30
Творча робота
Тема: "Розробити і виконати жіночу вечірню зачіску з довгого волосся на основі моди зачісок останніх 5-ти років"
Зміст
Вступ
1. Творча частина
1.1 Характеристика сучасного і перспективного напрямків моди в зачісках, одязі, аксесуарах та їх вплив на створення обраного образу
2. Технологічна частина
2.1 Вимоги до охорони праці та санітарії і гігієни
2.2 Визначення вихідних даних моделі та технологія виконання зачіски
2.2.1 Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів та обладнання, необхідного для виконання зачіски
2.3 Розробка макіяжу
2.3.1 Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів та обладнання, необхідного для виконання макіяжу
Висновок
Література
Вступ
Для того, щоб підвищити ефективність підприємства, в тому числі перукарень, щоб зробити її рентабельною, необхідно, щоб були покращенні якість і культура обслуговування, впровадити нові послуги, технології, підвищити кваліфікацію робітників перукарень.
При підвищені кваліфікації звертається більше уваги на правила робітників послуги побуту, які вказують на те, що:
? клієнт завжди правий;
? клієнт завжди в центрі уваги;
? необхідність розпізнати характер та настрій клієнта;
? укріпити моральний престиж професії ? застосувати комплекс моральної якості необхідних для успішної роботи в сфері побуту.
Велику роль в галузі побуту відіграє реклама. Вона дозволяє донести нову інформацію про новини в моді, і не тільки в зачісках, але, і в нових парфюмерно-косметичних виробах для догляду за волоссям і тілом. Реклама обовязково повинна знаходитись в салонах-перукарнях, а також нести інформацію через радіо та телеефір, журнали. Служба на сьогоднішній час представляє населенню більш 900 видів послуг.
Для того, щоб в повному обсязі задовольнити потреби населення введено послуги попереднього запису, це дозволяє заощадити час.
Народне господарство України поділяється на галузі, кожна з яких відповідає за окремий розділ у соціальному та економічному житті людини . Побутове обслуговування населення є однією з цих галузей. Підприємства, що у цій галузі носять особистий характер, які створюють послуги, направлені безпосередньо на людину. Це послуги перукарень, ательє по шиттю одягу, майстерні по ремонту одягу, взуття і т.д.
Економічний розвиток в Україні впливає на усі галузі господарства також ї побутового обслуговування населення. Такі зміни проявляються у переході підприємств побутового обслуговування населення у приватну власність, розвитку в умовах розвитку ринкових відносин, створенні індивідуальних та колективних форм власності, що у поєднані дають виникнення малих та кооперативних підприємств, У звязку з цим на Україні відкривається дуже багато перукарень та салонів краси з високим рівнем обслуговування. Обладнання та матеріали, що у свою чергу, створює у даній галузі оболонку конкуренції.
Для втілення в життя нових сучасних ідей для молоді та “екстремальних “ людей існують спеціалізовані салони краси, що надають повний спектр різноманітних і новітніх послуг. Такі послуги, як створення зачісок, макіяжу, манікюру, лікування волосся стали звичним явищем та нововведення,що мають попит у населення стали: татуювання, пірсінг, солярій, послуги косметологічного кабінету, лікувальні масажі, нарощування волосся.
Для заохочення населення до тієї чи іншої послуги необхідно надати інформацію про розвиток, напрямок сучасної моди, досягнення у світі моди одягу та зачісок. Для цього існують програми телебачення,журнали мод . Також дуже важливу роль у інформуванні проведення конкурсів, виставок, майстер класів. Вони стали традиційними у світі перукарського мистецтва і проводяться по всій Україні, та за її межами . Найкращі перукарі України виступають у престижних конкурсах Європи, які проводяться у Парижі, Берлині, Москві.
У 1971 році відбувся перший Всеукраїнський конкурс перукарів у місті Львові. Змагалися 27 команд, у складі кожної з них були чоловічий та жіночий майстри та дві моделі. У 1974 році у місті Луганську відбувся другий Всеукраїнський конкурс перукарів, де взяли участь 54 майстри.
У 1988 році у місті Києві відбувся VІІІ Всесоюзний конкурс перукарів і косметологів на якому українська команда добилася найкращих результатів.
Бурхливий розвиток у ХХ столітті перукарської справи, поширення модних тенденцій та креативних стильових рішень стали можливими завдяки створенню національних і міжнародних професійних організацій перукарів та конкурсів, чемпіонатів професійної майстерності. Атмосфера змагання відкриває можливість визнання творчої особистості, майстерності та професіоналізму учасників. Майстру конкурси необхідні щоб відірватися від буденної роботи для самоствердження, вдосконалення техніки під час тренувань, визначення фахового рівня і напрямків професійного зростання.
Конкурси різних рівнів (від районного до регіонального) передбачають участь у них перукарів початківців, учнів навчальних закладів, досвідчених майстрів і майстрів міжнародного классу (в чемпіонатах країни, Європи та світу).
Перший чемпіонат світу з перукарського мистецтва відбувся у Парижі 1947 року. Участь брали тільки жіночі перукарі. З четвертого чемпіонату, який проходив у Брюсселі, до них приєдналися і майстри чоловічих зачісок.
24 чемпіонати світу проводилися у Європі. В 1976, 1984,1996, 2002 роках змагання перукарів проходили в США. Японія (1992рік), Південна Корея (1998рік), також брали участь у суперфіналах з перукарського мистецтва.
У 1997 р. спілка перукарів вирішила провести перший конкурс між майстрами перукарів, візажистів та манікюру. Але що до порівняння робіт конкурсантів ще не відрізнялися більшою майстерністю тому, що не розуміли що від них вимагалося. Наближуючись до нашого часу конкурси стали більш цікавими і професійними в сучасній моді.
1. Творча частина
1.1 Характеристика сучасного і перспективного напрямків моди в
зачісках, одязі, аксесуарах та їх вплив на створення образу
Мода - це форма прояву культури, це відображення дійсності, що виявляється в манері поводження, а головним чином, в одязі та зачісках. Мода змінюється дуже часто. Мода задає визначені правила поведінки і манери вдягатися, а людина, що не дотримує ці правила, ризикує бути "немодною". При цьому існують правила, що ніколи не виходять з моди, наприклад, класичний стиль.
