Реферат по предмету "Астрономия"


Використання графіки Викорисьання графічного режиму в Pascal -основні оператори

Тема: Графічний режим в мові Pascal.


Мета: Навчити студентів використовувати графічний режим в мовіPascal, а також вміти реалізовувати графіку за допомогоюпроцедур та функцій.


Теоретичні відомості.


Екран дисплея складається з точок, які можна засвічувати певним кольором. В результаті створюється зображення, точки на екрані дисплея називаються пікселями.


Основною характеристикою дисплея е роздільна здатність, яка визначає кількість точок на одиницю площі . Очевидно , що чим більше точок можна зобразити на екрані дисплея тим вища роз­дільна здатність, яка залежить від технічних характеристик адап­тера і дисплея. Розташування кожноі точки на екрані дисплея нази­вається координатами точки. Для VGAадаптерів координати точки можна задавати в межах: по горизонталі - від 0 до 640 т., а по вертикалі від 0 до 200, 0 - 350 точок 0 - 480 точок.


Для визначення положення кожної точки потрібно задати її координати.


Графіка реалізується за допомогою процедур та функцій graphtpu. (модуль).


Необхідно також для роботи в графічному режимі мати драйвер відповідного адаптера, який називається egavga.bgi. Цей драйвер повинен бути записаний в робочому каталозі.


Процедури.


Initgraph задає графічний режим;


Detectgraph повертає знач. х-р. driver і mode


Setcolor(<колір)> задає колір майбутнього зображен­ня;


Setbckcolor - (<колір)> задає колір фону;


Putpixel - (х,у<колір)> висвітлює точку з координита-ми [х,у] заданим кольором;


Line - (xl,yl;х2,у2) молюе лінію по координатах.


Lineto (x,y) - малює лінію від поточної точки до точки [х,у].


Lineral(x,y) малює лінію від поточної точки з заданими приростами.


Rectangle - (xl,yl;x2,y2) малює прямокутник з заданими вершинами.


Setviewport - (xl,yl;x2,y2,true) задає координати вікна, якщо значення 5 периметру приймає значення true, тотоді відбувається відсічене зобра­ження, яке попадає за межі вікна;


Bar- (xl,yl;x2,y2) малює кольором прямокутник;


Bar3d- малює паралелепіпед (х1,у1;х2,у2;<глибина>, true).


Circle- (х,у,К)малюе коло з центром[х,у], радіусом-R;


ArcPieslice- (х,у, <поч. кут>,<кінц. кут>,Н) малює дугу;


EllipseSetbillstyle- (х,у, <поч. кут>,<кінц. кут>,К) малює зафарбований сектор;


floodfill (х,у, <поч. кут>, <кінц. кут>, <горизонт.К>, <вертик. R>) малює еліпс або дугу.


Функції.


Graphresult повертає код помилки, якщо не можна задати


графічний режим;


Getmaxx Getmaxy Get color повертає значення розміру по горизонталі;


GetxGet у повертає значення розміру по вертикалі;


повертає (зчитує) значення текучого кольору;



Не сдавайте скачаную работу преподавателю!
Данный реферат Вы можете использовать для подготовки курсовых проектов.

Поделись с друзьями, за репост + 100 мильонов к студенческой карме :

Пишем реферат самостоятельно:
! Как писать рефераты
Практические рекомендации по написанию студенческих рефератов.
! План реферата Краткий список разделов, отражающий структура и порядок работы над будующим рефератом.
! Введение реферата Вводная часть работы, в которой отражается цель и обозначается список задач.
! Заключение реферата В заключении подводятся итоги, описывается была ли достигнута поставленная цель, каковы результаты.
! Оформление рефератов Методические рекомендации по грамотному оформлению работы по ГОСТ.

Читайте также:
Виды рефератов Какими бывают рефераты по своему назначению и структуре.