво творчост Леонардо малю ряд картин на б блейськ теми, невеликого формату, в яких художник шука св й художн й язик.


До них в дносяться портрет Дженеври Бенч , Мадонна з гвоздикою Мадонна Бенуа з Петербурзького ерм тажу. Але, мабуть, най серйозн шою його роботою того часу було полотно Благов щення. До Леонардо до теми Благов щення зверталось багато в домих художник в. Сам Леонардо в ц й тем ще не повн стю зв льнився в д впливу сво х попередник в. В сво х р шенням в н поки що не пов язаний з ступ нчатою схемою та барель фними принципами.


Форма та орнамент кафедри написан п д впливом роботи Верроккьо для гробниц Медич . Все це каже про те, що Благов щення з Уфф ц належить до раннього пер оду творчост цього великого художника. Використана л тература 1. Шедевры мировой живописи в вашем доме. Лувр , 2003 р. 2. Шедевры мировой живописи в вашем доме.


Уффици 2003 р. 3. История открытий 1997 р.



Не сдавайте скачаную работу преподавателю!
Данный реферат Вы можете использовать для подготовки курсовых проектов.

Поделись с друзьями, за репост + 100 мильонов к студенческой карме :

Пишем реферат самостоятельно:
! Как писать рефераты
Практические рекомендации по написанию студенческих рефератов.
! План реферата Краткий список разделов, отражающий структура и порядок работы над будующим рефератом.
! Введение реферата Вводная часть работы, в которой отражается цель и обозначается список задач.
! Заключение реферата В заключении подводятся итоги, описывается была ли достигнута поставленная цель, каковы результаты.
! Оформление рефератов Методические рекомендации по грамотному оформлению работы по ГОСТ.

Читайте также:
Виды рефератов Какими бывают рефераты по своему назначению и структуре.

Сейчас смотрят :

Реферат Запечатлённый ангел
Реферат Трансфертное ценообразование в системе управленческого учета 2
Реферат Реклама и Рекламодатели
Реферат Таможенное дело 2
Реферат Сознание как проблема и тайна (сознание как "жертва" и "жертвы сознания")
Реферат Статистика социальной деятельности потребительской кооперации как инструмент оценки согласования
Реферат The Princess Of Cleves Essay Research Paper
Реферат Hamlet And King Lear
Реферат Зарубин, Иван Никифорович
Реферат Первый европейский университет в Болонье
Реферат Finch In A Pinch Essay Research Paper
Реферат Юрій Васильович Кондратюк 2
Реферат Аннотация рабочей программы дисциплины комплексный экономический анализ хозяйственной деятельности
Реферат Межличностные отношения детей в дошкольном возрасте
Реферат Різні моделі змішаної економіки й національні особливості післявоєнного відновлення економіки в різних країнах (період 1945-1970 рр.)