У широкому змісті слова, мода - це панування визначеного смаку в деякій сфері життя. Як правило, мода нетривала і часто міняється, іноді повертаючи до давно забутого.
Осінь, що наступила, уже заявила про себе новими модними тенденціями у світі перукарського мистецтва.
У наступаючому сезоні осінь-зима 2008-2009 буде модним натуральний та рудий колір волосся, а фаворитом серед зачісок залишиться біб, але з округленими краями та курчавий біб.
Модними будуть косий подовжений, та прямий чубчик, пучок та довге пряме волосся.
У сезоні осінь-зима залишиться в моді і каре: таку зачіску можна освіжити, додавши асиметрію загальній масі волосся чи чубчику, який можна підстригти по косій. Більшість стилістів настійно рекомендують залишати волосся майже недоторканим, оскільки головна тенденція осінньо-зимового сезону - це обємність маси волосся і чіткість ліній.
Не втратить своєї популярності і пучок, що вважається і вечірньою, і навіть "гламурною" зачіскою, для створення якої потрібно усього пару хвилин: досить розчесати волосся і зібрати їх на потилиці в пучок.
Багато дизайнерів пропонують використовувати скошений чи бічний проділ, що також дозволяє досягти видимого ефекту асиметрії, настільки популярного в цьому сезоні. Актуальними залишаться і довгі прямі чубчики, що доходять до очей, закриваючи брови.
Яскравий, чистий колір волосся - головний тренд перукарської моди цього сезону. Саме за допомогою кольору будь-якій стильній зачісці можна додати індивідуальність і неповторність. Восени 2008 і узимку 2009 на піку моди будуть темний чи молочний блонд, рудий блонд, мідно-червоний і рудий кольори волосся. Дуже популярними будуть природне світло-русяве, попелясто-русяве волосся.
Досягти більш світлого відтінку волосся й обємності, настільки модних у цьому осінньо-зимовому сезоні, можна за допомогою мелірування, освітлити на кілька тонів окремі пасма волосся, що дозволить мяко скорегувати колір і створити візуальний ефект сонячних відблисків на волоссі.
Розглядаючи нинішні пропозиції стилістів, можна вирішити, що одна з найбільш актуальних зачісок - це... відсутність такої. Але рівне довге волосся, розчесане на косий чи прямий проділ (саме така зачіска сьогодні в моді), повинне бути неодмінно доглянуте й акуратно підстрижене.
Колір волосся відіграє немаловажну роль: ніяких кричущих, неприродних відтінків - тільки теплі, "натуральні" тони. Присутність мелірування практично непомітно - воно використовується лише для того, щоб візуально додати волоссю обсяг. Контрастні "перинки" давно втратили актуальність.
Укладання, запропоноване для довгого волосся, в основному, максимально просте: гладко зачесане волосся ( чи проділ без нього), зібране в "хвіст" чи в пучок на потилиці. Така зачіска, якщо вона вам йде, буде доречна практично в будь-якій життєвій ситуації. Для урочистих виходів скромний "хвостик" можна замінити фантазійним укладанням (потрібно звернути увагу, що яскраві і громіздкі аксесуари для волосся сьогодні практично не використовуються).
Як ми вже помітили, жіночний стиль не здає позицій, а це значить, що ультракороткі стрижки "під хлопчика" - не в честі. Але якщо все-таки хочеться зробити коротку, але милу стрижку (яку, наприклад, недавно продемонструвала Вікторія Бэкхем), то стилісти рекомендують додати небагато недбалості в укладанні.
Тенденція до "легкої розтріпаності" спостерігається й у зачісках з довгого волосся.
Самий головний прояв жіночності в цьому сезоні - локони. Великі локони нагадують про кінозірок минулого років, наприклад, про Вероніку Лейк, чия знаменита асиметрична зачіска знову стає дуже популярною. Правда, для того, щоб "примірити" цей красивий тренд, потрібне довге - чи дуже довге волосся.
Ще одна тенденція в стилі "ретро" - начоси. Стилісти не радять сприймати це модне віяння занадто буквально і споруджувати на голові рясно политу лаком "вежу" (нехай стилістичні перебільшення залишаться на глянцевих сторінках). Сьогодні зачіска з начосом повинна лише нагадувати про перукарські фантазії 60-х, але не копіювати їх.
Основа гарної зачіски - гарна стрижка, і цю формулу краси вам підтвердить будь-який перукар. Стрижки, запропоновані в цьому сезоні, вимагають чіткості і лаконічності, а значить - бездоганного виконання. Сучасні стрижки робляться з таким розрахунком, щоб жінка могла витрачати на щоденне укладання якнайменше часу. У моді - рівне каре з чубчиком, а так само стрижки боб і боб-каре.
Модні зачіски з короткого волосся можуть бути як симетричними, так і асиметричними (наприклад, з косими проділами і "скошеними" чубчиками), головне - максимальна чіткість ліній, без зайвої філіровки.
"Рвані" стрижки зараз непопулярні. На основі актуальних геометричних стрижок можна робити стильні вечірні укладання "а-ля 20-і", додатково прикрасивши волосся витонченою шпилькою чи тонким обручем.
У моді на зачіски сьогодні панує легкість, природність і невимушеність, - розповідає стиліст Ірина Гватуа. - Кольори волосся дуже спокійні, геометрія стрижок дуже проста, зачіски покладені злегка недбало.
Але ці "модні ігри", що так йдуть юним дівчинам, повинні бути правильно зрозумілі дамами старшого віку. Їм стилісти пропонують звернутися до вічної класики - як до синоніма справжньої елегантності, де немає місця "твердій" хімії чи багатобарвності у волосся.
Сезон осінь-зима 2008-2009 пройде під знаком "чіткої геометрії": самими модними відомі дизайнери і стилісти визнають різкі й акцентовані зачіски.
Дизайнер Ігор Чапурин вважає, що "літо пройшло під знаком легких зачісок і жіночного макіяжу", а восени в моду міцно ввійшли "геометрично чіткі короткі зачіски". З ним згодна і дизайнер Юлія Далакян, що порадила наголошувати на чубчик, чи зовсім забирати волосся. На зміну модній раніше подовженій зачісці з чубчиком, начебто зрушеної набік від вітру, приходить "стрижка під сессон" - як, у свій час, у Мірей Матьє.
Макс Черницов, віддаючи геометрії важливе місце у своїй колекції одягу, у зачісках робить упор на романтичний образ. Він радить зібрати волосся у недбалі вузли.
Модні ісландські візерунки на трикотажі, шотландська клітка, пейси усіх відтінків. Квіти з літнього сезону перекочували в зимовий, ставши більш насиченими, так само тренд сезону фольклорні мотиви. Твід, атлас і вовна - головні фаворити сезону, але хутро в оригінальній обробці, всіх відтінків поза конкуренцією. Хутром можуть бути облямовані спідниці і плаття. Комір з хутра, накидка з хутра, куртка з хутра, пальто з хутра і навіть шарфики з хутра. У моду разом зі стилем хіпі повернулися дублянки і довгі жилети з хутра.
Дизайнери моди продовжують відходити від яскравої вигадливої біжутерії. Це ще раз продемонстрували модні покази, проведені в рамках New York Fashіon Week. Утім, немудрі кулони, браслети і витончені прикраси благополучно минали кордони пильної охорони і зявилися на подіумі.
Згідно темі творчої роботи, в роботі використано елементи зачісок останніх 5-ти років, на основі яких створено образ моделі зачіски.
2. Технологічна частина
Імідж перукарні створюють насамперед дизайн інтерєру та робочих місць, сучасне обладнання й інструмент.
Визначальною рисою салону може стати робота в ньому представників однієї професійної школи, послідовників відомого майстра-перукаря або використання препаратів відомої парфумерної фірми-виробника, спеціалізація з виконання дитячих зачісок чи надання повного комплексу перукарських і косметичних послуг.
Ступінь оснащення, комфортність умов обслуговування, широта переліку послуг забезпечують відповідно до вимог Кабінету Міністрів України від 23 08 1995р. № 67 присвоєння категорії кожному підприємству побутового обслуговування населення Незалежно від категорії, специфіки, підпорядкування та тривалості Існування закладу, робота кожної перукарні має відповідати Державним санітарним правилам і нормам, встановленим Міністерством охорони здоровя України.
Перукарні розташовуються в окремих будівлях або в приміщеннях громадських і торговельних центрів, будинках побутових послуг, вокзалах, лазнях, на перших і цокольних поверхах житлових будинків При облаштуванні перукарні необхідно керуватися Державними санітарними правилами і нормами для перукарень різних типів - ДСПІН 222 022-99.
Робочі місця перукаря обладнують різними за конструкцією туалетними столиками або полицями, настінними дзеркалами різної форми, перукарськими кріслами. Розмір дзеркала має бути не менше 60x100 см.
Для розміщення інструментів, препаратів, білизни використовуються тумбочки, візки, шухляди в столиках.
У перукарнях установлюють крісла з ручками, підставками для ніг; вони мають вільно обертатися та регулюватися по висоті.
Для дітей передбачаються спеціальні крісла або накладні сидіння до звичайних крісел.
Розміщення робочих місць має узгоджуватися з загальним дизайнерським рішенням; крісла можуть розташовуватися поодинці чи групуватися уздовж стін або в центрі залу.
Професія перукаря передбачає дотримання певних етичних норм при спілкуванні з клієнтами під час виконання професійних обовязків і дотримання правил культури обслуговування.
Етика й етикет у перукарській справі зобовязують працівників бути ввічливими й уважними до будь-якого клієнта, готовими надати послуги, максимально використовуючи професійні знання, вміння і навички.
Справжній перукар -- особистість, наділена особливими моральними якостями. Для нього важливою є якість обслуговування, тому основний зміст роботи не може зводитися тільки до заробітку. Справжнього перукаря характеризують естетичність, ввічливість, шанобливість, терплячість, здатність до компромісів, позитивне ставлення до клієнта і своїх обовязків, самоконтроль, дисциплінованість, охайність.
Перукарська справа -- це бізнес, де є правило: «Від того, як кожний працівник ставиться до людей, з якими він має справу, залежатиме імідж установи.
Для залучення клієнтів слід враховувати фактори, які впливають на прийняття клієнтами рішень щодо одержання перукарської послуги.
2.1 Вимоги до охорони праці та санітарії і гігієни
Приміщення перукарень не повинні розташовуватись без окремого входу, в підвальних приміщеннях там де немає світла(вікон). Велика увага приділяється оформленню інтерєру та вітрині перукарні, робочі зали повинні бути обладнані повним комплектом необхідного устаткування, інструментів і пристроїв. Для зручності у жіночих залах бажано установити туалетні столики без раковин, а для миття та фарбування волосся, хімічної завивки виділити приміщення зі спец. раковинами та кріслами. У цьому приміщенні можна встановити клімазон та вапоризатор. Усі виробничі приміщення сучасних перукарень у залежності від призначення можна поділити на чотири групи:
Приміщення для обслуговування відвідувачів.
Приміщення для прийому відвідувачів.
Складські приміщення.
Приміщення для обслуговування персоналу.
Інструменти та пристосування повинні бути чистими, що вимагає санітарно - гігієнічна та етична норми. Дезінфікувати інструменти можна за допомогою ультрафіолетової стерилізації, кварцові стерилізатори та стерилізатори підвищеного тиску. Які повинні бути сертифіковані в Україні і дозволені в використанні відповідними органами.
Електроапаратура й електроінструменти перевіряються шляхом зовнішнього огляду; звертається увага на справність заземлення й ізоляції проводів, наявність оголених струмоведучих частин.
Категорично забороняється зберігати швидко займисті і палаючі речовини в безпосередній близькості від нагрівальних приладів.
При роботі з гарячою водою обовязково стежити за її температурою.
Вчасно робити дезінфекцію інструмента.
Для того щоб інструменти не стали джерелом зараження, їхній необхідно періодично знезаражувати. Існує два види знезаражування:
- стерилізація і дезінфекція.
Стерилізація - це найефективніший спосіб знищення бактерій за допомогою високої температури. Для цього використовують бокс який щільно закривається - автоклав.
Дезінфекція - це знищення бактерій за допомогою спеціальних розчинів - дезінфектантів. Одні з них мають тільки бактерицидні властивості (знищують бактерії), інші - фунгіцидними (знищують грибки), треті - володіють обома якостями.
При порізах застосовувати кровоспинні речовини.
При фарбуванні волосся й інших робіт з хімічним складом обовязково користатися гумовими рукавичками.
Кожна перукарня повинна бути обовязково обладнана вогнегасниками з розрахунку один вогнегасник на кожні 100 м2 площі, але не менш одного на перукарню.
Перукарня повинна бути оснащена водопроводом, каналізацією, опаленням, вентиляцією, електропостачанням. Вентиляційна система салону повинна в робочій зоні повітря перевищувати вище ніж 3 градуси.
Електроустаткування, електроапарати й електроінструменти повинні бути в справному стані.
Проводи чи кабелі до переносних електроінструментів і електроапаратів не повинні торкатися вологих і гарячих поверхонь.
При виявленні яких-небудь несправностей у електроапаратах чи електроінструментах робота з ними повинна бути припинена.
Забороняється робити ремонт електроустаткування, переносної електроапаратури й електроінструмента під напругою.
У кожній перукарні повинні бути аптечка й інструкція з надання першої допомоги потерпілим.
Електроапаратура й електроінструменти повинні:
- швидко включатися і відключатися від електромережі;
- бути безпечними в роботі;
- напруга електроапаратури й електроінструмента повинне бути не вище 220В.
Обладнання салону краси включає приладдя і апарати, спеціальні меблі, препарати та косметику допоміжні прибори та інструменти, сучасні технології обладнання салону краси також включає санітарні норми і правила обладнань приміщень.
Спеціальні обладнання, вимоги до обслуговування і аксесуари, вимоги особливої гігієни працівників салонів та виконання норм і правил. Наявність санітарних книжок у працівників (медичний огляд раз на півроку, рентген раз на рік і інструктаж). Проведення інструктажу по виконанню санітарних норм і правил, правил пожежної безпеки. Працюючи в салоні або перукарні потрібно дотримуватися правил пожежної безпеки. По-перше, необхідно знати правила користування електрообладнанням, вміти правильно поводитися у разі небезпечних випадків. По-друге, електрообладнання повинно бути у справному стані, обовязково має бути заземлення. По-третє, майстри зобовязані знати та виконувати правила пожежної безпеки. Майстер повинен слідкувати за безпекою самого клієнта, якого обслуговує. Дотримуючись усіх цих вимог, перукар - модельєр може надати послуги перукарської справи на дуже високому рівні.
2.2 Визначення вихідних даних моделі зачіски та технологія виконання зачіски
Волосся і зачіска є важливою частиною будь-якого іміджу. Волосся доповнює наш образ і робить його неповторним.
По своєму складу волосся можна розділити на чотири типи: жирне, сухе, нормальне і змішане.
Жирне - на другий день після миття втрачає пишність, стає липким, має неприємний специфічний запах, мало тримає зачіску.
Сухе - тьмяне, ламке, не еластичне, погано розчісується, легко рветься, січеться на кінцях, погано піддається укладанню. Легко усмоктує вологу.
Нормальне - блискуче, гнучке, добре переносить укладання, добре розчісується до і після миття.
Змішане - волосся жирне на коренях, але сухе і ламке на кінцях.
Для будь-яких типів волосся дуже корисний масаж голови за допомогою щітки чи пальців. При масажі застосовуються різні бальзами, креми, гелі - живильні, лікувальні засоби.
Створення нової моделі складається з композиції. Це художньо-мистецький твір, складений зі змісту, характеру, призначення та інших факторів. Композиція найголовніший організаційний елемент художньої форми, що надає творчу єдність і цілісність, підпорядковує його компоненти один одному і цілому взагалі. Композиція містить в собі такі поняття, як: формоутворення (форма, геометричний вигляд, конструкція, маса, силует); закономірності композиції(сорозмірність, підпорядкованість, композиційний центр),тобто цілісність структури; засоби композиції(пропорції, ритм); прийоми гармонії (контраст, нюанс, масштабність, симетрія, асиметрія, статика, динаміка).
При виборі зачіски краще спиратися на індивідуальність, з огляду на не тільки модні тенденції, але і, переважно, рід діяльності, стильовий зміст гардероба й особливості обличчя. Кожну людину природа наділила визначеною гармонією рис. У кожнім обличчі є щось, властиве тільки цьому обличчю і ніякому іншому. Завжди можна знайти засоби, щоб підкреслити цю індивідуальність, відтінити її ще більше. І сучасний стиліст - перукар, повторюючи форми і мотиви існуючих модних зачісок, знайде деталі і контури, що зроблять зачіску придатною до вашого обличчя й образа. Як жартують деякі француженки: часом знайти гарного перукаря набагато складніше, ніж удало вийти заміж. Тому що він повинен бути з однієї сторони те саме що художник, створюючи ту чи іншу пишноту на вашій голові, а з іншого боку - бути лікарем, піклуючись про стан вашого волосся. Ну, і, звичайно ж, бути дійсним професіоналом своєї справи.
Для того, щоб зачіска стала життєздатною, вона потребує правильного підбору макіяжу та технологічного виконання, Не слід перебільшувати тієї чи іншої структури волосся, покладаючись тільки на засоби, які використовуються в роботі над зачіскою. Якщо не допускати помилок в технології виконання зачіски, то розроблена модель не втрачає, композиції, отже в моделюванні вирішальну роль відіграє побудова самої зачіски. Від того, наскільки вдало вирішена композиція в цілому залежить виразність форми зачіски.
Перукарі минулого насамперед домагались того, щоб стати вмілими майстрами. При цьому створювали витвори мистецтва, які ставали класикою.
Сучасні перукарі відрізняються яскраво вираженою креативністю. експериментуючи формами, кольорами та повертаючись до класики, до речі передаючи нові риси. Головна особливість сучасної класики в підкресленій увазі до природного кольору і доглянутого волосся, незалежно від форм і зачіски.
Лінії створюють форму, забезпечують своєрідність зачіски і визначають напрямок руху волосся. Лінії бувають прямими чи вигнутими. Усього існує чотири базових типи ліній.
Горизонтальні лінії рівнобіжні - вони проходять в одному і тому же напрямку, не перетинаючи, на незмінній відстані друг від друга - щодо поверхні чи підлоги лінії обрію. Горизонтальна лінія відповідає за ширину в зачісці, оскільки вона попадає в огляд починаючи з центральної крапки зачіски і до самого її кінця
Вертикальні лінії - прямі і спрямовані зверху вниз. Подібні лінії в зачісці зорово подовжують і звужують обличчя. Погляд сковзає за ними в напрямку нагору і вниз.
Діагональні лінії розташовуються між горизонтальними і вертикальними лініями. Вони часто використовуються з: метою підкреслити лінії в зачісці, чи навпаки, сховати якісь риси обличчя. Діагональні лінії використовуються також для залучення уваги до зачіски.
Вигнуті лінії додають зачісці велику обтічність. Вигин може бути великим чи малим, може утворювати повне коло чи тільки частину окружності
Вигнуті лінії можуть бути спрямовані горизонтально, чи вертикально по діагоналі. Повторювані в протилежних напрямках вигнуті лінії утворять хвилю чи рух у зачісці.
Повторювані лінії роблять зачіску більш цікавою, залучаючи до неї увагу.
Саме такі лінії ми застосовуємо у зачісці.
В даному випадку простір складається з кучерів, вигнутих ліній та прямого волосся.
Представлена модель зачіски призначена для урочистих подій.
Геометричний силует - декоративний, що також логічно поєднується з темою творчої роботи.
Процес розробки моделі містить у собі три етапи:
- створення ескізу зачіски в чотирьох проекціях;
- створення ескізу образа моделі з макіяжем і одягом;
розробка технологічної карти виконання зачіски.
Початок нового тисячоліття примушує практично всіх ведучих майстрів перукарської справи озирнутися передивитися ще раз сторінки історії і замислитись що пережито багатьма поколіннями, кожною епохою, кожним народом, які залишили в історії щось своє, неповторне, незабутнє, цікаве.
Загалом зачіска моделювалась з урахуванням фігури клієнта - моделі, пропорції її обличчя, одягу який буде одягнений. (Малюнок)
Овальне обличчя вважається ідеальним. Такому обличчю йдуть будь-як стрижки і зачіски з проділами, чи чубчиками без чубчиків, симетричні чи асиметричні і т.д. Тому всі інші типи обличчя необхідно наблизити за допомогою зачіски до овального. В моделі, на якій буде виконуватись зачіска, - овальне обличчя.
У будь-якому виді перукарського мистецтва виявляється вплив сучасних методів, відбувається удосконалення перукарської справи поява нових інструментів і пристосувань, і засобів уходу за волоссям. Новинок у перукарській справі зявляється дуже багато : засобів для укладання волосся лаки, гелі, пінки, муси і креми.
На чисте майже висушене волосся наносимо невелику кількість пінки для укладання волосся (найкраще сильної фіксації).
Волосся моделі приблизно 50 см.
Розпочинаємо виконання зачіски з розподілу волосся на зони. Отримаємо дві зони з проділом від вуха до вуха по горизонталі.
Верхню зону зачісуємо на перед і ближче до правого вуха. Закріплюємо за допомогою резинки.
Закручуємо волосся у петлю і закріплюємо. Кінчики з хвоста відводимо по колу назад і закріплюємо таким чином щоб вони лежали на лобі.
Нижню зону на потилиці накручуємо за допомогою бігуді (накрутка вертикальними проділами) на вологе волосся змочене пінкою. Висушуємо за допомогою фена і розкручуємо, фіксуючи кожне пасмо за допомогою лаку для волосся.
На потилиці чіпляємо постижний виріб.
2.2.1 Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів та обладнання необхідних для виконання зачіски
Сьогодні багато провідних фірм випускає цю продукцію. Багатьом відомі матеріали таких фірм, як „Schwarzkopf”; „Loreal”; „Londa”; „Wella”; „Brelil”;„Bes”;C:EHKO”;та багато інших.
Найкраще використовувати засоби однієї фірми. Тому що засоби різних фірм засновані на різних формулах і можуть дати не передбачуваний результат.
На сучасному етапі найбільш популярною і якісною є продукція фірми „Schwarzkopf” - ця фірма належить сьогодні до числа ведучих в міжнародному масштабі виробників косметичних засобів по догляду за волоссям.
У 1898 році відомий німецький учений-хімік Ханс Шварцкопф відкриває магазин парфумерно-аптекарських товарів. Згодом його магазин перетвориться в одне з найбільших у світі підприємство з виробництва засобів уходу за волоссям.
1927 р. Заснування фірмою Schwarzkopf Інституту по уходу за волоссям - першого освітнього центра в перукарській індустрії.
1989р. Відкриття Академії фірми Schwazkopf і міжнародного комунікативно-тренувального центра для перукарів у Гамбурзі.
1997 р. Як основу партнерських відносин уводиться концепція співробітництва Professіonal Partners. Фірма Schwarzkopf першою серед німецьких підприємств, що роблять продукцію для перукарів, почала працювати з клієнтами через Інтернет.
Професійні засоби цієї фірми допомагають майстрам -перукарям, підтримувати волосся своїх клієнтів блискучим та здоровим, допомагають створити задуману зачіску, робити їх гарними та стійкими, але головним у використанні засобів, є їх вибір з ухваленням індивідуальних особливостей шкіри та волосся.
Фірма Schwarzkopf Professіonal пропонує високоякісні косметичні продукти й аксесуари для перукарень, а також повний асортимент продукції для продажу в салоні.
Для моделі зачіски пропонується шампунь фірми „ Schwarzkopf ”- BC Bonacure Color Save Shampoo - це здорове волосся та шкіра голови, а також високий імідж майстра і салона в якому він працює. Випускається безліч шампунів, буквально для всіх типів волосся. Є шампуні посилюючі колір волосся. До складу ряду шампунів входять кондиціонери. Список інгредієнтів шампуню, що роблять волосся блискучим і слухняним, допомагають усувати недоліки.
Шампуні з кондиціонером містять один чи більш компонентів призначених для змякшення волосся, додання їм блиску пишності і слухняності.
Лікувальні шампуні - містять спеціальні засоби, усувають лупу чи інші захворювання волосся і шкіри голови. Звичайно, добре діють на пофарбоване чи тоноване волосся.
Шампунь для нормального волосся - повинен бути мяким.
Шампунь для тонкого волосся - такий шампунь називається обємним, тому що він містить речовини, які додають волоссю твердість, зміцнюють волосся і тому волосся не горнеться одне до одного.
Для жирного волосся - у цих шампунях не повинно бути речовин які навантажують волосся, добавками повинні бути речовини які завязують жир.
Для волосся, що січеться - до складу такого шампуню повинен входити ланолін чи лецитин. Волосся стає гладким й еластичним.
Для моделі зачіски пропонується шампунь для пофарбованого волосся фірми «Schwarzkopf».
Для текстурування волосся, та полегшення подальшої роботи, використовується піна сильної фіксації «Osis». Піна живить структуру волосся, не має в собі алкоголь. Довгий час зберігається надана форма, а волосся при цьому не склеюється. Піна наноситься на волосся просушене рушником, а потім виконується укладка феном.
При укладці використовуємо щітку: універсальну, ворс з натуральної щетини, завдяки цьому волосся не електризується і не пошкоджується( німецька фірма ComRIR № 760050 Germany).
Сушіння волосся здійснюється феном. Вони бувають різної потужності, для цієї процедури використовуємо фен фірми „РАRLUX” потужність якого 1600 Вт. Він швидко та якісно висушує волосся, має кнопку миттєвого охолодження для кращого закріплення укладки, та переключення швидкостей, потужності, що дуже зручно і важливо для швидкої праці майстра.
Для того, щоб поділити волосся на ділянки, використовуємо гребінець з мілкими зубцями німецької фірми „Мондео”. Завдяки гребінцю з хвостиком у вигляді вилки цієї ж фірми, можна здійснювати тупірування волосся, а хвостиком можна здійснювати корекцію дрібних недоліків у кінцевій операції.
Для кінцевої фіксації зачіски застосовується лак - спрей “Osis Session”. Це чудова продукція, що доглядає за волоссям і підтримує його красу та еластичність.
Велику роль при використанні тих чи інших операцій по обробці волосся грають інгредієнти та пристрої, які використовує в процесі майстер. Від уміння майстра вірно та раціонально використовувати кожний вид перукарського інструменту, залежить швидкість та якість роботи.
Стрімкий технічний прогрес не обминає й галузь перукарського мистецтва. Практично кожен рік провідні виробники матеріалів для перукарського бізнесу пропонують нові види фарб, лінії по догляду за волоссям, шампуні, лікувальні препарати. Тому сучасний майстер - перукар повинен уважно слідкувати за всіма світовими нововведеннями. Підвищувати свій професійний рівень. Приймати участь у семінарах та майстер - класах.
Більш повну інформацію можна отримати на виставках. Саме на спеціалізованих виставках можна дізнатися та побачити світові новинки у сфері перукарського мистецтва.
2.3 Розробка макіяжу
Батьківщиною косметики вважається Древній Схід, де мистецтво прикрашати обличчя і тіла досягла високого розвитку, але саме слово "косметика" походить від грецького "kosmetіke", що означає мистецтво прикрашати. Представлення про прикрасу обличчя і тіла в кожного народу було своєрідним.
Мистецтво макіяжу відомо вже тисячі років. Фарба для підводки очей була знайдена ще в єгипетських похованнях, що відносяться до 3000 року до нашої
Доказом того, що косметикою користувалися ще в Древньому Єгипті, служать так само знайдені при розкопках записані на стінах храмів рецепти різних засобів. Призначалися вони не для всіх, а лише для жреців і служителів храму. Трохи пізніше римські жінки підфарбовували сажею вії і брови, пудрилися рисовим чи пшеничним борошном тонкого помелу, наносили рожеві румяна, виділяли губи, додаючи їм червоного відтінку.
Вважалося, що білизна шкіри свідчить про багатство і про непросте походження. Неприродна білизна обличчя була в моді до ХVІІІ століття, коли у Франції широко стали використовувати яскравий румянець і контрастно виділяти губи. За цей період для відбілювання шкіри була придумана дуже велика кількість рецептів і засобів і не завжди безпечних. Приміром, в епоху Ренесансу сеньйора Тоффана винайшла косметичну пудру, до складу якої входив мишяк. Вона чесно попереджала про небезпеку при використанні і рекомендувала користатися цим засобом лише при гострій необхідності привернути увагу свого коханого. Хоча основними компонентами відбілюючих шкіру засобів були трави, квіти, овочі і ягоди, у їхній склад нерідко входили ртутна й азотна кислота. Ці компоненти точно вже не на користь йшли шкірі, а заподіювали шкоду їй і навіть приводили до летального результату.
Макіяж, як загальнокультурне явище, своїм новим народженням і еволюцією зобовязаний кінематографу і Максу Фактору (Max Factor), поляку, що працював спочатку гримером при імператорському театрі в Росії, а пізніше емігрував в Америку, де він одержав посаду гримера в Голівуді і створював екранні образи знаменитих кінодів.
У 1918 році Макс Фактор вивів знаменитий принцип "колірної гармонії" макіяжу. Вперше в історії косметики він указав на те, що пудра, румяна, туш і помада повинні бути погоджені по тонах із природним кольором обличчя. А до кінця 20-х він представив косметичну лінію Socіety Make-up (світський макіяж).
Незабаром завдяки Максу Фактору повсякденний макіяж знайшов небувалу популярність, і жінки з задоволенням купували помаду і румяна, рекламовані улюбленими акторками. Макс Фактор удосконалив колірну гаму своєї косметики. Без цього Голівуд не зміг би цілком реалізувати всі переваги вже зявившоїся тоді кольорової кіноплівки.
"Раніш погляд з поволокою ми використовували тільки в сполученні з чорною підводкою," - говорить фахівець по роботі зі знаменитостями, візажист із Нью-Йорка Бі Джей Джилліан, - "у нинішньому сезоні ми використовуємо у своїй роботі нові тенденції, а саме більше світіння і весняних відтінків: фіолетового, піскового, бронзового і лілового кольорів". Пол Венойт пропонує інші відтінки: баклажан, шампанське, небесні і салатові тона. Венойт планує використовувати більш темні штрихи в складці верхнього повіка. Саме віко не повинне бути занадто темним, темні тони потрібні лише для того, щоб підкреслити форму.
Спираючись на модні тенденції, ми створили макіяж для нашої моделі.
Модель, на якій ми виконуємо макіяж - струнка, гарна молода дівчина, має блакитні очі та темно - русяве волосся.
При виконанні макіяжу в першу чергу готуємо обличчя, для цього наносимо сатинову базу під макіяж Dermika, далі наносимо основу, що підходить по кольору шкіри, наносимо олівець, що маскує. (а)
Наша задача - зробити погляд більш виразним. Форму брів пропрацьовуємо олівцем для брів, 201, Cinecitta. (б)
У макіяжі очей важливо намагатися досягти театрального драматичного ефекту. Кольори, актуальні в макіяжі очей - коричневий, зелений і сірий. У сполученні з блідою шкірою і яскравими бровами - ефект повинний бути приголомшливий.
Тіні використовуємо декількох кольорів Cinecitta (блакитні та фіолетові відтінки). Наносити їх краще без різких обрисів, використовуючи техніку мякої розтушовки.(в)
Класичною і самою популярною є чорна туш. Вона підходить до будь-якому кольору очей і будь-якому макіяжу.
Туш - чорного класичного кольору the Make - up Atelier A, фарбуємо нижні та верхні вії. (г)
Візитною карткою кожної жінки є її губна помада. Тому саме оформленню губ візажисту треба приділити особливу увагу.
Перед тим, як нафарбувати губи, їх необхідно очистити. Наносимо небагато очищуючого молочка на ватний тампон і протираємо їм губи моделі. Це обовязкова частина макіяжу, тому що без неї помада не буде блищати на губах.
Наносячи помаду, проводимо спочатку основну лінію, щоб відчути вигин, а потім заповнюємо іншу поверхню губ кольором. Як блиск, так і помаду можна наносити пензликом. Однак це не завжди легко і вимагає навички. Якщо помада тече, злегка припудрюйте губи перед нанесенням помади.
Починаємо фарбувати з верхньої губи, а потім переходимо на нижню. Перші штрихи повинні бути зовсім легкими, а наступні - ледве сильніше, щоб додати губам обєм.
Для другого шару беремо іншу помадою того ж кольору, але більш темного відтінку, чим перша.
Злегка розтушовуємо обидва шари пензликом.
Губи повинні бути природні, ніжні. Крім ніжності, ще один не мало важлива деталь - обсяг. Губи повинні здаватися пухкими, начебто злегка надутими. Губна помада (the Make - up Atelier A. ) (ґ)
Т-зона при будь-яких обставинах повинна залишатися матовою. Для цього необхідно скористатися пудрою PP 21,( the Make - up Atelier A. )(д)
Рисунок схема 2 (а - д) (Малюнок )
2.3.1 Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів та обладнання необхідних для виконання макіяжу
Грецька міфологія приписує винахід косметичних засобів богині Афродіті, а їхнє поширення - Олені Прекрасній. Грекині не тільки чорнили вії сажею, але і закріплювали її сумішшю яєчного білка зі світлою смолою, а губи і щоки румянили за допомогою сурику. Пізніше багаті римлянки фарбували віка золотавою фарбою і підводили брови вугіллям. У Древньому Римі існували так називані "космети" - рабині, що прикрашають тіло й обличчя жінок Древнього Рима.
Зараз на ринку представлений дуже різноманітний асортимент різних засобів і послуг для корекції краси будь-якої жінки, що може сховати практично всі недоліки. Головне - індивідуальний підхід. Необхідно брати в увагу вік, тип шкіри, риси обличчя і призначення, тому що макіяж буває повсякденний (для роботи в колективі, ділового візиту, походів по магазинах і. т. п.) і вечірній.
У осінньо-зимовому сезоні знову в моді драматичний погляд. Якщо минулою зимою панували чорний олівець і чорна туш для вій, як прояв мінімалізму в макіяжі, то в новому сезоні до цієї дружної компанії додаються ще і сірі тіні для повік, що підкреслюють глибину погляду. Популярні відтінки: темно-зелений, темно-синій і фіолетовий - ці кольори не були задіяні минулою осінню.
Візажист - працює наче живописець, а фарбами йому служать тональні креми, румяна, тіні, губна помада, тобто предмети декоративної косметики.
Існує три головних правила макіяжу:
макіяж виконується тільки на здоровій шкірі;
макіяж повинен відповідати своєму призначенню і загальному стилю моделі;
кольорова гамма макіяжу повинна підкреслювати загальну гармонію стиля, поєднуватись з кольором очей, одягу, волосся.
Для виконання макіяжу використовуємо олівець для брів та тіні для повік фірми Cinecitta.
Особливість даної марки в тім, що її розробили за замовленням однойменної кіностудії, у звязку з активним розвитком якої зявилася потреба в створенні професійної косметики для роботи гримерів. Спочатку зявилася спеціальна серія тільки для професійного використання, але якість і асортимент продукції була високим, і в результаті в цієї серії зявилися шанувальники і серед звичайних споживачів.
Так народилася компанія "Cіnecіtta make up", що уже більш 25 років працює в професійній декоративній косметологічній галузі. Її передові технології і вихідні матеріали підвищеної екологічної чистоти дозволяють забезпечити висока якість продукції.
В своїй роботі я застосовую туш для вій, пудру та губну помаду фірми MAKE-UP ATELІER.
Сучасна туш дуже далеко пішла по своєму складу від суміші сажі з олією, якою користувалися в стародавності. Зараз у її склад входять десятки різних речовин. Меланин робить загально зміцнювальний вплив, захищає від зовнішніх факторів. Ланолін харчує вії, запобігаючи їхній ламкості. Кератин - протеїн, що входить до складу вій, зміцнює їх. Касторова олія стимулює ріст вій, має протизапальний ефект. Уф-блокатори захищають від сонця. Пантенол сприяє стовщенню вій. Протеїни паростків пшениці (часто вказують просто "протеїни") сприяють росту вій.
Вітаміни (А, Е, F, провітамін У5) зміцнюють, харчують, воложать, стимулюють ріст, додають еластичність і шовковистість.
Французька компанія MAKE-UP ATELІER була заснована в 1986 році Елен Кійє, візажистом зі світовим імям, і споконвічно займалася підготовкою професійних визажистов для роботи в сфері кіно, телебачення, світу моди і шоу-бізнесу. У 1989 році на базі центра навчання, Елен Кійе разом з фармакологом-косметологом Клодом Дюссе створила власну лабораторію по розробці професійної декоративної косметики, орієнтованої на нестатки візажистів-гримерів, що працюють в області світу моди і шоу-бізнесу. Багатий професійний досвід засновників фірми дозволив створити унікальну й у своєму роді єдину лінію професійної декоративної косметики, що відповідає усім вимогам візажистів профі. Варто особливо відзначити, що лінія MAKE-UP ATELІER охоплює весь спектр професійної декоративної косметики, необхідної для роботи візажиста-гримера, починаючи з тональних засобів і закінчуючи акварелями для бодіарта, а представлена колірна гама створює простір для будь-який колористичної роботи.
Для моделі використовуємо сатинову базу під макіяж фірми "Dermіka".
Уже 12 років "Dermіka" робить ефективну й елегантну косметику для вимогливих клієнтів. Відповідаючи вимогам ринку, із самого початку свого існування фірма послідовно створює торгову марку, що зайняла значний сегмент ринку і з успіхом конкурує з ведучими світовими косметичними фірмами.
Здоровий і молодий зовнішній вигляд шкіри багато в чому залежить від правильного і регулярного відходу.
Фірма "Dermіka" відповідно до сучасних відкриттів і новин у світовій косметології, розробила індивідуальні програми уходу за кожним типом шкіри, відповідно її потребам і віку.
У роботі над образом моделі використовуємо інструменти фірми ATELIER.
Висновок
Мода змінюється, але залишаються певні елементи. Ми створюємо зачіски завдяки історичним фактам та на основі історичних довідок.
Застосувавши новітні тенденції в своїй роботі, і провівши паралелі між історією та сьогоденням, ми отримали зачіску для сучасної жінки.
Ми створили зачіску завдяки аналізу моди за останні 5 років. Зачіска відповідає темі творчої роботи і як найкраще підходить для сучасних жінок для вечірки чи світського рауту.
Література
Ф. Гуске. перукарське мистецтво. 1957 р. Лейпциг.
А.В. Константинов. Перукарська справа. Москва Вища школа. 1987.
С.П. Школьніков Зачіски, головні убори та прикраси для сцени. Мінськ. Вища школа. 1975.
І.С. Сиромятнікова Історія зачіски. - М. Мистецтво. 1989.
А.В. Констянтинов Основи постижерної справи - М. 1982.
І.В Киреєв Постиж і декоративна косметика.
Малая энциклопедия мастерства. Уход за волосами. - М.-СПб. “Диля”. - 2000.
Все о прическах. Составитель Ю. Тыра. «Евроэкспресс». Харьков.
Иллюстрированная энциклопедия моды. Артия. 1966.
А. Темкин, П. Лившиц. Сценический грим и парикмахерское дело. - М. Искусство. 1953.
Каталог Hairs How - 2007-2008.
Журнал «Долорес» - 2007-2008.
Журнал «Hairs» - 2007-2008.
Журнал «You Hair» 2007-2008.
Журнал «ESTETICA» 2008.
! | Как писать курсовую работу Практические советы по написанию семестровых и курсовых работ. |
! | Схема написания курсовой Из каких частей состоит курсовик. С чего начать и как правильно закончить работу. |
! | Формулировка проблемы Описываем цель курсовой, что анализируем, разрабатываем, какого результата хотим добиться. |
! | План курсовой работы Нумерованным списком описывается порядок и структура будующей работы. |
! | Введение курсовой работы Что пишется в введении, какой объем вводной части? |
! | Задачи курсовой работы Правильно начинать любую работу с постановки задач, описания того что необходимо сделать. |
! | Источники информации Какими источниками следует пользоваться. Почему не стоит доверять бесплатно скачанным работа. |
! | Заключение курсовой работы Подведение итогов проведенных мероприятий, достигнута ли цель, решена ли проблема. |
! | Оригинальность текстов Каким образом можно повысить оригинальность текстов чтобы пройти проверку антиплагиатом. |
! | Оформление курсовика Требования и методические рекомендации по оформлению работы по ГОСТ. |
→ | Разновидности курсовых Какие курсовые бывают в чем их особенности и принципиальные отличия. |
→ | Отличие курсового проекта от работы Чем принципиально отличается по структуре и подходу разработка курсового проекта. |
→ | Типичные недостатки На что чаще всего обращают внимание преподаватели и какие ошибки допускают студенты. |
→ | Защита курсовой работы Как подготовиться к защите курсовой работы и как ее провести. |
→ | Доклад на защиту Как подготовить доклад чтобы он был не скучным, интересным и информативным для преподавателя. |
→ | Оценка курсовой работы Каким образом преподаватели оценивают качества подготовленного курсовика. |
Курсовая работа | Деятельность Движения Харе Кришна в свете трансформационных процессов современности |
Курсовая работа | Маркетинговая деятельность предприятия (на примере ООО СФ "Контакт Плюс") |
Курсовая работа | Политический маркетинг |
Курсовая работа | Создание и внедрение мембранного аппарата |
Курсовая работа | Социальные услуги |
Курсовая работа | Педагогические условия нравственного воспитания младших школьников |
Курсовая работа | Деятельность социального педагога по решению проблемы злоупотребления алкоголем среди школьников |
Курсовая работа | Карибский кризис |
Курсовая работа | Сахарный диабет |
Курсовая работа | Разработка оптимизированных систем аспирации процессов переработки и дробления руд в цехе среднего и мелкого дробления Стойленского ГОКа |